Even stoel achter over zetten zacht zwoel muziekje en heerlijk in slaap vallenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat moet ik juist niet hebben. Dadelijk maar even de radio hard aan en koude lucht laten blazen in de auto. Niet zo'n zin om daar in slaap te vallen.
WD40quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er - afgezien van een niet passende waterpomptang - andere manieren om een vastzittende olievuldop los te krijgen?
Heb al geprobeerd de motor warm te rijden en daarna los te draaien, maar er komt geen beweging in
en ja, ik draai de juiste kant uit
Hoe krijg je dát dan voor elkaar ?? foto van het geheel ?? wat voor dop is het ?? hoeveel ruimte heb je enz.enz.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:37 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er - afgezien van een niet passende waterpomptang - andere manieren om een vastzittende olievuldop los te krijgen?
Heb al geprobeerd de motor warm te rijden en daarna los te draaien, maar er komt geen beweging in
en ja, ik draai de juiste kant uit
Is dat een verkapte doodsverwensingquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even stoel achter over zetten zacht zwoel muziekje en heerlijk in slaap vallen
Zooooooooooooo spannend is hij nou ook weer nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:06 schreef invine het volgende:
Ok dit topic vol aub! wil SD's toffe nieuwe SC wel zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik wás in D-H vanmiddag, ik had hem wel FF kunnen meppen voor jequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dát dan voor elkaar ?? foto van het geheel ?? wat voor dop is het ?? hoeveel ruimte heb je enz.enz.
Als hij er gewoon verkeerd op gedraaid zit oid, dan is er meestal maar 1 optie : gepast geweld..
Een béétje WD 40 kan niet zoveel kwaad, moet geen halve bus worden, maar FF inspuiten is harmless![]()
Njetquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet al wat het word: http://englishrussia.com/?p=1471
Honda - Truckski, 1-0quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet al wat het word: http://englishrussia.com/?p=1471
Hmm kunststof dus.. die gaat ws kaduuk.. ik weet wel wat truukjes met theedoeken enzo, maar dat moet je psies goed doen, anders wordt het niks .. ik zou gaan voor een grotere tang, maar wel FF zorgen dat je een nood dop in de buurt hebt voor het geval dat hij overlijdtquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets... en geen idee, heb toen ik'm net had wat olie bijgevuld, wilde het vorige week weer doen en toen wilde de dop er dus niet meer af
Ik heb geen probs met Turq, Turq is een goeie gozerquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi, dat scheelt weer een turquaz in het topic
veel plezier met hem danquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen probs met Turq, Turq is een goeie gozer
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:
ik ben maar alleen hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |