abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86712846
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dan ben ik een van de weinige positivisten wat Reis betreft :P. Nijland ben ik minder enthousiast over. Het is best een aardige speler, maar meer dan het etiket bruikbaar voor PSV-1 zie ik hem niet halen.
Nijland is op zijn best bruikbaar als 3e of 4e keuze. Die momentjes heb je een paar per seizoen, voor de rest heeft hij het gewoon niet gered bij PSV.

Maar dat was 2 jaar geleden ook al wel duidelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86712849
Nijland heeft iets, iets elegants, uitstekende techniek en inzicht, alleen raakt het tijd om een man te worden. Hij had gewoon weer op huurbasis elders moeten spelen dit seizoen. Wedstrijdjes in Jong PSV wordt hij niet beter van.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_86715330
Vind ik ook. Het lijkt net of er een middelbare scholier meespeelt. Puur door zijn uitstraling. Tegelijkertijd zie je wel dat er iets zit. Maar doordat hij niet genoeg opvalt blijft hij dat school-jongens-achtige houden. Hij moet er gewoon een paar inleggen in de eredivisie. Verhuren lijkt me wel een aardige optie. Maar dan wel aan een redelijke club. Minimaal linkerrijtje. Maar dan krijg je de kwestie dat hij PSV kan benadelen. Vroeger waren we daar niet zo bang voor. Maar tegenwoordig kan PSV zomaar gelijkspelen tegen alles dat niet bij de onderste 5 eindigt.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:37:21 #229
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_86715669
Uit de categorie 'Dat Is Snel':

Bouma in voorselectie Oranje
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_86715967
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:

Niet zo gek, Bouma is met een half been nog een betere back dan Pieters en Anita.
Ik typ straat.
  woensdag 22 september 2010 @ 16:45:18 #231
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_86716023
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Niet zo gek, Bouma is met een half been nog een betere back dan Pieters en Anita.
Ook nadat hij twee jaar buitenspel heeft gestaan? :)
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_86716082
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ook nadat hij twee jaar buitenspel heeft gestaan? :)
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.
Ik typ straat.
pi_86716184
Bouma kan mits hij fit blijft nog zeker wel twee jaar mee, daarna zullen Pieters en Anita zich wat beter hebben ontwikkeld of is er ergens wel weer een ander talent opgestaan. ^O^
  woensdag 22 september 2010 @ 16:52:38 #234
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_86716356
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.
Hij is zeker de beste verdediger, maar ik vind het persoonlijk nogal snel om hem na twee duels alweer te selecteren. Voor wat betreft het punt over Pieters en Anita heb je overigens gelijk hoor. En daarnaast zijn er ook niet echt alternatieven.
pi_86716968
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:

Ooijer er ook maar weer bij dan :/?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86717068
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Hij is zeker de beste verdediger, maar ik vind het persoonlijk nogal snel om hem na twee duels alweer te selecteren. Voor wat betreft het punt over Pieters en Anita heb je overigens gelijk hoor. En daarnaast zijn er ook niet echt alternatieven.
Het is snel inderdaad, maar je zegt het zelf al; er zijn geen betere opties.
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want centraal in de verdediging liggen problemen?
Ik typ straat.
pi_86717189
Bouma is toch een prima back voor Oranje. Hij maakt op mij een goede indruk in die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld dit seizoen. Daarnaast heeft hij genoeg ervaring en is hij 32, dus het EK haalt hij ook nog wel.

Tevens zijn de tegenstanders niet van topniveau, dus Bert kan hem rustig de kans geven. Hij heeft Anita en Pieters toch ook getest...
  woensdag 22 september 2010 @ 17:11:48 #238
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_86717212
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die lijkt me een beetje overbodig met de huidige voorselectie.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:25:20 #239
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_86717779
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:09 schreef jpg97 het volgende:
"zoiezo" :')
Oude spelling? O-)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_86720537
Sowieso minimaal 3-0...

Anders ga ik echt twijfelen aan Rutten zijn kwaliteiten...
pi_86720826
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso minimaal 3-0...

Anders ga ik echt twijfelen aan Rutten zijn kwaliteiten...
Ik twijfel meer aan de kwaliteiten van de selectie...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86721240
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik twijfel meer aan de kwaliteiten van de selectie...
De selectie heeft genoeg kwaliteiten...
pi_86723295
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

De selectie heeft genoeg kwaliteiten...
Een selectie bestaat niet alleen uit een middenveld en een aanval helaas
Patat Friet
pi_86723392
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Een selectie bestaat niet alleen uit een middenveld en een aanval helaas
En een selectie zonder 'natuurlijke' leiders is ook niet alles. Bovendien hebben we geen speler die een wedstrijd kan lezen (wat overigens vaak samenhangt met leiderskwaliteiten, maar enfin).
pi_86723607
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Die lijkt me een beetje overbodig met de huidige voorselectie.
Goh :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86724915
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

En een selectie zonder 'natuurlijke' leiders is ook niet alles. Bovendien hebben we geen speler die een wedstrijd kan lezen (wat overigens vaak samenhangt met leiderskwaliteiten, maar enfin).
Alle PSV fans een tientje inleggen; van Bommel halen :7
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86725085
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Als Bouma fit blijft kan hij nog best twee jaar mee. In die twee jaar kunnen anderen groeien. Je moet ook gewoon de beste speler voor die positie selecteren en op dit moment is Bouma beter dan Pieters en Anita. Dat zegt misschien wel meer over Pieters en Anita dan over Bouma.
pi_86726833
Koevermans dus laten starten en Berg in laten vallen, dat is weer eens bewezen!
Nothing to see here, carry on
pi_86727257
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Says who? Vond dat nou echt typisch een Jupiler spits afgaande op zijn PSV-jeugd tijd. (Zelfde verhaal geldt meer recent voor Lars Hutten).
Je weet nooit wat er gaat gebeuren als iemand een serieuze kans krijgt. Huntelaar is ook ooit afgeserveerd door PSV en bv. Bakkal kwam ook terecht bij FC Eindhoven. Deed het goed, kreeg bij Twente ´n kans en daarna bij PSV. Had Twente ´m die kans niet gegeven, dan had hij nu wellicht nog in de JL lopen tobben.
pi_86728016
Het behaalde punt tegen Roda JC is door een aantal PSV'ers uitbundig gevierd in Golden Times. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')