quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Eigenlijk was het geen aannamequote:Op maandag 13 september 2010 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. En je aanname uit het vorige deel ook.
Sorry, ik check jouw facebook niet 24/7.quote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die staat al 3 weken op mijn facebook
En die zwerft al jaren over t internetquote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die staat al 3 weken op mijn facebook
[..]
je kwam 2cv om kwart voor 5 tegen toch?
Geef nou maar toe dat je er stiekum wel op geiltquote:Op maandag 13 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, ik check jouw facebook niet 24/7.
Ben jij een BoF-fer? Jullie hebben nog het embleem op mijn bips-foto tegoed.quote:Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef rubje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je er stiekum wel op geilt
Uhm bips en foto ik ben opeens wakker!quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben jij een BoF-fer? Jullie hebben nog het embleem op mijn bips-foto tegoed.
Gelukkig zijn jullie het vergeten.
Voor mij nietquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm bips en foto ik ben opeens wakker!
En je bent een beetje verliefd op me toch?
Stel hem aan me voor! Dan ken ik hem welquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 13-09-2010 14:33:26 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik moest even teruglezen om dit goed te interpreteren.quote:
quote:
Oeh, dat gaat hem een volle PM box opleverenquote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Bara weet dan weer wel wie het wel is.
Hij vertelt het toch nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat hem een volle PM box opleveren
Verkeerde modje. Verkeerd forum.quote:Op maandag 13 september 2010 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd Socios. Ouwe modderjesfocker!
Kut kabouter! Het is enige! Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn!quote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
hele weekend verknald door een paar idiote medewerkers![]()
enigste voordeel dat hun op zoeken mogen naar een nieuwe baan![]()
Je haalt Anne en Myraela door elkaar, en HW is het ook niet gok ik zomaarquote:Op maandag 13 september 2010 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd Socios. Ouwe modderjesfocker!
Wtf. ook_gek die iets uitlegt over de Nederlandse taal. Tiswa.quote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut kabouter! Het is enige! Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn!
Neuh ik wacht rustig op op een K&W topic. Zie ik van zelf wel met wie je samen een huis gaat kopen en bouwenquote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef Anne het volgende:
Gaan we nu trouwens iedereen af of wat?
Kun je niet beter een hele lijsten posten meteen. Streep ik ze wel weg.
Dat is het enige wat ze ooit in me hebben kunnen stampen. Dus als ik het kan gebruiken doe ik dat directquote:Op maandag 13 september 2010 15:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf. ook_gek die iets uitlegt over de Nederlandse taal. Tiswa.
mis ik ietsquote:
sorry was even vergeten dit Nederlandse les isquote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut kabouter! Het is enige! Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn!
Volgens mij heeft ze nog een huis wat eerst weg moet, dus dat kan zomaar nog even gaan durenquote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neuh ik wacht rustig op op een K&W topic. Zie ik van zelf wel met wie je samen een huis gaat kopen en bouwen
maakt mij niet uit wie het is, als jij je er maar goed en gelukkig bij voelt
Tering wat een volwassen opmerking zeg! Je zal bijna denken dat ik 30 ben!
Ik hoop eigenlijk dat die 'even' mee gaat vallenquote:Op maandag 13 september 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog een huis wat eerst weg moet, dus dat kan zomaar nog even gaan duren
ons geheimpjequote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb net even bekend gemaakt dat wij een stelletje zijn. Dan weet je dat.
quote:
Bij zaak is dat joh!quote:Op maandag 13 september 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog een huis wat eerst weg moet, dus dat kan zomaar nog even gaan duren
Waar jij sex mee hebt is lekkerquote:
jij mag dat gerust vertellen als je dat wilquote:
in de breedte jaquote:
van die ontzettende hangtietenquote:
Zo, daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie het helemaal voor me.
Anne op haar handjes en knietjes. Tha_Freak op een kruikje er achter. Even ademhalen en het eerste stootje, tha_freak verliest z'n evenwicht en glijd zo naar binnen bij anne. En zie je alleen nog maar 2kleine voetjes spartelen wheheh
Als dit te ver gaat.... Sorry
Uhm hoe moet ik dat opvatten?quote:
Is zaterdag he? Dan dobber ik in de A'damse grachtenquote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
doen er ook pta scers mee aan de buzzybee puzzelrit komend weekend?
quote:Op maandag 13 september 2010 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hoe moet ik dat opvatten?
Van het lachen of......?
quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Anne op haar handjes en knietjes. Tha_Freak op een kruikje er achter. Even ademhalen en het eerste stootje, tha_freak verliest z'n evenwicht en glijd zo naar binnen bij anne. En zie je alleen nog maar 2kleine voetjes spartelen wheheh
Min of meer. Ik dacht dat m'n wielen alleen even gebalanceerd moesten wordenquote:
Ik kijk dan altijd even of er niks mis is, en niet ten onrechte blijkt maar weer eensquote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Min of meer. Ik dacht dat m'n wielen alleen even gebalanceerd moesten worden
Hm, misschien moet ik mijn banden ook eens na gaan kijken...quote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Min of meer. Ik dacht dat m'n wielen alleen even gebalanceerd moesten worden
ongelofelijk hoe dat spul allemaal langs elkaar heen werktquote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
Mijnheer Hamilton is pissing off the KLM
Had ik ook moeten doen. Bij 120 een klapband is niet grappig. Later bleek ook dat het stuk waar de bobbel zat helemaal kaal gesleten was.quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kijk dan altijd even of er niks mis is, en niet ten onrechte blijkt maar weer eens
Yeah, heel geweldig idd, ik vind ook dat de KLM er ook wel een beetje een drama van maakt; landingsbanen zat lijkt me; als ze Hammie nou gewoon een baan geven die nu zijwind heeft, lijkt het me helemaal geen probleemquote:Op maandag 13 september 2010 16:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ongelofelijk hoe dat spul allemaal langs elkaar heen werkt
Ach ja, en zo leer je elke keer weer wat bij hequote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen. Bij 120 een klapband is niet grappig. Later bleek ook dat het stuk waar de bobbel zat helemaal kaal gesleten was.
Webshop?quote:
Ja, is inderdaad een US model van; volgens mij worden ze zelfs nog hierheen gehaald vanuit de states door liefhebbersquote:Op maandag 13 september 2010 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb trouwens op de sloop van de week een Opel GT gespot, oud model. Weet iemand toevallig of die dingen officieel ooit in de US verkocht zijn? Ik heb namelijk nog NOOIT eerder een Opel gezien hier.
Er zaten geen logo's meer op de buitenkant/interieur maar het kleppendeksel stond wel gewoon OPEL op.
Opel wordt daar nogal eens (ja niet lachen) als Caddilac verkochtquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
Nooit geweten. Dit was de eerste keer dat ik er een zag iig. Hij was wel behoorlijk vergaan helaas, dus niets meer voor liefhebbers.
Ke, ik kende alleen de Omega en die opvolger, beide meende ik als Caddy te hebben gezienquote:Op maandag 13 september 2010 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
Veel Opels rijden hier als Saturn rond. Zoals de Astra, Antara, Vectra (in verbouwde vorm). Oudere Opels zie je vaker als Chevrolet (Astra-G bijvoorbeeld) of Buick.
Hmm dat hoor ik wel eens vaker gek genoeg!quote:
Zo ben ik nietquote:Op maandag 13 september 2010 09:55 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen.............
<bara mode> is het al weekend? </bara mode>
Ik weet allesquote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Bara weet dan weer wel wie het wel is.
Valt best tegenquote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat hem een volle PM box opleveren
mental image ftw.quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef ook_gek het volgende:
komende zaterdag iddquote:Op maandag 13 september 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zaterdag he? Dan dobber ik in de A'damse grachten
Ik ruik lekker, vertelde iemand mijquote:Op maandag 13 september 2010 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mental image ftw.
TF, je stinkt naar vis
waar je je buzzybee merchandise kunt bestellen! Met name de custom made snowglobes zijn ERG gaaf!quote:
nee, hoor, ik post geen linkjes meer. maar als je wilt mag jij m posten? 14.gifquote:Op maandag 13 september 2010 16:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Kom er maar in Lex "hij vroeg er om!"
ja, hij zal zijn neus in je doos steken en dan zeggen dat je stinktquote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ruik lekker, vertelde iemand mij.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef Anne het volgende:
Daar word je spontaan lesbisch van hoor.
had het wel in de agenda staan, maar't vrouwtje zit weer in a'dam dit weekend, dus ben er niet bij.quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
doen er ook pta scers mee aan de buzzybee puzzelrit komend weekend?
quote:Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar je je buzzybee merchandise kunt bestellen! Met name de custom made snowglobes zijn ERG gaaf!
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een Alfa, dus ik durf niet buiten Brabant te komen
Linksvoor kraakt weer ietsquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij zal zijn neus in je doos steken en dan zeggen dat je stinktlekker objectief oordeel
Een van de draagarmen die kraken, standaard aanwezige bij elke Alfa van na 1998quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Linksvoor kraakt weer ietsOngekend gewoon.
maand geleden bij de garage helemaal niks kunnen vinden aan de ophanging![]()
SHIT-systeemquote:Oh en m'n airbaglampje ging vanmorgen 10 seconden aanDaarna ook niet meer gezien
![]()
Dus of het lampje is binnen 10 seconden doorgebrand, of het heeft zichzelf opgelost
Alfa's repareren zichzelfquote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Linksvoor kraakt weer ietsOngekend gewoon.
maand geleden bij de garage helemaal niks kunnen vinden aan de ophanging![]()
Oh en m'n airbaglampje ging vanmorgen 10 seconden aanDaarna ook niet meer gezien
![]()
Dus of het lampje is binnen 10 seconden doorgebrand, of het heeft zichzelf opgelost
Is dat een ondergesneeuwde Wartburg?quote:Op maandag 13 september 2010 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik er mee moet maar wel erg leuk om te zien!
Ook nog nooit zo saaiquote:Op maandag 13 september 2010 17:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait zijn franse gebakje
Ik heb nog nooit zo goedkoop auto gereden
jammer... je kunt ook alleen rijden, of met een andere bijrijd(st)er?quote:Op maandag 13 september 2010 17:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
had het wel in de agenda staan, maar't vrouwtje zit weer in a'dam dit weekend, dus ben er niet bij.
wartburg! dank je voor het compliment!quote:Op maandag 13 september 2010 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik er mee moet maar wel erg leuk om te zien!
menaldum?quote:Op maandag 13 september 2010 18:05 schreef Dingest het volgende:
D'r komt binnenkort een autootje bij, maar ik ga niet zeggen wat het is. Als het meezit gaan we die gebruiken voor de Garbage Run (dwz; als hij het zolang volhoudt, door de APK komt en we daadwerkelijk meedoen), en mede daarom houden we het geheim
Ik zeg alleen dat het wel uit Friesland komt!
quote:Op maandag 13 september 2010 18:05 schreef Dingest het volgende:
D'r komt binnenkort een autootje bij, maar ik ga niet zeggen wat het is. Als het meezit gaan we die gebruiken voor de Garbage Run (dwz; als hij het zolang volhoudt, door de APK komt en we daadwerkelijk meedoen), en mede daarom houden we het geheim
Ik zeg alleen dat het wel uit Friesland komt!
vanuit A'dam?quote:Op maandag 13 september 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jammer... je kunt ook alleen rijden, of met een andere bijrijd(st)er?
er komen ook 2 teams uit Arnhem, die moeten verder rijden...quote:
werd gister door een ingehaaldquote:
Woar?quote:
Als dat kon voor 500 euro...quote:
Alsof een 75/155/156/145/146/147/166/159 spannend is, even een dikke V6 daar gelatenquote:
Rijdt dat eigenlijk een beetje leuk, een 96?quote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Dingest het volgende:
Over dat akkefietje met de 96 deden ze anders niet moeilijk.
Hey, mijn vaste garagist heeft ook een Thema 8.32... en twee Maserati'squote:Op maandag 13 september 2010 18:38 schreef Dingest het volgende:
Die mensen waar ik die auto van ga kopen die zitten nogal in de autoliefhebberij; zoonlief is een ANWB-er en heeft een Lancia Thema 8.32 ergens vandaan weten te toveren - dat is die met de Ferrari motor. Die moest even aan de kant gezet worden; wat een geluid kwam daar uit
Een 96 wel ja, de mijne niet zo meerquote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rijdt dat eigenlijk een beetje leuk, een 96?
Die heeft gewoon een spaarpot in de vorm van een Italiaanse exoot waar hij jouw centjes in stopt - en die dan één keer per 6 maanden stuk kan slaan om te plunderenquote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat kun je natuurlijk gemakkelijk betalen als je mij als klant hebt
hey hoest met XM?quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rijdt dat eigenlijk een beetje leuk, een 96?
Daar stap je snel weer vanaf. Ik na een half jaar dusquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
goedkoop en saai![]()
Dat wordt de volgende auto
PMquote:
Ik ben serieus benieuwd hoe lang geel en 'wild' gaat durenquote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar stap je snel weer vanaf. Ik na een half jaar dus.
immigrantquote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Anne het volgende:
Even in Nederland inschrijven; 6 kantjes met allerlei vragen.
Maar het is geregeldOver 1 á 2 weekjes ben ik weer een ekte ekte Nederlander.
Hoezoquote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd hoe lang geel en 'wild' gaat duren
Omdat hij domweg achterlijk duur in het gebruik is als je 200 km per dag woon werk rijdt.quote:
Leuk dat je er naar vraagt!quote:
Ow, maar ik rij wel rustig naar m'n werk.quote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat hij domweg achterlijk duur in het gebruik is als je 200 km per dag woon werk rijdt.
Kun je het niet in het duits doen ?quote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
O wee als ze mij daar op gaan afrekenen bij het halen van mijn motorrijbewijs.
Zeg dat nog eens zónder te lachen ?quote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, maar ik rij wel rustig naar m'n werk.
quote:Op maandag 13 september 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je het niet in het duits doen ?
>quote:Zeg dat nog eens zónder te lachen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
bijna goedquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
CD wechslerHeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 lessen maar!
Heb jij nooit geleerd dat je niet mag liegen?quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon stiekem mijn post lopen editten!![]()
Nu welquote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon stiekem mijn post lopen editten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
de mislukte o uit photshop vervangen?quote:Op maandag 13 september 2010 19:12 schreef Anne het volgende:
Overigens; Indesighn. Wat doet die h daar.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de mislukte o uit photshop vervangen?
een beetje een peurac die je als baas krijgt dus!
quote:Op maandag 13 september 2010 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Dingest het volgende:
Grazie, SD. Ik heb hem daar maar afgesloten. Gaan toch geen risico lopen met de ANWB en hun onduidelijke voorwaarde
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet eruit als een leuke baanJa, maar toch maar niet. *wegklikt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geloof ik voor WA met inzittende voor 3 personen iets van 90 euro + administratiekosten kwijt. Zal wel iets van 100 euro zijn in totaalquote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Ze doen daar nergens moeilijk over volgens mij, je kunt zelfs een oldtimer als eerste auto verzekeren, kost wel wat meer, maar het kán![]()
Hadden wij met de Lincoln ook in het begin; nu hebbben we zelfs de AMG op semi klassieker staan; 260¤ per jaar voor full casco
Het programma der zuchten?quote:Op maandag 13 september 2010 19:12 schreef Anne het volgende:
Overigens; Indesighn. Wat doet die h daar.
Er wordt gelukkig geen ervaring met MacOS gevraagd.quote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is Fotsjop eerder.
Wel apart. Indesign op de Mac en de rest op een PC.
Mja, geen idee waar DOS goed voor isquote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er wordt gelukkig geen ervaring met MacOS gevraagd.
Wel met DOS(!) en Windows, for that matter.
Al dik een jaarquote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar stap je snel weer vanaf. Ik na een half jaar dus.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al dik een jaar![]()
Ik daag je uit om een vol jaar een Alfa uit te houden
Er staat hier een om de hoekquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
al in geen jaren meer een telefooncel in nederland gezien...
Is jouw mobieltje niet van hetzelfde formaat?quote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
al in geen jaren meer een telefooncel in nederland gezien...
Kun je eindelijk eens naar het strand, toch?quote:Op maandag 13 september 2010 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, ik heb net weer in de Chevy rondgetuft, speaking of gare auto's
quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is jouw mobieltje niet van hetzelfde formaat?
3310quote:Op maandag 13 september 2010 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is jouw mobieltje niet van hetzelfde formaat?
arthur heeft het grootste deel van de dag klem gezeten tussen de deur van de Nissanquote:
gelukkig ken ik dat filmpje alquote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef Anne het volgende:
Speciaal voor Lex:
http://www.dumpert.nl/med(...)he_transformers.html
quote:Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Best tof! alleen jammer van de voorbumper
ik heb m al ruim 3 jaarquote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al dik een jaar![]()
Ik daag je uit om een vol jaar een Alfa uit te houden
de fotograaf heeft vlak voor hij die foto maakte een polo en pet bij mij gekochtquote:
ben nog door mijn tuin gereden met dat ding, of was dat zlefs de tuin van mijn ex nog?quote:
de buzzybee puzzelrit is zaterdag , start is op 5 km van appelscha, dus ik gok dat de rit er langs gaat...quote:Op maandag 13 september 2010 20:51 schreef Dingest het volgende:
Trouwens nog mensen die van plan zijn zaterdag naar de Oldtimerdag in Appelscha te gaan?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Best tof! alleen jammer van de auto..
Arthur lag gewoon op je stoel te ruften, niet lullenquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
arthur heeft het grootste deel van de dag klem gezeten tussen de deur van de Nissan
aan het eind van de dag heb ik een rubber getrokken tussen het spandoek en de auto, teon die rubber tusen de deur gedaan ipv de eend, das waar ookquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Arthur lag gewoon op je stoel te ruften, niet lullen![]()
[ afbeelding ]
wie?quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Duvel het volgende:
Is Arthur al eens bij Hooch op bezoek geweest?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Sounddragon het volgende:
Whehehe...![]()
Da's dan Arthur's laatste dag ook denk ikarthur piept wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondanks dat ik meteen boor in zijn aars die piep weg heb proberen te halen (en ja, daar zijn fotos van
)
en er hebben al eens honden mee gespeeld met als doel arthur kapot te maken.. gefaald... een hond de kop in de bek, ander een poot en trekken.. ging niet kapot....
Whehe, als hij piept kauwt die dikkop binnen een minuut zijn koppie eraf, wanna bet ??quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
arthur piept wel hoorondanks dat ik meteen boor in zijn aars die piep weg heb proberen te halen (en ja, daar zijn fotos van
)
en er hebben al eens honden mee gespeeld met als doel arthur kapot te maken.. gefaald... een hond de kop in de bek, ander een poot en trekken.. ging niet kapot....
mits dat goed met film en fotos word vastgelegd kan dat nog best vermakelijk zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, als hij piept kauwt die dikkop binnen een minuut zijn koppie eraf, wanna bet ??
Onze hond durft in niets te bijten wat piept; dat is een teken dat iets dan pijn heeft en dat is niet de bedoeling. Best wel briljant dat zo'n Golden dat instinctief weetquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, als hij piept kauwt die dikkop binnen een minuut zijn koppie eraf, wanna bet ??
ja, eenschquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Anne het volgende:
Is jammer dat ik niet iets kan disliken.
ik heb gewoon eens een keer alle openstaande fb mailtjes in een keer naar mn spambox verplaats zonder ze te lezen of openen, en sinds die tijd stuurt gmail het rechtstreeks naar de spamboxquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
Nu krijg jij ook een mailtje of niet? Dat is wel irritant aan FB zeg. Kan ik dat uitzetten?
Als ik ergens reageer krijg ik steeds mailtjes dat andere mensen ook hebben gereageerd, maar dat interesseert me 9 v/d 10 keer niet.
whut?quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Nog even en er wordt ook gezeken dat ik een mannelijke facebook heb.
Ow ja, dat kan ook. *spam*quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, eensch
[..]
ik heb gewoon eens een keer alle openstaande fb mailtjes in een keer naar mn spambox verplaats zonder ze te lezen of openen, en sinds die tijd stuurt gmail het rechtstreeks naar de spamboxik kirjg op fb zelf wel meldingen, kom er op zich vaak zat
je weet wat er in zijn bed ligt he? vergeleken met hem ben ik in jullie ogen een smaakvol persoon. geloof me...quote:
L_S bedoel je?quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet wat er in zijn bed ligt he? vergeleken met hem ben ik in jullie ogen een smaakvol persoon. geloof me...
Mjwah, het is niet dat hij zo aggressief is hoorquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Onze hond durft in niets te bijten wat piept; dat is een teken dat iets dan pijn heeft en dat is niet de bedoeling. Best wel briljant dat zo'n Golden dat instinctief weet
Dat is niet meer. En ze (en hij ook) valt in het echt best meequote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
naakt, op een kleedje tegen een boom aan
Nou, 5 km... Meer 17quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de buzzybee puzzelrit is zaterdag , start is op 5 km van appelscha, dus ik gok dat de rit er langs gaat...
[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjwah, het is niet dat hij zo aggressief is hoorin tegendeel, Hooch is de grootste suflul die we hebben gehad, hij is niet bang, en gaat ook geen knok uit de weg, maar pas nadat de tegenpartij meerdere kansen heeft gehad om op te krassen doet hij lelijk, en dan nog alleen als de tegenpartij begint; ik heb hem nog nooit iets uit zien lokken Hooch is een lover, not a fighter
![]()
Hij is ook opgegroeid met kleine kids, toen hij bij ons kwam, heeft hij voor het eerst fysiek leren stoeien, dat kon daar niet, dus was hem nu geleerd; nu vindt hij niks mooier als een kwartiertje de baas aftuigen op het gras in de tuin. Met een pluchen speeltje doet hij maanden zonder dat er ook maar een gaatje in zit, behalve als het piept, niet dat hij hem dan te lijf gaat, maar dat piepding moet eruit, die is leuker als het speeltje![]()
Hij is superzacht, ik durf hem zó met een kind te laten spelen, geen enkel probleem, kids vindt ie geweldig.. alle mensen eigenlijk wel![]()
w8..
*maakt foto..
Onze gevaarlijke flapdrol;
[ afbeelding ]
zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je doodquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou, 5 km... Meer 17Maar misschien dat ik wel even bij jullie start kom kijken als ik die kant toch op ga/wil.
Kennelijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je dood
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen hequote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]
Maar lijkt mij duidelijk dat dat een levensgevaarlijk beest is. En met deze valt ook duidelijk niet te spotten:
[ afbeelding ]
Dom dier is zelfs nog bang voor m'n cavia's, maar als er ergens aandacht te halen valt is ze er als de kippen bij
Ik ga even kijken, moment.quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Nog even en er wordt ook gezeken dat ik een mannelijke facebook heb.
Gaaf, bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Dingest het volgende:
En als ik toch in m'n photobucket-account zit te neuzelen wat illustraties voor Duvel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is dus heel erg leuk om te rijden zo'n 96
Te laat...quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
Je moet eerst ff verder lezen Duvel, voordat je reageert.
Ik ook, geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb bijna alles verborgen staan voor buitenstaanders ja.
Ja, we kunnen moeilijk dooie eenden voor d'r neerleggenquote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen he
Die aandachttrekkerij is standaard voor de meeste (fatsoenlijk sociale) honden volgens mij. Hooch ziet soms op het weiland in de verte een vriendje, dan begint 'ie om mij heen te springen meestal, want hij heeft 'toestemming' nodig om ernaartoe te gaan, en als ik dat geef stiert hij als een mongeaul die kant op, vriendje komt tegemoet natuurlijk.. 5 meter voor het vriendje wordt een schijnbeweging ingezet, dan gaat het vol gas door richting die andere baas, en daarna is het vriendje pas aan de beurt
Hij wil ook altijd bij je zijn, al kan hij maar gewoon ergens in de weg liggen dan is het goed, het is echt een mensenhond. Alles waar ik mee werk, of het nou een schop of de grasmaaier, kettingzaag of de hogedruk spuit is, is playtime; maakt hem niks uit, als hij maar een soort van interaktie met de baas heeft.
Een blije dwaas is het
Ze zijn geweldig, ik heb in deze ook wel behoorlijke stukken mogen rijden, en ook een LPT voel je nog goed. Maar wat je zegt: een goede is erg duur, en een goedkope gaat vaak stuk. Ik heb zelf anderhalf jaar een goedkope gehad, dus ik weet waar ik over praat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef Dingest het volgende:
Classics zijn ook erg gave auto's, maar het probleem is dat je of heel veel moet neertellen voor een redelijk exemplaar, of dat ze laag in de prijs zijn en dat soort 'kleine' mankementen hebben.
En dan bedoel ik eigenlijk; een duur mankement voor de gemiddelde automobilist, maar de Saab-lieverhebbers beschouwen het dan als iets wat bijna niet het vermelden waard is
Ik heb een paar keer gekeken naar leuke classics, maar 8000 euro voor een 13 jaar oude auto met niet geheel te verifiëren kilometerstand door import...tja...quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef Dingest het volgende:
Ik lees soms op het Saabforum over het wel en wee van Classic-eigenaren, dus ik ben op de hoogte van hoe 'leuk' een goedkopere Classic kan zijn![]()
Maar inderdaad, als ze eenmaal weer goed in orde zijn...Als ze niet zo duur waren in redelijke staat had ik er ook wel graag eentje willen rijden.
Ben je al aan de Niva aan het klussen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh dan ben ik dat ook![]()
hmmm, de Nissan op de oprit is ineens vervangen door een LaRo 88 pick up met huif
Nee tuurlijk niet. Dat doet de garage voor mij. Amateuristisch geknutsel is voor Citroëns.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ben je al aan de Niva aan het klussen?
Amateuristisch stuk gaan iets voor Lada's?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Dat doet de garage voor mij. Amateuristisch geknutsel is voor Citroëns.
Huh, waarom nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Amateuristisch stuk gaan iets voor Lada's?
OK, een diff vervangen doe je niet ff op de oprit.
Kun je bij zo'n mormel de sperren en diff's apart in- en uitschakelen ??quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deze week als het goed is, ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje als ik eerlijk ben
ja dat kan, maar die gebruik ik alleenin heel heftig terrein, zelfs offroad kom ik er meestal met de gewone wegaandrijving welquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je bij zo'n mormel de sperren en diff's apart in- en uitschakelen ??
Oftewel: verkapte vraag of je hem zelf hebt gesloopt door onoordeelkundig gebuik zeg maar
Succes, niet slim, maargoedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:47 schreef Dingest het volgende:
Ik ga zo proberen een auto van bijna 40 jaar die al 2 jaar amper gebruikt is geweest proberen door deze miezer de 100 km naar m'n huis te rijden
als je het spul gaat reviseren is het wel fijner om het binnen te doen.. zeker met deze luchtenquote:
Garagebox ! Daar kan je alles fixxen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Amateuristisch stuk gaan iets voor Lada's?
OK, een diff vervangen doe je niet ff op de oprit.
hij moest idd afgelopen weekend terug zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht dat de Niva in het weekend terug moest zijn.
Hij lijkt het beter te doen als ik een fles injector cleaner bij elke tankbeurt er in gooi, nu loopt hij nog maar af en toe op 5 cilindersquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
en jouw Jeep moest ook heel zijn in je vakantie.
mijn niva rijdt ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij lijkt het beter te doen als ik een fles injector cleaner bij elke tankbeurt er in gooi, nu loopt hij nog maar af en toe op 5 cilinders
En hij rijdt wel gewoon
Ah dekentje over je heen legt.quote:
Verkopen ze dekentjes bij de Ah ??quote:
Dat moet ik juist niet hebbenquote:
Even stoel achter over zetten zacht zwoel muziekje en heerlijk in slaap vallenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat moet ik juist niet hebben. Dadelijk maar even de radio hard aan en koude lucht laten blazen in de auto. Niet zo'n zin om daar in slaap te vallen.
WD40quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er - afgezien van een niet passende waterpomptang - andere manieren om een vastzittende olievuldop los te krijgen?
Heb al geprobeerd de motor warm te rijden en daarna los te draaien, maar er komt geen beweging in
en ja, ik draai de juiste kant uit
Hoe krijg je dát dan voor elkaar ?? foto van het geheel ?? wat voor dop is het ?? hoeveel ruimte heb je enz.enz.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er - afgezien van een niet passende waterpomptang - andere manieren om een vastzittende olievuldop los te krijgen?
Heb al geprobeerd de motor warm te rijden en daarna los te draaien, maar er komt geen beweging in
en ja, ik draai de juiste kant uit
Is dat een verkapte doodsverwensingquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even stoel achter over zetten zacht zwoel muziekje en heerlijk in slaap vallen
Zooooooooooooo spannend is hij nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:06 schreef invine het volgende:
Ok dit topic vol aub! wil SD's toffe nieuwe SC wel zien!
Ik wás in D-H vanmiddag, ik had hem wel FF kunnen meppen voor jequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dát dan voor elkaar ?? foto van het geheel ?? wat voor dop is het ?? hoeveel ruimte heb je enz.enz.
Als hij er gewoon verkeerd op gedraaid zit oid, dan is er meestal maar 1 optie : gepast geweld..
Een béétje WD 40 kan niet zoveel kwaad, moet geen halve bus worden, maar FF inspuiten is harmless![]()
Njetquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet al wat het word: http://englishrussia.com/?p=1471
Honda - Truckski, 1-0quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet al wat het word: http://englishrussia.com/?p=1471
Hmm kunststof dus.. die gaat ws kaduuk.. ik weet wel wat truukjes met theedoeken enzo, maar dat moet je psies goed doen, anders wordt het niks .. ik zou gaan voor een grotere tang, maar wel FF zorgen dat je een nood dop in de buurt hebt voor het geval dat hij overlijdtquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets... en geen idee, heb toen ik'm net had wat olie bijgevuld, wilde het vorige week weer doen en toen wilde de dop er dus niet meer af
Ik heb geen probs met Turq, Turq is een goeie gozerquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi, dat scheelt weer een turquaz in het topic
veel plezier met hem danquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen probs met Turq, Turq is een goeie gozer
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:
ik ben maar alleen hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |