Ik ruik lekker, vertelde iemand mijquote:Op maandag 13 september 2010 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mental image ftw.
TF, je stinkt naar vis
waar je je buzzybee merchandise kunt bestellen! Met name de custom made snowglobes zijn ERG gaaf!quote:
nee, hoor, ik post geen linkjes meer. maar als je wilt mag jij m posten? 14.gifquote:Op maandag 13 september 2010 16:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Kom er maar in Lex "hij vroeg er om!"
ja, hij zal zijn neus in je doos steken en dan zeggen dat je stinktquote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ruik lekker, vertelde iemand mij.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef Anne het volgende:
Daar word je spontaan lesbisch van hoor.
had het wel in de agenda staan, maar't vrouwtje zit weer in a'dam dit weekend, dus ben er niet bij.quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
doen er ook pta scers mee aan de buzzybee puzzelrit komend weekend?
quote:Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar je je buzzybee merchandise kunt bestellen! Met name de custom made snowglobes zijn ERG gaaf!
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een Alfa, dus ik durf niet buiten Brabant te komen
Linksvoor kraakt weer ietsquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij zal zijn neus in je doos steken en dan zeggen dat je stinktlekker objectief oordeel
Een van de draagarmen die kraken, standaard aanwezige bij elke Alfa van na 1998quote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Linksvoor kraakt weer ietsOngekend gewoon.
maand geleden bij de garage helemaal niks kunnen vinden aan de ophanging![]()
SHIT-systeemquote:Oh en m'n airbaglampje ging vanmorgen 10 seconden aanDaarna ook niet meer gezien
![]()
Dus of het lampje is binnen 10 seconden doorgebrand, of het heeft zichzelf opgelost
Alfa's repareren zichzelfquote:Op maandag 13 september 2010 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Linksvoor kraakt weer ietsOngekend gewoon.
maand geleden bij de garage helemaal niks kunnen vinden aan de ophanging![]()
Oh en m'n airbaglampje ging vanmorgen 10 seconden aanDaarna ook niet meer gezien
![]()
Dus of het lampje is binnen 10 seconden doorgebrand, of het heeft zichzelf opgelost
Is dat een ondergesneeuwde Wartburg?quote:Op maandag 13 september 2010 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik er mee moet maar wel erg leuk om te zien!
Ook nog nooit zo saaiquote:Op maandag 13 september 2010 17:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait zijn franse gebakje
Ik heb nog nooit zo goedkoop auto gereden
jammer... je kunt ook alleen rijden, of met een andere bijrijd(st)er?quote:Op maandag 13 september 2010 17:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
had het wel in de agenda staan, maar't vrouwtje zit weer in a'dam dit weekend, dus ben er niet bij.
wartburg! dank je voor het compliment!quote:Op maandag 13 september 2010 17:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat ik er mee moet maar wel erg leuk om te zien!
menaldum?quote:Op maandag 13 september 2010 18:05 schreef Dingest het volgende:
D'r komt binnenkort een autootje bij, maar ik ga niet zeggen wat het is. Als het meezit gaan we die gebruiken voor de Garbage Run (dwz; als hij het zolang volhoudt, door de APK komt en we daadwerkelijk meedoen), en mede daarom houden we het geheim
Ik zeg alleen dat het wel uit Friesland komt!
quote:Op maandag 13 september 2010 18:05 schreef Dingest het volgende:
D'r komt binnenkort een autootje bij, maar ik ga niet zeggen wat het is. Als het meezit gaan we die gebruiken voor de Garbage Run (dwz; als hij het zolang volhoudt, door de APK komt en we daadwerkelijk meedoen), en mede daarom houden we het geheim
Ik zeg alleen dat het wel uit Friesland komt!
vanuit A'dam?quote:Op maandag 13 september 2010 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jammer... je kunt ook alleen rijden, of met een andere bijrijd(st)er?
er komen ook 2 teams uit Arnhem, die moeten verder rijden...quote:
werd gister door een ingehaaldquote:
Woar?quote:
Als dat kon voor 500 euro...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |