abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86400069
Jij pleurt echt alles op FB :').
pi_86400199
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
Jij pleurt echt alles op FB :').
F5 :')
pi_86400333
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

F5 :')
Wie is Kristel :') ?
pi_86400485
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Wie is Kristel :') ?
iemand zonder fok account *O*
pi_86400536
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

iemand zonder fok account *O*
dus ik ben net zo verbaasd als jij wat dat betreft :')
pi_86400584
ik zit al meer dan een maand niet op msn btw, wat een zaligheid O+

en nu ik dit zo typ bedenk ik me dus dat ik langer zonder msn dan zonder sex kan :')
pi_86400600
Is jammer dat ik niet iets kan disliken :6.
pi_86400627
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Whehe, als hij piept kauwt die dikkop binnen een minuut zijn koppie eraf, wanna bet ?? :P
Onze hond durft in niets te bijten wat piept; dat is een teken dat iets dan pijn heeft en dat is niet de bedoeling. Best wel briljant dat zo'n Golden dat instinctief weet :P
pi_86400729
Nu krijg jij ook een mailtje of niet? Dat is wel irritant aan FB zeg. Kan ik dat uitzetten?
Als ik ergens reageer krijg ik steeds mailtjes dat andere mensen ook hebben gereageerd, maar dat interesseert me 9 v/d 10 keer niet.
pi_86401067
Nog even en er wordt ook gezeken dat ik een mannelijke facebook heb :').
pi_86401095
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Anne het volgende:
Is jammer dat ik niet iets kan disliken :6.
ja, eensch

quote:
Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
Nu krijg jij ook een mailtje of niet? Dat is wel irritant aan FB zeg. Kan ik dat uitzetten?
Als ik ergens reageer krijg ik steeds mailtjes dat andere mensen ook hebben gereageerd, maar dat interesseert me 9 v/d 10 keer niet.
ik heb gewoon eens een keer alle openstaande fb mailtjes in een keer naar mn spambox verplaats zonder ze te lezen of openen, en sinds die tijd stuurt gmail het rechtstreeks naar de spambox :) ik kirjg op fb zelf wel meldingen, kom er op zich vaak zat :')
pi_86401121
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
whut? :') waarom? :')
pi_86401183
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

whut? :') waarom? :')
quote:
Op 13-09-2010 02:54 schreef heiden6

[..]

How are you?

Wat een mannelijk fobo! :D
pi_86401211
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ja, eensch
[..]

ik heb gewoon eens een keer alle openstaande fb mailtjes in een keer naar mn spambox verplaats zonder ze te lezen of openen, en sinds die tijd stuurt gmail het rechtstreeks naar de spambox :) ik kirjg op fb zelf wel meldingen, kom er op zich vaak zat :')
Ow ja, dat kan ook. *spam*
pi_86401248
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

je weet wat er in zijn bed ligt he? vergeleken met hem ben ik in jullie ogen een smaakvol persoon. geloof me...
pi_86401306
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

je weet wat er in zijn bed ligt he? vergeleken met hem ben ik in jullie ogen een smaakvol persoon. geloof me...
L_S bedoel je?
pi_86401401
Ik wist dat je dat ging doen :').
pi_86401621
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Ik wist dat je dat ging doen :').
-1 voorspel :')

quote:
Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Anne het volgende:

[..]

L_S bedoel je?
naakt, op een kleedje tegen een boom aan O+
  maandag 13 september 2010 @ 22:18:24 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_86401654
ik weet het ik weet het!!!!!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 13 september 2010 @ 22:18:43 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86401675
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Dingest het volgende:

[..]

Onze hond durft in niets te bijten wat piept; dat is een teken dat iets dan pijn heeft en dat is niet de bedoeling. Best wel briljant dat zo'n Golden dat instinctief weet :P
Mjwah, het is niet dat hij zo aggressief is hoor ;) in tegendeel, Hooch is de grootste suflul die we hebben gehad, hij is niet bang, en gaat ook geen knok uit de weg, maar pas nadat de tegenpartij meerdere kansen heeft gehad om op te krassen doet hij lelijk, en dan nog alleen als de tegenpartij begint; ik heb hem nog nooit iets uit zien lokken Hooch is een lover, not a fighter *;

Hij is ook opgegroeid met kleine kids, toen hij bij ons kwam, heeft hij voor het eerst fysiek leren stoeien, dat kon daar niet, dus was hem nu geleerd; nu vindt hij niks mooier als een kwartiertje de baas aftuigen op het gras in de tuin. Met een pluchen speeltje doet hij maanden zonder dat er ook maar een gaatje in zit, behalve als het piept, niet dat hij hem dan te lijf gaat, maar dat piepding moet eruit, die is leuker als het speeltje :7
Hij is superzacht, ik durf hem zó met een kind te laten spelen, geen enkel probleem, kids vindt ie geweldig.. alle mensen eigenlijk wel :')

w8..

*maakt foto..

Onze gevaarlijke flapdrol _O- ;

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86401677
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:

naakt, op een kleedje tegen een boom aan O+
Dat is niet meer. En ze (en hij ook) valt in het echt best mee :{w.
pi_86401835
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de buzzybee puzzelrit is zaterdag , start is op 5 km van appelscha, dus ik gok dat de rit er langs gaat...
Nou, 5 km... Meer 17 :P Maar misschien dat ik wel even bij jullie start kom kijken als ik die kant toch op ga/wil.
pi_86402199
Dankzij een 'andere Hooch', heb ik geen panty's meer. De laatste is er door ondergeslobberd.
Van de 5 zijn er gewoon 4 door honden vernaggeld :').

Geen rokjes/jurkjes meer dus B-).
pi_86402248
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjwah, het is niet dat hij zo aggressief is hoor ;) in tegendeel, Hooch is de grootste suflul die we hebben gehad, hij is niet bang, en gaat ook geen knok uit de weg, maar pas nadat de tegenpartij meerdere kansen heeft gehad om op te krassen doet hij lelijk, en dan nog alleen als de tegenpartij begint; ik heb hem nog nooit iets uit zien lokken Hooch is een lover, not a fighter *;

Hij is ook opgegroeid met kleine kids, toen hij bij ons kwam, heeft hij voor het eerst fysiek leren stoeien, dat kon daar niet, dus was hem nu geleerd; nu vindt hij niks mooier als een kwartiertje de baas aftuigen op het gras in de tuin. Met een pluchen speeltje doet hij maanden zonder dat er ook maar een gaatje in zit, behalve als het piept, niet dat hij hem dan te lijf gaat, maar dat piepding moet eruit, die is leuker als het speeltje :7
Hij is superzacht, ik durf hem zó met een kind te laten spelen, geen enkel probleem, kids vindt ie geweldig.. alle mensen eigenlijk wel :')

w8..

*maakt foto..

Onze gevaarlijke flapdrol _O- ;

[ afbeelding ]
[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]

Maar lijkt mij duidelijk dat dat een levensgevaarlijk beest is. En met deze valt ook duidelijk niet te spotten:

Dom dier is zelfs nog bang voor m'n cavia's, maar als er ergens aandacht te halen valt is ze er als de kippen bij :P
pi_86402275
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:21 schreef Dingest het volgende:

[..]

Nou, 5 km... Meer 17 :P Maar misschien dat ik wel even bij jullie start kom kijken als ik die kant toch op ga/wil.
zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je dood :')
pi_86402651
Als we dan toch bezig zijn :P

Dit is een van mijn vrindjes geweest, de afgelopen 8 jaar.
Wel 'raar' dat ik die nou niet meer zal zien enzo.
pi_86402910
O+
Het is dat ik al een klein huis heb en niet echt zit te wachten op de kosten/verantwoordelijkheid van een hond, anders had ik allang zelf een Golden of Lab gekocht :@

quote:
Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zo ver nog? je bent welkom. maar bij het eten na de tijd langs komen is gezelliger, je lacht je dood :')
Kennelijk :P
Ik zie wel wat uitkomt, hoewel ik wel langer wil leven dan zaterdag. Het vereist sowieso dat ik niet te laat vertrek, en dat is altijd al lastig :P Mee doe ik sowieso niet, want ik wil best wel graag naar die oldtimerdag. Eindelijk een kans om een goede Saab 95 en 96 te bekijken :D

En als ik toch in m'n photobucket-account zit te neuzelen wat illustraties voor Duvel:

Ja, dat is dus heel erg leuk om te rijden zo'n 96 :Y
pi_86402978
Die O+ was voor Anne's post, maar Alex moest er op het laatste moment weer een stel poezebeesten voorgooien :(
  maandag 13 september 2010 @ 22:40:26 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86403094
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Dingest het volgende:

[..]

[scrubs]Hooch is craaaaazy[/scrubs]

Maar lijkt mij duidelijk dat dat een levensgevaarlijk beest is. En met deze valt ook duidelijk niet te spotten:
[ afbeelding ]
Dom dier is zelfs nog bang voor m'n cavia's, maar als er ergens aandacht te halen valt is ze er als de kippen bij :P
Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen he _O-

Die aandachttrekkerij is standaard voor de meeste (fatsoenlijk sociale) honden volgens mij. Hooch ziet soms op het weiland in de verte een vriendje, dan begint 'ie om mij heen te springen meestal, want hij heeft 'toestemming' nodig om ernaartoe te gaan, en als ik dat geef stiert hij als een mongeaul die kant op, vriendje komt tegemoet natuurlijk.. 5 meter voor het vriendje wordt een schijnbeweging ingezet, dan gaat het vol gas door richting die andere baas, en daarna is het vriendje pas aan de beurt _O-

Hij wil ook altijd bij je zijn, al kan hij maar gewoon ergens in de weg liggen dan is het goed, het is echt een mensenhond. Alles waar ik mee werk, of het nou een schop of de grasmaaier, kettingzaag of de hogedruk spuit is, is playtime; maakt hem niks uit, als hij maar een soort van interaktie met de baas heeft.

Een blije dwaas is het O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 13 september 2010 @ 22:49:06 #231
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86403600
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
Ik ga even kijken, moment.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 september 2010 @ 22:50:34 #232
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86403704
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Anne het volgende:

[..]

L_S bedoel je?
Dat is echt al een tijdje over...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86403747
Je moet eerst ff verder lezen Duvel, voordat je reageert :').
  maandag 13 september 2010 @ 22:52:21 #234
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86403797
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:37 schreef Dingest het volgende:
En als ik toch in m'n photobucket-account zit te neuzelen wat illustraties voor Duvel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat is dus heel erg leuk om te rijden zo'n 96 :Y
Gaaf, bedankt!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 september 2010 @ 22:52:53 #235
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86403840
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
Je moet eerst ff verder lezen Duvel, voordat je reageert :').
Te laat... :')

Oh, en je FB is voor mij bijna leeg, dus er volgt geen beoordeling.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86404003
Ik heb bijna alles verborgen staan voor buitenstaanders ja B-).
  maandag 13 september 2010 @ 22:59:54 #237
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86404227
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb bijna alles verborgen staan voor buitenstaanders ja B-).
Ik ook, geloof ik.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86404383
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ghehe, GR's en ballen, dat móet altijd samen he _O-

Die aandachttrekkerij is standaard voor de meeste (fatsoenlijk sociale) honden volgens mij. Hooch ziet soms op het weiland in de verte een vriendje, dan begint 'ie om mij heen te springen meestal, want hij heeft 'toestemming' nodig om ernaartoe te gaan, en als ik dat geef stiert hij als een mongeaul die kant op, vriendje komt tegemoet natuurlijk.. 5 meter voor het vriendje wordt een schijnbeweging ingezet, dan gaat het vol gas door richting die andere baas, en daarna is het vriendje pas aan de beurt _O-

Hij wil ook altijd bij je zijn, al kan hij maar gewoon ergens in de weg liggen dan is het goed, het is echt een mensenhond. Alles waar ik mee werk, of het nou een schop of de grasmaaier, kettingzaag of de hogedruk spuit is, is playtime; maakt hem niks uit, als hij maar een soort van interaktie met de baas heeft.

Een blije dwaas is het O+
Ja, we kunnen moeilijk dooie eenden voor d'r neerleggen :P Zou m'n moeder leuk vinden...

Astra gaat altijd graag mee met een route die ik op woensdag rijd, kan ze vanuit de auto naar andere honden en vee staan blaffen. Maar zodra ze in de buurt van een onbekende hond komt moet ze er niets van hebben, wat dat betreft is ze een enorme angsthaas :') Ook de grasmaaier en de stofzuiger vindt ze gruwelijk. En ze is natuurlijk dol op lichtjes. Dat is altijd leuk om d'r mee te plagen, een lasertje, zaklamp of reflectie van een horloge oid op de vloer/grond en ze duikt er bovenop. Geweldig vindt ze dat.

Botten en speeltjes van touw of zo vreet ze ook op. Takken kan ze zich ook helemaal op uitleven, wat scheelt bij het snoeien :P
  maandag 13 september 2010 @ 23:06:23 #239
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86404580
Deze Saab had ik ooit bijna gekocht. Tot we er achter kwamen dat de cilinderkop gescheurd was en zo. ;( Later (na reparatie) door een volgende eigenaar tot schroot gereduceerd.

Op de achtergrond mijn huidige rammelende Renault.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86404720
Classics zijn ook erg gave auto's, maar het probleem is dat je of heel veel moet neertellen voor een redelijk exemplaar, of dat ze laag in de prijs zijn en dat soort 'kleine' mankementen hebben.
En dan bedoel ik eigenlijk; een duur mankement voor de gemiddelde automobilist, maar de Saab-liefhebbers beschouwen het dan als iets wat bijna niet het vermelden waard is :')
  maandag 13 september 2010 @ 23:12:19 #241
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86404887
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef Dingest het volgende:
Classics zijn ook erg gave auto's, maar het probleem is dat je of heel veel moet neertellen voor een redelijk exemplaar, of dat ze laag in de prijs zijn en dat soort 'kleine' mankementen hebben.
En dan bedoel ik eigenlijk; een duur mankement voor de gemiddelde automobilist, maar de Saab-lieverhebbers beschouwen het dan als iets wat bijna niet het vermelden waard is :')
Ze zijn geweldig, ik heb in deze ook wel behoorlijke stukken mogen rijden, en ook een LPT voel je nog goed. Maar wat je zegt: een goede is erg duur, en een goedkope gaat vaak stuk. Ik heb zelf anderhalf jaar een goedkope gehad, dus ik weet waar ik over praat. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86405219
Ik lees soms op het Saabforum over het wel en wee van Classic-eigenaren, dus ik ben op de hoogte van hoe 'leuk' een goedkopere Classic kan zijn :D
Maar inderdaad, als ze eenmaal weer goed in orde zijn... O+ Als ze niet zo duur waren in redelijke staat had ik er ook wel graag eentje willen rijden.
  dinsdag 14 september 2010 @ 00:07:06 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86407509
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 02:41:27 #244
25682 2cv
Niet subtiel
pi_86410197
Hoi enzo.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:06:58 #245
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86411041
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:20 schreef Dingest het volgende:
Ik lees soms op het Saabforum over het wel en wee van Classic-eigenaren, dus ik ben op de hoogte van hoe 'leuk' een goedkopere Classic kan zijn :D
Maar inderdaad, als ze eenmaal weer goed in orde zijn... O+ Als ze niet zo duur waren in redelijke staat had ik er ook wel graag eentje willen rijden.
Ik heb een paar keer gekeken naar leuke classics, maar 8000 euro voor een 13 jaar oude auto met niet geheel te verifiėren kilometerstand door import...tja...

De mijne kostte 1600 euro, en daarna een veelvoud aan onderhoud. Wel 5000 km mee door Zweden, Duitsland en Frankrijk gereden tijdens de zomervakantie. Dat deed ie perfect!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:32:33 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_86413594
:W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_86413889
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:32 schreef ook_gek het volgende:
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:44:05 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86413908
Goooooooood mooorning PTA !!

c_/
pi_86413931
wat een haar onder die kleding
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:46:58 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86413970
Da's alleen weggelegd voor ekte ekte ker0ls :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')