Kennelijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je dood
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen hequote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]
Maar lijkt mij duidelijk dat dat een levensgevaarlijk beest is. En met deze valt ook duidelijk niet te spotten:
[ afbeelding ]
Dom dier is zelfs nog bang voor m'n cavia's, maar als er ergens aandacht te halen valt is ze er als de kippen bij
Ik ga even kijken, moment.quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Nog even en er wordt ook gezeken dat ik een mannelijke facebook heb.
Gaaf, bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Dingest het volgende:
En als ik toch in m'n photobucket-account zit te neuzelen wat illustraties voor Duvel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is dus heel erg leuk om te rijden zo'n 96
Te laat...quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
Je moet eerst ff verder lezen Duvel, voordat je reageert.
Ik ook, geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb bijna alles verborgen staan voor buitenstaanders ja.
Ja, we kunnen moeilijk dooie eenden voor d'r neerleggenquote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen he
Die aandachttrekkerij is standaard voor de meeste (fatsoenlijk sociale) honden volgens mij. Hooch ziet soms op het weiland in de verte een vriendje, dan begint 'ie om mij heen te springen meestal, want hij heeft 'toestemming' nodig om ernaartoe te gaan, en als ik dat geef stiert hij als een mongeaul die kant op, vriendje komt tegemoet natuurlijk.. 5 meter voor het vriendje wordt een schijnbeweging ingezet, dan gaat het vol gas door richting die andere baas, en daarna is het vriendje pas aan de beurt
Hij wil ook altijd bij je zijn, al kan hij maar gewoon ergens in de weg liggen dan is het goed, het is echt een mensenhond. Alles waar ik mee werk, of het nou een schop of de grasmaaier, kettingzaag of de hogedruk spuit is, is playtime; maakt hem niks uit, als hij maar een soort van interaktie met de baas heeft.
Een blije dwaas is het
Ze zijn geweldig, ik heb in deze ook wel behoorlijke stukken mogen rijden, en ook een LPT voel je nog goed. Maar wat je zegt: een goede is erg duur, en een goedkope gaat vaak stuk. Ik heb zelf anderhalf jaar een goedkope gehad, dus ik weet waar ik over praat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef Dingest het volgende:
Classics zijn ook erg gave auto's, maar het probleem is dat je of heel veel moet neertellen voor een redelijk exemplaar, of dat ze laag in de prijs zijn en dat soort 'kleine' mankementen hebben.
En dan bedoel ik eigenlijk; een duur mankement voor de gemiddelde automobilist, maar de Saab-lieverhebbers beschouwen het dan als iets wat bijna niet het vermelden waard is
Ik heb een paar keer gekeken naar leuke classics, maar 8000 euro voor een 13 jaar oude auto met niet geheel te verifiëren kilometerstand door import...tja...quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef Dingest het volgende:
Ik lees soms op het Saabforum over het wel en wee van Classic-eigenaren, dus ik ben op de hoogte van hoe 'leuk' een goedkopere Classic kan zijn![]()
Maar inderdaad, als ze eenmaal weer goed in orde zijn...Als ze niet zo duur waren in redelijke staat had ik er ook wel graag eentje willen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |