Nijland is op zijn best bruikbaar als 3e of 4e keuze. Die momentjes heb je een paar per seizoen, voor de rest heeft hij het gewoon niet gered bij PSV.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dan ben ik een van de weinige positivisten wat Reis betreft. Nijland ben ik minder enthousiast over. Het is best een aardige speler, maar meer dan het etiket bruikbaar voor PSV-1 zie ik hem niet halen.
Niet zo gek, Bouma is met een half been nog een betere back dan Pieters en Anita.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Uit de categorie 'Dat Is Snel':
Bouma in voorselectie Oranje
Ook nadat hij twee jaar buitenspel heeft gestaan?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo gek, Bouma is met een half been nog een betere back dan Pieters en Anita.
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook nadat hij twee jaar buitenspel heeft gestaan?
Hij is zeker de beste verdediger, maar ik vind het persoonlijk nogal snel om hem na twee duels alweer te selecteren. Voor wat betreft het punt over Pieters en Anita heb je overigens gelijk hoor. En daarnaast zijn er ook niet echt alternatieven.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.
Ooijer er ook maar weer bij dan :/?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Uit de categorie 'Dat Is Snel':
Bouma in voorselectie Oranje
Het is snel inderdaad, maar je zegt het zelf al; er zijn geen betere opties.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij is zeker de beste verdediger, maar ik vind het persoonlijk nogal snel om hem na twee duels alweer te selecteren. Voor wat betreft het punt over Pieters en Anita heb je overigens gelijk hoor. En daarnaast zijn er ook niet echt alternatieven.
Want centraal in de verdediging liggen problemen?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ooijer er ook maar weer bij dan :/?
Die lijkt me een beetje overbodig met de huidige voorselectie.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ooijer er ook maar weer bij dan :/?
Ik twijfel meer aan de kwaliteiten van de selectie...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso minimaal 3-0...
Anders ga ik echt twijfelen aan Rutten zijn kwaliteiten...
De selectie heeft genoeg kwaliteiten...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik twijfel meer aan de kwaliteiten van de selectie...
Een selectie bestaat niet alleen uit een middenveld en een aanval helaasquote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De selectie heeft genoeg kwaliteiten...
En een selectie zonder 'natuurlijke' leiders is ook niet alles. Bovendien hebben we geen speler die een wedstrijd kan lezen (wat overigens vaak samenhangt met leiderskwaliteiten, maar enfin).quote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een selectie bestaat niet alleen uit een middenveld en een aanval helaas
Gohquote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die lijkt me een beetje overbodig met de huidige voorselectie.
Alle PSV fans een tientje inleggen; van Bommel halenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
En een selectie zonder 'natuurlijke' leiders is ook niet alles. Bovendien hebben we geen speler die een wedstrijd kan lezen (wat overigens vaak samenhangt met leiderskwaliteiten, maar enfin).
Als Bouma fit blijft kan hij nog best twee jaar mee. In die twee jaar kunnen anderen groeien. Je moet ook gewoon de beste speler voor die positie selecteren en op dit moment is Bouma beter dan Pieters en Anita. Dat zegt misschien wel meer over Pieters en Anita dan over Bouma.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zie je het aan hem af? Beste verdediger bij PSV momenteel. Pieters en Anita zijn gewogen en te licht bevonden. Al is Bouma natuurlijk een beetje een korte termijn keuze.
Je weet nooit wat er gaat gebeuren als iemand een serieuze kans krijgt. Huntelaar is ook ooit afgeserveerd door PSV en bv. Bakkal kwam ook terecht bij FC Eindhoven. Deed het goed, kreeg bij Twente ´n kans en daarna bij PSV. Had Twente ´m die kans niet gegeven, dan had hij nu wellicht nog in de JL lopen tobben.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Says who? Vond dat nou echt typisch een Jupiler spits afgaande op zijn PSV-jeugd tijd. (Zelfde verhaal geldt meer recent voor Lars Hutten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |