Ben je al aan de Niva aan het klussen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh dan ben ik dat ook![]()
hmmm, de Nissan op de oprit is ineens vervangen door een LaRo 88 pick up met huif
Nee tuurlijk niet. Dat doet de garage voor mij. Amateuristisch geknutsel is voor Citroëns.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ben je al aan de Niva aan het klussen?
Amateuristisch stuk gaan iets voor Lada's?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Dat doet de garage voor mij. Amateuristisch geknutsel is voor Citroëns.
Huh, waarom nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Amateuristisch stuk gaan iets voor Lada's?
OK, een diff vervangen doe je niet ff op de oprit.
Kun je bij zo'n mormel de sperren en diff's apart in- en uitschakelen ??quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deze week als het goed is, ik verwacht vandaag of morgen een telefoontje als ik eerlijk ben
ja dat kan, maar die gebruik ik alleenin heel heftig terrein, zelfs offroad kom ik er meestal met de gewone wegaandrijving welquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kun je bij zo'n mormel de sperren en diff's apart in- en uitschakelen ??
Oftewel: verkapte vraag of je hem zelf hebt gesloopt door onoordeelkundig gebuik zeg maar
Succes, niet slim, maargoedquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:47 schreef Dingest het volgende:
Ik ga zo proberen een auto van bijna 40 jaar die al 2 jaar amper gebruikt is geweest proberen door deze miezer de 100 km naar m'n huis te rijden
als je het spul gaat reviseren is het wel fijner om het binnen te doen.. zeker met deze luchtenquote:
Garagebox ! Daar kan je alles fixxen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Amateuristisch stuk gaan iets voor Lada's?
OK, een diff vervangen doe je niet ff op de oprit.
hij moest idd afgelopen weekend terug zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht dat de Niva in het weekend terug moest zijn.
Hij lijkt het beter te doen als ik een fles injector cleaner bij elke tankbeurt er in gooi, nu loopt hij nog maar af en toe op 5 cilindersquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
en jouw Jeep moest ook heel zijn in je vakantie.
mijn niva rijdt ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij lijkt het beter te doen als ik een fles injector cleaner bij elke tankbeurt er in gooi, nu loopt hij nog maar af en toe op 5 cilinders
En hij rijdt wel gewoon
Ah dekentje over je heen legt.quote:
Verkopen ze dekentjes bij de Ah ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |