Onze hond durft in niets te bijten wat piept; dat is een teken dat iets dan pijn heeft en dat is niet de bedoeling. Best wel briljant dat zo'n Golden dat instinctief weetquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, als hij piept kauwt die dikkop binnen een minuut zijn koppie eraf, wanna bet ??
ja, eenschquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Anne het volgende:
Is jammer dat ik niet iets kan disliken.
ik heb gewoon eens een keer alle openstaande fb mailtjes in een keer naar mn spambox verplaats zonder ze te lezen of openen, en sinds die tijd stuurt gmail het rechtstreeks naar de spamboxquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
Nu krijg jij ook een mailtje of niet? Dat is wel irritant aan FB zeg. Kan ik dat uitzetten?
Als ik ergens reageer krijg ik steeds mailtjes dat andere mensen ook hebben gereageerd, maar dat interesseert me 9 v/d 10 keer niet.
whut?quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Nog even en er wordt ook gezeken dat ik een mannelijke facebook heb.
Ow ja, dat kan ook. *spam*quote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, eensch
[..]
ik heb gewoon eens een keer alle openstaande fb mailtjes in een keer naar mn spambox verplaats zonder ze te lezen of openen, en sinds die tijd stuurt gmail het rechtstreeks naar de spamboxik kirjg op fb zelf wel meldingen, kom er op zich vaak zat
je weet wat er in zijn bed ligt he? vergeleken met hem ben ik in jullie ogen een smaakvol persoon. geloof me...quote:
L_S bedoel je?quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet wat er in zijn bed ligt he? vergeleken met hem ben ik in jullie ogen een smaakvol persoon. geloof me...
Mjwah, het is niet dat hij zo aggressief is hoorquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Onze hond durft in niets te bijten wat piept; dat is een teken dat iets dan pijn heeft en dat is niet de bedoeling. Best wel briljant dat zo'n Golden dat instinctief weet
Dat is niet meer. En ze (en hij ook) valt in het echt best meequote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
naakt, op een kleedje tegen een boom aan
Nou, 5 km... Meer 17quote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de buzzybee puzzelrit is zaterdag , start is op 5 km van appelscha, dus ik gok dat de rit er langs gaat...
[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjwah, het is niet dat hij zo aggressief is hoorin tegendeel, Hooch is de grootste suflul die we hebben gehad, hij is niet bang, en gaat ook geen knok uit de weg, maar pas nadat de tegenpartij meerdere kansen heeft gehad om op te krassen doet hij lelijk, en dan nog alleen als de tegenpartij begint; ik heb hem nog nooit iets uit zien lokken Hooch is een lover, not a fighter
![]()
Hij is ook opgegroeid met kleine kids, toen hij bij ons kwam, heeft hij voor het eerst fysiek leren stoeien, dat kon daar niet, dus was hem nu geleerd; nu vindt hij niks mooier als een kwartiertje de baas aftuigen op het gras in de tuin. Met een pluchen speeltje doet hij maanden zonder dat er ook maar een gaatje in zit, behalve als het piept, niet dat hij hem dan te lijf gaat, maar dat piepding moet eruit, die is leuker als het speeltje![]()
Hij is superzacht, ik durf hem zó met een kind te laten spelen, geen enkel probleem, kids vindt ie geweldig.. alle mensen eigenlijk wel![]()
w8..
*maakt foto..
Onze gevaarlijke flapdrol;
[ afbeelding ]
zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je doodquote:Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou, 5 km... Meer 17Maar misschien dat ik wel even bij jullie start kom kijken als ik die kant toch op ga/wil.
Kennelijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je dood
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen hequote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]
Maar lijkt mij duidelijk dat dat een levensgevaarlijk beest is. En met deze valt ook duidelijk niet te spotten:
[ afbeelding ]
Dom dier is zelfs nog bang voor m'n cavia's, maar als er ergens aandacht te halen valt is ze er als de kippen bij
Ik ga even kijken, moment.quote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Nog even en er wordt ook gezeken dat ik een mannelijke facebook heb.
Gaaf, bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Dingest het volgende:
En als ik toch in m'n photobucket-account zit te neuzelen wat illustraties voor Duvel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is dus heel erg leuk om te rijden zo'n 96
Te laat...quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
Je moet eerst ff verder lezen Duvel, voordat je reageert.
Ik ook, geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb bijna alles verborgen staan voor buitenstaanders ja.
Ja, we kunnen moeilijk dooie eenden voor d'r neerleggenquote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen he
Die aandachttrekkerij is standaard voor de meeste (fatsoenlijk sociale) honden volgens mij. Hooch ziet soms op het weiland in de verte een vriendje, dan begint 'ie om mij heen te springen meestal, want hij heeft 'toestemming' nodig om ernaartoe te gaan, en als ik dat geef stiert hij als een mongeaul die kant op, vriendje komt tegemoet natuurlijk.. 5 meter voor het vriendje wordt een schijnbeweging ingezet, dan gaat het vol gas door richting die andere baas, en daarna is het vriendje pas aan de beurt
Hij wil ook altijd bij je zijn, al kan hij maar gewoon ergens in de weg liggen dan is het goed, het is echt een mensenhond. Alles waar ik mee werk, of het nou een schop of de grasmaaier, kettingzaag of de hogedruk spuit is, is playtime; maakt hem niks uit, als hij maar een soort van interaktie met de baas heeft.
Een blije dwaas is het
Ze zijn geweldig, ik heb in deze ook wel behoorlijke stukken mogen rijden, en ook een LPT voel je nog goed. Maar wat je zegt: een goede is erg duur, en een goedkope gaat vaak stuk. Ik heb zelf anderhalf jaar een goedkope gehad, dus ik weet waar ik over praat.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef Dingest het volgende:
Classics zijn ook erg gave auto's, maar het probleem is dat je of heel veel moet neertellen voor een redelijk exemplaar, of dat ze laag in de prijs zijn en dat soort 'kleine' mankementen hebben.
En dan bedoel ik eigenlijk; een duur mankement voor de gemiddelde automobilist, maar de Saab-lieverhebbers beschouwen het dan als iets wat bijna niet het vermelden waard is
Ik heb een paar keer gekeken naar leuke classics, maar 8000 euro voor een 13 jaar oude auto met niet geheel te verifiėren kilometerstand door import...tja...quote:Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef Dingest het volgende:
Ik lees soms op het Saabforum over het wel en wee van Classic-eigenaren, dus ik ben op de hoogte van hoe 'leuk' een goedkopere Classic kan zijn![]()
Maar inderdaad, als ze eenmaal weer goed in orde zijn...Als ze niet zo duur waren in redelijke staat had ik er ook wel graag eentje willen rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |