quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
CD wechslerHeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 lessen maar!
Heb jij nooit geleerd dat je niet mag liegen?quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon stiekem mijn post lopen editten!![]()
Nu welquote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon stiekem mijn post lopen editten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
de mislukte o uit photshop vervangen?quote:Op maandag 13 september 2010 19:12 schreef Anne het volgende:
Overigens; Indesighn. Wat doet die h daar.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de mislukte o uit photshop vervangen?
een beetje een peurac die je als baas krijgt dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 13 september 2010 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Dingest het volgende:
Grazie, SD. Ik heb hem daar maar afgesloten. Gaan toch geen risico lopen met de ANWB en hun onduidelijke voorwaarde
quote:Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet eruit als een leuke baanJa, maar toch maar niet. *wegklikt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geloof ik voor WA met inzittende voor 3 personen iets van 90 euro + administratiekosten kwijt. Zal wel iets van 100 euro zijn in totaalquote:Op maandag 13 september 2010 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Ze doen daar nergens moeilijk over volgens mij, je kunt zelfs een oldtimer als eerste auto verzekeren, kost wel wat meer, maar het kán![]()
Hadden wij met de Lincoln ook in het begin; nu hebbben we zelfs de AMG op semi klassieker staan; 260¤ per jaar voor full casco
Het programma der zuchten?quote:Op maandag 13 september 2010 19:12 schreef Anne het volgende:
Overigens; Indesighn. Wat doet die h daar.
Er wordt gelukkig geen ervaring met MacOS gevraagd.quote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is Fotsjop eerder.
Wel apart. Indesign op de Mac en de rest op een PC.
Mja, geen idee waar DOS goed voor isquote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er wordt gelukkig geen ervaring met MacOS gevraagd.
Wel met DOS(!) en Windows, for that matter.
Al dik een jaarquote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar stap je snel weer vanaf. Ik na een half jaar dus.
quote:Op maandag 13 september 2010 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al dik een jaar![]()
Ik daag je uit om een vol jaar een Alfa uit te houden
Er staat hier een om de hoekquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
al in geen jaren meer een telefooncel in nederland gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |