quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Eigenlijk was het geen aannamequote:Op maandag 13 september 2010 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. En je aanname uit het vorige deel ook.
Sorry, ik check jouw facebook niet 24/7.quote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die staat al 3 weken op mijn facebook
En die zwerft al jaren over t internetquote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die staat al 3 weken op mijn facebook
[..]
je kwam 2cv om kwart voor 5 tegen toch?
Geef nou maar toe dat je er stiekum wel op geiltquote:Op maandag 13 september 2010 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, ik check jouw facebook niet 24/7.
Ben jij een BoF-fer? Jullie hebben nog het embleem op mijn bips-foto tegoed.quote:Op maandag 13 september 2010 12:49 schreef rubje het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je er stiekum wel op geilt
Uhm bips en foto ik ben opeens wakker!quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben jij een BoF-fer? Jullie hebben nog het embleem op mijn bips-foto tegoed.
Gelukkig zijn jullie het vergeten.
Voor mij nietquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm bips en foto ik ben opeens wakker!
En je bent een beetje verliefd op me toch?
Stel hem aan me voor! Dan ken ik hem welquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 13-09-2010 14:33:26 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik moest even teruglezen om dit goed te interpreteren.quote:
quote:
Oeh, dat gaat hem een volle PM box opleverenquote:Op maandag 13 september 2010 14:48 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Bara weet dan weer wel wie het wel is.
Hij vertelt het toch nietquote:Op maandag 13 september 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, dat gaat hem een volle PM box opleveren
Verkeerde modje. Verkeerd forum.quote:Op maandag 13 september 2010 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd Socios. Ouwe modderjesfocker!
Kut kabouter! Het is enige! Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn!quote:Op maandag 13 september 2010 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
hele weekend verknald door een paar idiote medewerkers![]()
enigste voordeel dat hun op zoeken mogen naar een nieuwe baan![]()
Je haalt Anne en Myraela door elkaar, en HW is het ook niet gok ik zomaarquote:Op maandag 13 september 2010 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd Socios. Ouwe modderjesfocker!
Wtf. ook_gek die iets uitlegt over de Nederlandse taal. Tiswa.quote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut kabouter! Het is enige! Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn!
Neuh ik wacht rustig op op een K&W topic. Zie ik van zelf wel met wie je samen een huis gaat kopen en bouwenquote:Op maandag 13 september 2010 14:56 schreef Anne het volgende:
Gaan we nu trouwens iedereen af of wat?
Kun je niet beter een hele lijsten posten meteen. Streep ik ze wel weg.
Dat is het enige wat ze ooit in me hebben kunnen stampen. Dus als ik het kan gebruiken doe ik dat directquote:Op maandag 13 september 2010 15:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf. ook_gek die iets uitlegt over de Nederlandse taal. Tiswa.
mis ik ietsquote:
sorry was even vergeten dit Nederlandse les isquote:Op maandag 13 september 2010 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut kabouter! Het is enige! Enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. En meer dan alleen zijn kan je niet zijn!
Volgens mij heeft ze nog een huis wat eerst weg moet, dus dat kan zomaar nog even gaan durenquote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neuh ik wacht rustig op op een K&W topic. Zie ik van zelf wel met wie je samen een huis gaat kopen en bouwen
maakt mij niet uit wie het is, als jij je er maar goed en gelukkig bij voelt
Tering wat een volwassen opmerking zeg! Je zal bijna denken dat ik 30 ben!
Ik hoop eigenlijk dat die 'even' mee gaat vallenquote:Op maandag 13 september 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nog een huis wat eerst weg moet, dus dat kan zomaar nog even gaan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |