quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie het helemaal voor me.
Anne op haar handjes en knietjes. Tha_Freak op een kruikje er achter. Even ademhalen en het eerste stootje, tha_freak verliest z'n evenwicht en glijd zo naar binnen bij anne. En zie je alleen nog maar 2kleine voetjes spartelen wheheh
Als dit te ver gaat.... Sorry
Min of meer. Ik dacht dat m'n wielen alleen even gebalanceerd moesten wordenquote:
Ik kijk dan altijd even of er niks mis is, en niet ten onrechte blijkt maar weer eensquote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Min of meer. Ik dacht dat m'n wielen alleen even gebalanceerd moesten worden
Hm, misschien moet ik mijn banden ook eens na gaan kijken...quote:Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Min of meer. Ik dacht dat m'n wielen alleen even gebalanceerd moesten worden
ongelofelijk hoe dat spul allemaal langs elkaar heen werktquote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
Mijnheer Hamilton is pissing off the KLM
Had ik ook moeten doen. Bij 120 een klapband is niet grappig. Later bleek ook dat het stuk waar de bobbel zat helemaal kaal gesleten was.quote:Op maandag 13 september 2010 16:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kijk dan altijd even of er niks mis is, en niet ten onrechte blijkt maar weer eens
Yeah, heel geweldig idd, ik vind ook dat de KLM er ook wel een beetje een drama van maakt; landingsbanen zat lijkt me; als ze Hammie nou gewoon een baan geven die nu zijwind heeft, lijkt het me helemaal geen probleemquote:Op maandag 13 september 2010 16:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ongelofelijk hoe dat spul allemaal langs elkaar heen werkt
Ach ja, en zo leer je elke keer weer wat bij hequote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen. Bij 120 een klapband is niet grappig. Later bleek ook dat het stuk waar de bobbel zat helemaal kaal gesleten was.
Webshop?quote:
Ja, is inderdaad een US model van; volgens mij worden ze zelfs nog hierheen gehaald vanuit de states door liefhebbersquote:Op maandag 13 september 2010 16:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb trouwens op de sloop van de week een Opel GT gespot, oud model. Weet iemand toevallig of die dingen officieel ooit in de US verkocht zijn? Ik heb namelijk nog NOOIT eerder een Opel gezien hier.
Er zaten geen logo's meer op de buitenkant/interieur maar het kleppendeksel stond wel gewoon OPEL op.
Opel wordt daar nogal eens (ja niet lachen) als Caddilac verkochtquote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
Nooit geweten. Dit was de eerste keer dat ik er een zag iig. Hij was wel behoorlijk vergaan helaas, dus niets meer voor liefhebbers.
Ke, ik kende alleen de Omega en die opvolger, beide meende ik als Caddy te hebben gezienquote:Op maandag 13 september 2010 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
Veel Opels rijden hier als Saturn rond. Zoals de Astra, Antara, Vectra (in verbouwde vorm). Oudere Opels zie je vaker als Chevrolet (Astra-G bijvoorbeeld) of Buick.
Hmm dat hoor ik wel eens vaker gek genoeg!quote:
Zo ben ik nietquote:Op maandag 13 september 2010 09:55 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen.............
<bara mode> is het al weekend? </bara mode>
Ik weet allesquote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Bara weet dan weer wel wie het wel is.
Valt best tegenquote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat hem een volle PM box opleveren
mental image ftw.quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie het helemaal voor me.
Anne op haar handjes en knietjes. Tha_Freak op een kruikje er achter. Even ademhalen en het eerste stootje, tha_freak verliest z'n evenwicht en glijd zo naar binnen bij anne. En zie je alleen nog maar 2kleine voetjes spartelen wheheh
Als dit te ver gaat.... Sorry
komende zaterdag iddquote:Op maandag 13 september 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is zaterdag he? Dan dobber ik in de A'damse grachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |