Alsof een 75/155/156/145/146/147/166/159 spannend is, even een dikke V6 daar gelatenquote:
Rijdt dat eigenlijk een beetje leuk, een 96?quote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Dingest het volgende:
Over dat akkefietje met de 96 deden ze anders niet moeilijk.
Hey, mijn vaste garagist heeft ook een Thema 8.32... en twee Maserati'squote:Op maandag 13 september 2010 18:38 schreef Dingest het volgende:
Die mensen waar ik die auto van ga kopen die zitten nogal in de autoliefhebberij; zoonlief is een ANWB-er en heeft een Lancia Thema 8.32 ergens vandaan weten te toveren - dat is die met de Ferrari motor. Die moest even aan de kant gezet worden; wat een geluid kwam daar uit
Een 96 wel ja, de mijne niet zo meerquote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rijdt dat eigenlijk een beetje leuk, een 96?
Die heeft gewoon een spaarpot in de vorm van een Italiaanse exoot waar hij jouw centjes in stopt - en die dan één keer per 6 maanden stuk kan slaan om te plunderenquote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat kun je natuurlijk gemakkelijk betalen als je mij als klant hebt
hey hoest met XM?quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rijdt dat eigenlijk een beetje leuk, een 96?
Daar stap je snel weer vanaf. Ik na een half jaar dusquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
goedkoop en saai![]()
Dat wordt de volgende auto
PMquote:
Ik ben serieus benieuwd hoe lang geel en 'wild' gaat durenquote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar stap je snel weer vanaf. Ik na een half jaar dus.
immigrantquote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Anne het volgende:
Even in Nederland inschrijven; 6 kantjes met allerlei vragen.
Maar het is geregeldOver 1 á 2 weekjes ben ik weer een ekte ekte Nederlander.
Hoezoquote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd hoe lang geel en 'wild' gaat duren
Omdat hij domweg achterlijk duur in het gebruik is als je 200 km per dag woon werk rijdt.quote:
Leuk dat je er naar vraagt!quote:
Ow, maar ik rij wel rustig naar m'n werk.quote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat hij domweg achterlijk duur in het gebruik is als je 200 km per dag woon werk rijdt.
Kun je het niet in het duits doen ?quote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
O wee als ze mij daar op gaan afrekenen bij het halen van mijn motorrijbewijs.
Zeg dat nog eens zónder te lachen ?quote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, maar ik rij wel rustig naar m'n werk.
quote:Op maandag 13 september 2010 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je het niet in het duits doen ?
>quote:Zeg dat nog eens zónder te lachen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |