quote:Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn geduld raakt langzamerhand op met Rutte.
Engelaar begon best goed toen hij bij PSV kwam. Maar het is niet alleen zijn schuld. Alles om hem heen klopt niet. Dan kun je hem ook niet de schuld geven van dat het niet werkt.quote:Op zondag 19 september 2010 16:30 schreef vivelafete het volgende:
Heeft iemand trouwens al 1 goede actie van Engelaar gezien sinds hij bij Twente weg is?
Op basis waarvan?quote:Op zondag 19 september 2010 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Ik had wel verbetering verwacht na vorig seizoen.
Ga naar het Willem 2 topic ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het zijn gewoon grotendeels prutsers met te weinig kwaliteiten.
Nee, het is absoluut niet alleen zijn schuld. Ik ben het ook helemaal eens met je post op de eerste pagina.quote:Op zondag 19 september 2010 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Engelaar begon best goed toen hij bij PSV kwam. Maar het is niet alleen zijn schuld. Alles om hem heen klopt niet. Dan kun je hem ook niet de schuld geven van dat het niet werkt.
Verder lijkt het erop dat ik gewoon 100% gelijk lijk te krijgen. En puntverlies tegen Roda dat sowieso goed staat dit seizoen, verbaast me dan ook niets. Met Berg en Toivonen speel je geen systeem kapot. En met Afellay houdt je geen controle en structuur.
Er zijn ook mensen die zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk wel positief is, omdat we een dergelijke wedstrijd die PSV maar niet om kan zetten in de winst vorig seizoen nog verloor in de laatste minuten. En nu dus niet. Maar dat vind ik niet ambitieus genoeg.
Lens is een goede speler. Berg ook, maar hij valt tot nu toe tegen. Hutchinson is nuttig. Marcelo heeft potentie, maar moet ook nog genoeg leren. Bouma is een stabiele factor achterin.quote:Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op basis waarvan?
Je verwachtte dat al die lutsers ineens wereldvoetballers werden? Of ben je in het hypen van de 'topaankopen' getrapt?
De waarheid is hard, maar de resultaten liegen niet.quote:
Ouch, 2e in de eredivisie.quote:Op zondag 19 september 2010 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De waarheid is hard, maar de resultaten liegen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |