abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86603430
Reis niet eens op de bank.
Kut Rutten
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 19 september 2010 @ 16:01:51 #77
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_86603457
Ze spelen on-ge-lo-fe-lijk sterk. Aanvallend kan het zich met gemak meten met een Barcalona.

*zucht*
:')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_86603555
:D
  zondag 19 september 2010 @ 16:20:51 #79
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_86603982
Mijn geduld raakt langzamerhand op met Rutte.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_86604004
Bagger zooitje, Amrabat hoeft er mij ook echt niet meer in :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86604036
dramatisch
pi_86604074
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn geduld raakt langzamerhand op met Rutte.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86604096
Wat een verschrikkelijke steekpassjes zeg.
pi_86604177
Tweede helft was bagger ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86604226
Ze hadden er weinig zin in kreeg ik het idee. Wat een ongeïnspireerd zootje.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_86604235
Hoe fucking moeilijk is het echt om van roda te winnen? :{
pi_86604254
Wat verschrikkelijk weer zeg! Totaal geen voetbal!
Wat iemand een aantal posts terug ook al zei: ze winnen (eventueel) door persoonlijke kwaliteiten en standaard situaties, maar niet door te voetballen.

Heeft iemand trouwens al 1 goede actie van Engelaar gezien sinds hij bij Twente weg is?
pi_86604328
Ook netjes van Roda... hebben al uit tegen Ajax en AZ gespeeld toch? En thuis tegen PSV en Twente, en toch al flink wat punten.

Tsja, verder ben ik niet echt verbaasd over het puntverlies. Een hoog baltempo zie ik maar zelden en tegen beetje goede georganiseerde tegenstanders krijg je het dan al moeilijk. Tel daar bij op dat we geen speler hebben die veelvuldig uit het niks kan scoren op cruciale momenten (Afellay en Dzsudzsak kunnen het zelden en de rest kan dat niet) en dan weet je dat we het moeilijk gaan krijgen t.o.v. van Ajax (die met Suarez wel zo'n speler hebben) en Twente (die de bal sneller rond kunnen spelen o.a. door beter positiespel).
pi_86604355
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:30 schreef vivelafete het volgende:
Heeft iemand trouwens al 1 goede actie van Engelaar gezien sinds hij bij Twente weg is?
Engelaar begon best goed toen hij bij PSV kwam. Maar het is niet alleen zijn schuld. Alles om hem heen klopt niet. Dan kun je hem ook niet de schuld geven van dat het niet werkt.

Verder lijkt het erop dat ik gewoon 100% gelijk lijk te krijgen. En puntverlies tegen Roda dat sowieso goed staat dit seizoen, verbaast me dan ook niets. Met Berg en Toivonen speel je geen systeem kapot. En met Afellay houdt je geen controle en structuur.

Er zijn ook mensen die zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk wel positief is, omdat we een dergelijke wedstrijd die PSV maar niet om kan zetten in de winst vorig seizoen nog verloor in de laatste minuten. En nu dus niet. Maar dat vind ik niet ambitieus genoeg.
pi_86604497
Maza :N :N
Dzudszak :N
Berg :N
Toivonen :N
Rutten :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 16:38:16 ]
pi_86604775
Tja, het zijn gewoon grotendeels prutsers met te weinig kwaliteiten. Had iemand anders verwacht na afgelopen seizoen dan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86604847
Ik had wel verbetering verwacht na vorig seizoen. Ik begin steeds minder vertrouwen in Rutten te hebben. Hij wisselt nagenoeg altijd hetzelfde ongeacht de stand en ik denk dat je uit deze selectie meer moet kunnen halen.

Maar goed, puntverlies tegen Roda kan, het spel moet wel beter.
pi_86604992
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:47 schreef Rucebo het volgende:
Ik had wel verbetering verwacht na vorig seizoen.
Op basis waarvan?

Je verwachtte dat al die lutsers ineens wereldvoetballers werden? Of ben je in het hypen van de 'topaankopen' getrapt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86605023
Vandaag waren de wissels extra zwak. Hij bracht immers spelers in zonder de strategie echt te veranderen. Dan zit je dus in een situatie waarin je de spelers die je vooraf als minderwaardig hebt bestempeld tov de basisspelers, in het team hebt op de plaatsen van hun concurrenten, en je het spel dus eigenlijk zwakker maakt.
pi_86605062
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het zijn gewoon grotendeels prutsers met te weinig kwaliteiten.
Ga naar het Willem 2 topic ofzo.
pi_86605132
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:33 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Engelaar begon best goed toen hij bij PSV kwam. Maar het is niet alleen zijn schuld. Alles om hem heen klopt niet. Dan kun je hem ook niet de schuld geven van dat het niet werkt.

Verder lijkt het erop dat ik gewoon 100% gelijk lijk te krijgen. En puntverlies tegen Roda dat sowieso goed staat dit seizoen, verbaast me dan ook niets. Met Berg en Toivonen speel je geen systeem kapot. En met Afellay houdt je geen controle en structuur.

Er zijn ook mensen die zeggen dat deze wedstrijd eigenlijk wel positief is, omdat we een dergelijke wedstrijd die PSV maar niet om kan zetten in de winst vorig seizoen nog verloor in de laatste minuten. En nu dus niet. Maar dat vind ik niet ambitieus genoeg.
Nee, het is absoluut niet alleen zijn schuld. Ik ben het ook helemaal eens met je post op de eerste pagina.
Echter, Engelaar is een speler die ik nog nooit wat extras heb zien brengen. Speelt het team goed dan speelt hij soms nog wel redelijk mee. Speelt het team slecht dan speelt hij extreem slecht en raakt hij de hele wedstrijd geen bal goed. Hij zal nooit de speler zijn die het team over een moeilijk punt heen helpt. Het is allemaal zo sloom, zo onzuiver, zo onovertuigend. Het lijkt hem ook allemaal gen reet te interesseren. Ik twijfel bij hem (naast zijn capaciteiten) erg aan zijn instelling. Zie bijv. dat hij niet meer bij Oranje wil spelen. Ik snap echt niet wat Fred Rutten nou in hem ziet.
pi_86605212
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op basis waarvan?

Je verwachtte dat al die lutsers ineens wereldvoetballers werden? Of ben je in het hypen van de 'topaankopen' getrapt?
Lens is een goede speler. Berg ook, maar hij valt tot nu toe tegen. Hutchinson is nuttig. Marcelo heeft potentie, maar moet ook nog genoeg leren. Bouma is een stabiele factor achterin.

Beter dan de spelers die vertrokken, dus ik verwacht(te) ook beter spel en resultaten.

Ik ben het trouwens eens met de kritiek over Engelaar. Hij is zelden belangrijk en ik zie er ook niet echt een aanvoerder in.
pi_86605234
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ga naar het Willem 2 topic ofzo.
De waarheid is hard, maar de resultaten liegen niet.
pi_86605293
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De waarheid is hard, maar de resultaten liegen niet.
Ouch, 2e in de eredivisie.
Alleen maar 'lutsers' natuurlijk ^O^
pi_86605385
Ik zit nu in de bus naar huis

Wat een bagger wedstrijd! :r

Kots kots kots
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')