quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef STING het volgende:
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Het snelste topic van FOK!
Regels
[*] Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
[*] Dit is een SC, net als de R&P SC.
[*] Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.
De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit]hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
ik las je goed , ik wilde alleen uitgaan van het positieve , dus dat je nog bezig bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezenik studeer juist niet meer, maar woon er nog wel. Heb internationale marketing gestudeerd.
gebrek aan hoofdletters wrs , t valt niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
zo dood is [singles] in lange tijd niet geweest.
Maak dan gewoon een nieuwe aan,en laat hier een slotje op zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:53 schreef kitao het volgende:
[..]
gebrek aan hoofdletters wrs , t valt niet op.
of laat deze TT (en OPquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een nieuwe aan,en laat hier een slotje op zetten
Ook een goede optiequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of laat deze TT (en OP) aanpassen
precies, ik heb mn best gedaan maar kreeg de afbeelding niet goed en de titel kan ik niet veranderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of laat deze TT (en OP) aanpassen
Feedbacktopicquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, ik heb mn best gedaan maar kreeg de afbeelding niet goed en de titel kan ik niet veranderen.
mod, waar zijt gij ?
Je bent nu niet irritant genoeg denk ik.quote:
ik doe mn best een schatje te blijven , heb ik een blauwe beloofd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bent nu niet irritant genoeg denk ik.
Hoe dan ook is pringles op zaterdag vaak errug dood
Awww wat lief, je probeert lief te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik doe mn best een schatje te blijven , heb ik een blauwe beloofd.
maar dood , ach , dan wachten we toch even , er schiet vanzelf wel weer leven in.
ga je nu ook al weg ?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Awww wat lief, je probeert lief te zijn![]()
Ik vind je ook leuker zo.
Mja klopt. Ik ga me wel met iets anders vermaken dan... vakantie uitzoeken enzo![]()
Fijne dag prikplaatje
Paddy ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Graseter het volgende:
Ik zit bij patje in de auto op naar de meet.
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben nog in bedhmm appelpop of niet?
Heb niemand om mee te nemen
allemaal feestbeesten en ik zit hier mooi in mn uppie..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!
hi mensen... mijn auto zit nu vol... zo nog ff iemand oppikken en dan ga ik fijn richting Almeloooooooooooooooo
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!
hi mensen... mijn auto zit nu vol... zo nog ff iemand oppikken en dan ga ik fijn richting Almeloooooooooooooooo
Dan kom je ook naar Wierdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:45 schreef kitao het volgende:
[..]
allemaal feestbeesten en ik zit hier mooi in mn uppie..
fraai hoor.
Welneequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdam
haha tis bijna 4 uur treinenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WelneeAls je het eerder had aangegeven had je al met Lotusss mee kunnen komen.... of vanaf Amersfoort CS met mij....
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha tis bijna 4 uur treinenmeeten is leuk, maar das n beetje overkill, oh en ik heb geen tent
Yukiquote:
Ola.... ik heb me gisteravond afgemeld voor Wierden vanwege mijn dip. Maar ik hoop dat jullie het super hebben!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....
En ik heb ook geen tent![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....
En ik heb ook geen tent![]()
Haaaiquote:
Vriendjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag weerBen weer helemaal fit, wat ging squashen snel en hard vandaag, helemaal gek
Vanmiddag maar wat schoonmaken en misschien nog even de stad in
quote:
Hi Barbusse!!!!quote:
ook dat , jullie zijn allemaal oosterlingen krijg ik de indruk..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdam
Lotusssquote:
Sorry, maar ik was te druk voor foto´squote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Barbusse!!!!
IK wil alles van je date weten (die mooie dames enzo) maar stuur dat maar in een pm... ik ga nu naar Wierden!!!!
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef kitao het volgende:
[..]
fysiek incapabel helaas.
nog steeds de naweeen van een week vol stress.
jij komt ook uit randstad ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha tis bijna 4 uur treinenmeeten is leuk, maar das n beetje overkill, oh en ik heb geen tent
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ola.... ik heb me gisteravond afgemeld voor Wierden vanwege mijn dip. Maar ik hoop dat jullie het super hebben!
tuurlijkquote:
gooi het nog even in het wierden topic... misschien dat iemand nog op weg is...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik met mn impulsieve plannen altijd.. ik heb t nog ff in dat topic gegooid. als ik alleen moet treinen ga ik niet
maar als er iemand mee gaat vink t miss wel leuk
Ikke nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijkde meesten hier wel geloof ik hoor
oh ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neequote:
Wel op het toiletquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemaar jij mag niet zeiken!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel op het toiletVerder hoor je me nooit zeiken.
Alleen ik. Verder ken ik niemand hier die uit Zwolle komt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
oh ?
ik dacht toch echt zwolle e.o.
tenminste de harde kern dan.
veel plezier dan , ik moest eigenlijk eens gaan slapen in een bed eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....
maar ik ben weg!!!!![]()
Lotusss tot straks
Na gisteravond/nacht zeker niet meerquote:
lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na gisteravond/nacht zeker niet meer![]()
Had a somewhat horny datequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lucky bastardwhat did you do?
You lucky, lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Het was erg....lekker en vermoeiend![]()
cuequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen ik. Verder ken ik niemand hier die uit Zwolle komt.
quote:
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef kitao het volgende:
ik vraag me weleens af hoeveel in dit topic elkaar eigenlijk echt wel eens gezien hebben.
dat zijn er vast veel.
Ik woon te ver wegquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef kitao het volgende:
ik vraag me weleens af hoeveel in dit topic elkaar eigenlijk echt wel eens gezien hebben.
dat zijn er vast veel.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat nog eens benadrukt werd door het feit dat toen we na het eten ergens wat aan het drinken waren, ze beiden meerdere malen aangesproken werden door gozers die hun nummer wilden, die door hen gewoon weg gelachen werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Meer dan ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.
Heb net gepost dat ik niet kom.... omdat ik nog steeds in een dipje zit enzo. Ach ik sms je welquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....
maar ik ben weg!!!!![]()
Lotusss tot straks
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef Yuki het volgende:
[..]baas!
Jij wil ook met hen daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
nee vast niet , ik zit sowieso op 0.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.
wat nu weer lotus ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb net gepost dat ik niet kom.... omdat ik nog steeds in een dipje zit enzo. Ach ik sms je wel
Sorryquote:
Ik zal het niet meer doenquote:
Goed hèquote:
Ja, een knuffel verdien ik wel, ik geef best wel wat opquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
Voor mij is Wierden maar anderhalf uur rijden.
Je hebt toch OV?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heeft het noorden ook eindelijk s n voordeeltje
ik weet t nog steeds niet of ik er heen ga of niett kost me n kapitaal, duurt lang en ik ken er geen kip geloof ik. on the other hand is het vast heel gezellig
ja door de weeksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt toch OV?
Ik weet ook nog niet of ik heen ga.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb je in het weekend toch korting?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wel, maar ik heb ook n triest studentenbudgetje
neem jij even lekker goed de tijd voor jezelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Maar is even beter voor mij.
omdat daaromquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heb je mij de boodschappen vorige week dan niet laten betalen, doos?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neem jij even lekker goed de tijd voor jezelf![]()
komt goed
moooooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk komt dit slagschip mijn straat kapot rijden om mee naar Stroe te gaan: Oude truckjes kijken, bij gebrek aan een betere dag besteding best leuk![]()
[ afbeelding ]
Mn onverwachte loge is 45min geleden eindelijk wakker geworden (ik was t al rond 8u) en de deur uit gegaan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
* Lotusss knuffelt RealZeusquote:
En ook knuffel voor jou!quote:
maar niet als je bij mij op visite bentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig weer geld als water dus dat had best gekund.
Komt bij jou uit de buurtquote:
quote:
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar niet als je bij mij op visite bentik blijf n dwars geval
De volgende keerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat m mij ook ff ophalen dan
Hoe bevalt de baan, RZ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig weer geld als water dus dat had best gekund.
lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende keerhij is over +/- 10min al bij mij.
Vanavond dus, ze heeft toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.
i willquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.
Best vermoeiend. Het wordt niet mijn definitieve baan maar voor tijdelijk kan het best. Dubbelbemand op de vrachtwagen houdt in dat je dus geen enkele privacy hebt en dat vind ik wel eens irritant.quote:
Ze vindt Wierden al verder en ik woon nog verder. Ze zei vorige week al:"Weet je hoe ver dat is?"quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanavond dus, ze heeft toch niks beters te doen
Ik heb alleen geen volwaardig matras, maar wel een luchtbed.quote:
Vrouwelijke logés liggen standaard bij mij in bedquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen volwaardig matras, maar wel een luchtbed.
Ja, of je moet bij mij in bed gaan liggen natuurlijk.
Je bent in ieder geval van de straatquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Best vermoeiend. Het wordt niet mijn definitieve baan maar voor tijdelijk kan het best. Dubbelbemand op de vrachtwagen houdt in dat je dus geen enkele privacy hebt en dat vind ik wel eens irritant.
Ik heb niet zo vaak logees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwelijke logés liggen standaard bij mij in bedalleen voor mannen pak ik een luchtbed+matje. De vrouwen weten niet eens dat ik t heb
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet meequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb niet zo vaak logees.![]()
En nu weten de vrouwen het wel, hè?
Best wel. Zo'n 3 tot 4000 km per week.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval van de straatOh nee, je bent er juist weer op
Goed punt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet mee
want heel vrouwelijk fok wil jequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet mee
Hoe is het met je luchtbed kerel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik heb geen , ik herhaal geen luchtbed.
Oh noesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want heel vrouwelijk fok wil je
* littledrummergirlaait over bolletjequote:
Welk luchtbed?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is het met je luchtbed kerel?
Geen idee, ik bepaal uiteindelijk wel zelf wie er blijft slapen en wie nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want heel vrouwelijk fok wil je
steek het lekquote:
een ontbrekend luchtbedquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
En wat heeft Peurac wat ik niet heb?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlaait over bolletje
maar jou vast ook
Nou, mocht je langs komen dan weet je nu al waar je slaapt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steek het lek
"ja schat, ik heb hier n luchtbed, maar volgens mij issie lekkom maar in mijn bed
"
opgelost
Het is meer, wat heeft Peurac niet dat ik wel hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
en volgens mij vermaak je je daar primaquote:
ik ben onrijvaardig , heb al eerder 9 mnd met ov moeten reizen door die kutrechter die ik nooit gezien heb..quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heeft het noorden ook eindelijk s n voordeeltje
ik weet t nog steeds niet of ik er heen ga of niett kost me n kapitaal, duurt lang en ik ken er geen kip geloof ik. on the other hand is het vast heel gezellig
Heb je al naar t boek gekeken wat ik je aanraadde?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
Mijn zinquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steek het lek
"ja schat, ik heb hier n luchtbed, maar volgens mij issie lekkom maar in mijn bed
"
opgelost
Hell yeahquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en volgens mij vermaak je je daar prima
Volgens mij is Barb de slet van Malta.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en volgens mij vermaak je je daar prima
Je bent op de weg al net zo vervelend als op Fok?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben onrijvaardig , heb al eerder 9 mnd met ov moeten reizen door die kutrechter die ik nooit gezien heb..
anders zou ik je liften.
morgen mss ?
Nee, ik heb het tegenwoordig druk. Leuk, zo'n baan maar je houdt geen tijd meer over.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al naar t boek gekeken wat ik je aanraadde?
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zeiquote:
Ik vind de rechter nu al verstandig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent op de weg al net zo vervelend als op Fok?
Hey!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is Barb de slet van Malta.
en ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk komt dit slagschip mijn straat kapot rijden om mee naar Stroe te gaan: Oude truckjes kijken, bij gebrek aan een betere dag besteding best leuk![]()
[ afbeelding ]
Mn onverwachte loge is 45min geleden eindelijk wakker geworden (ik was t al rond 8u) en de deur uit gegaan
Jij hebt bij mij nooit een luchtbed gezien!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zei
* kijkt naar LDGquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zei
Nouja, het staat redelijk gepland dat ik dr een paar uur per week zie, dus denk het welquote:
maar jij hebt toch ook geen luchtbedquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij nooit een luchtbed gezien!
Bij mij begon het gewoon plotsquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik wil ook een slet zijn, zijn daar cursussen voor?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* kijkt naar LDG
Hoi schat, ik heb een luchtbed maar volgens mij is hij lek, kom maar bij mij in bed.
Bij mij niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij begon het gewoon plots
In dat geval is het uitgeleend en ben ik de pomp kwijt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu geloof ik het niet meer
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik wil ook een slet zijn, zijn daar cursussen voor?
Preciesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar jij hebt toch ook geen luchtbed
* PeuRac pakt de stop van RZ's luchtbed en gooit em weg. Succesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu geloof ik het niet meer
It's a state of mindquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
* PeuRac pakt de stop van RZ's luchtbed en gooit em weg. Succes
dus je kan ook aardig zijn ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, het staat redelijk gepland dat ik dr een paar uur per week zie, dus denk het wel
Nou, dan rook je toch niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, ik moet naar de winkel, peuken zijn op. Maar ik zit nog vrij diep in een pokertoernooi online
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar tochquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
* PeuRac pakt de stop van RZ's luchtbed en gooit em weg. Succes
Ja, jij bent wel aardig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar toch
* dekbed open slaat.quote:
peu isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar toch
Cue_quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb iets gekocht in de winkel dat ik vast moest houden in de hand.. Ben naar verschillende andere winkels gegaan.. en nu ben ik datgene wat ik gekocht heb vergeten mee naar huis te nemenEn geen idee waar ik het heb neergelegd
ff rondbellen naar die winkels is de snelste optie denkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb iets gekocht in de winkel dat ik vast moest houden in de hand.. Ben naar verschillende andere winkels gegaan.. en nu ben ik datgene wat ik gekocht heb vergeten mee naar huis te nemenEn geen idee waar ik het heb neergelegd
Het is niet lief maar ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook een beetjequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet lief maar ik moest wel lachen.
Ben je blond of gewoon niet zo slim?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
mag ik je dan aansteken met mijn opkomende ziekigheidquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* dekbed open slaat.
Kom je lekker bij me liggen?
quote:
Lieve vriendjesquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet ook niet even gaan rondkijken in OUD...
* PeuRac rent heel snel weg, doei!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik je dan aansteken met mijn opkomende ziekigheid? Had nergens last van maar moest net ineens kotsen
Nee, mijn relgenen. Ik heb zin om daar de heleboel vol te schelden. Stelletje egoistische mensen daarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo?Beginnen je ballen te rammelen?
Ja hoor, ik heb een goede weerstand. Dan ga ik wel thee voor je zetten en lief voor je zorgen enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik je dan aansteken met mijn opkomende ziekigheid? Had nergens last van maar moest net ineens kotsen
Daarom kijk ik er nooit. Die mensen zijn eng en hebben geen bord voor hun kop maar een complete kluisdeur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn relgenen. Ik heb zin om daar de heleboel vol te schelden. Stelletje egoistische mensen daar
Egoistisch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn relgenen. Ik heb zin om daar de heleboel vol te schelden. Stelletje egoistische mensen daar
Een kind maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit. Die mensen zijn eng en hebben geen bord voor hun kop maar een complete kluisdeur.
Jules Deelder zou zeggen: "Die lui hebben geen bord voor de kop maar een complete bunker voor hun taas!"quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit. Die mensen zijn eng en hebben geen bord voor hun kop maar een complete kluisdeur.
hahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een goede weerstand. Dan ga ik wel thee voor je zetten en lief voor je zorgen enzo.
Heb je iets verkeerds gegeten misschien?
Goed puntquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kinderen op een meer dan overvolle wereld zetten is egoistisch.
Ja, je leven. Je kunt nooit meer zomaar even weg. Je moet altijd wat regelen voor die blagen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kind maakt meer kapot dan je lief is
taas?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Jules Deelder zou zeggen: "Die lui hebben geen bord voor de kop maar een complete bunker voor hun taas!"
Moest ik even aan denken..
Gewoon weer met volwassenen gaan werkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahaahw
enehm nog niks gegetendus geloof t niet, wel n ziek gozertje op stage.. hoop niet dat die koters me steeds aan gaan steken
normaal ben ik nl nooit ziek
Voor het kind doe je het sowieso niet. Je doet het om iets toe te voegen aan je eigen leven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
(je eerste) kind nemen is toch sowieso egoistisch?
Verder niet beroerd? En ga straks even de buitenlucht in dat is ook wel gezond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahaahw
enehm nog niks gegetendus geloof t niet, wel n ziek gozertje op stage.. hoop niet dat die koters me steeds aan gaan steken
normaal ben ik nl nooit ziek
Iemand nog geneukt?quote:
Neequote:
oh, een kakkerlak heeft dus een Taas. ik dacht gewoon een kopquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Rotterdams voor "gezicht"
verder ook vrij kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verder niet beroerd? En ga straks even de buitenlucht in dat is ook wel gezond.
* RealZeus bedenkt zich waar LDG woont.
Ok, hier zou het gezond zijn.
ok ik geloof je op je woord...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je je leuter in de kut van zo'n meisje hebt gestopt.
quote:
Ook best.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijk
Nee hoor, kakkerlakken hebben een taas, we zijn er trots opquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh, een kakkerlak heeft dus een Taas. ik dacht gewoon een kop
vermist , een dildo ..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik koop geen dildo'squote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
vermist , een dildo ..
aangifte via internetpolitie is mogelijk..
Breng 'm snel terug a.u.b. baasje is ontroostbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
vermist , een dildo ..aangifte via internetpolitie is mogelijk..
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Geen sigaretten, tijd om een grefo na te doen en een rol Wilhelmina wegknauwen.
jaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Breng 'm snel terug a.u.b. baasje is ontroostbaar
shit..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je blond of gewoon niet zo slim?![]()
Ik krijg net een telefoontje, mn tank staat voor de deur
Laat me raden, ik kan je tubgirl noemen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verder ook vrij kutik zal de details voor me houden
en heyniet mn prachtige stad dissen provinciaaltje
On top.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijk
alsof ik thee en beschuiten in huis heb! oh en gelukkig ook geen bad....,quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden, ik kan je tubgirl noemen.
Thee drinken en droog beschuitje eten. En lekker slapen en het uitzweten.
Was het vorige week gebeurd dan had ik thee voor je gezet en je beschuit gevoerd,
De lucht hier is frisser. Ik kijk naar buiten en zie bomen en mais.
En aangifte doen bij de politie:quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaposters ophangen enzo
en daar werd t ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik huur en leen ze ook niet!!
haha
En jij moet je mond houden
in de kut van een jongen gaat moeilijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je je leuter in de kut van zo'n meisje hebt gestopt.
Ik en mijn mond houden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar werd t ongeloofwaardig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:40 schreef kitao het volgende:
[..]
in de kut van een jongen gaat moeilijk.
![]()
zo ken ik je weer cue.
Dan gooi je dat zieke lijfje even overeind en ga je even naar de winkel. Niet eten is namelijk helemaal funest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik thee en beschuiten in huis heb! oh en gelukkig ook geen bad....,
Jij steelt ze?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
En uitdelen! vriendje wordt heel hard gemist!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaposters ophangen enzo
ga ik zo ook doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gooi je dat zieke lijfje even overeind en ga je even naar de winkel. Niet eten is namelijk helemaal funest.![]()
Of moet ik nou naar Rotterdam rijden om thee en beschuit te brengen.
ja en ze is diep ongelukkigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En uitdelen! vriendje wordt heel hard gemist!
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga ik zo ook doensupermarkt is vlakbij, maar dan moet ik me aankleden enzo
ik wil mn badjas aanhouden
Ik heb ineens inspiratie voor een TTquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. genoeg over mij en eventuele dildo's!
Die ben je allang weer vergeten wanneer de tijd daar isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ineens inspiratie voor een TT
zelfs niet als je slaaptquote:
Dan doe je je kleren over je badjas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga ik zo ook doensupermarkt is vlakbij, maar dan moet ik me aankleden enzo
ik wil mn badjas aanhouden
straks pikt iemand mquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...
Jij hebt ervaring?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...
Nee, reken daar maar niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ben je allang weer vergeten wanneer de tijd daar is
Hij heeft mijquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlaait over bolletje
maar jou vast ook
Ik snurk niet, ik haal alleen hardop adem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs niet als je slaapt
of doe je snurken niet door je mond?
Sta je in je blote kont in de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
straks pikt iemand mmoet ik ook posters gaan ophangen enzo
yuksquote:
Das dus nog ruim 2 uurquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuks![]()
wat lief van je![]()
nog ff volhouden, om 17 u ben je weer klaar ( hoop ik voor je)
dat betekent dat je al ruim over de helft bentquote:
Precies! alom geliefd, die badjas van je..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
straks pikt iemand mmoet ik ook posters gaan ophangen enzo
Met mannen in witte pakken?! busjes?! straight jackets?! eh... neequote:
ik kan geen genoeg van je krijgen , ik ben hooked...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. genoeg over mij en eventuele dildo's!
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef kitao het volgende:
[..]
jij werkt niet , zit alleen maar te posten hier in de baas zn tijd.... gelukkig.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...
en wat houdt multitasken precies in ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...
hoe oud of jong ben jij ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
werkse zonnetje!![]()
wat is dit eigenlijk n geweldige videoclip!
staat in mn foboquote:
Ja joh, m'n pauze en nu 3 postsquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef kitao het volgende:
[..]
jij werkt niet , zit alleen maar te posten hier in de baas zn tijd.... gelukkig.
zo kom je nooit in de top 100 natuurlijkquote:
gelukkig heb ik geen badkamer maar n douche in n kastquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:08 schreef xFriendx het volgende:
Pfff, wat een werk blijft dat, zo'n badkamer schoonmaken. Maar goed, tegels schoon, vloer gesopt, keukenvloer gesopt, gezogen. Dan meteen alles maar.
Zo maar even een rondje om met de auto om te ontspannen.
nope, stomme lijf werkt ineens niet meer meequote:
Een tip: ga naar het kantoor. Bij Ziggo heb je ook altijd van die lui aan de lijn die echt geen idee hebben waar je het over hebt, maar als je naar het kantoor gaat is het zo opgelost. Ik neem aan dat UPC ook een klantenbalie heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en wat houdt multitasken precies in ?
3 telefoontjes tegelijk opnemen ?
zijn ze bij upc ook goed in , met klachten ga je voor 10 cent/min van t ene telwachthokje naar het andere.
niks op papier , en die gasten zuigen je gewoon leeg en probleem lost zich niet op.
Ikeaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Het was niet duur dus ga het zo wel egens anders weer halen , maar was te veel met andere dingen bezig
Waarom wil niemand mee naar de ikea nuStomme vrienden
Blehquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, stomme lijf werkt ineens niet meer mee
de maandagmorgen is ontworpen om in bed te blijven en te negeren.. ik haat maandagmorgensquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet op zaterdag.![]()
Maandagmorgen, dan is het lekker rustig.
ik ben dan bang iemand over de balie te slepen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een tip: ga naar het kantoor. Bij Ziggo heb je ook altijd van die lui aan de lijn die echt geen idee hebben waar je het over hebt, maar als je naar het kantoor gaat is het zo opgelost. Ik neem aan dat UPC ook een klantenbalie heeft.
iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet op zaterdag.![]()
Maandagmorgen, dan is het lekker rustig.
Maar Ikea op zaterdag drijft mij tot moord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de maandagmorgen is ontworpen om in bed te blijven en te negeren.. ik haat maandagmorgens![]()
/moppersmurfmodus
Dat is juist de clou: daar zitten mensen die wel snappen waar je het over hebt en dat is een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben dan bang iemand over de balie te slepen...
echt , ik kan die lui wel schieten bijna.
maar steeds bedenk ik dan , het zijn werknemers , je moet de bazen aanpakken...
mij ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar Ikea op zaterdag drijft mij tot moord.
Het is meer dat al die mensen mij voor de voeten lopen. Ik wilde ook eigenlijk niks van Ikea maar qua budget moest ik wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij ookik stamp op burgerlijkheid, en daar valt samen naar ikea gaan onwijs onder
oh en die vreselijke verplichte route!! Ik wil niet via het restaurant en de kinderafdeling naar de handoeken, ik wil lopen zoals ik wilquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is meer dat al die mensen mij voor de voeten lopen. Ik wilde ook eigenlijk niks van Ikea maar qua budget moest ik wel.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en die vreselijke verplichte route!! Ik wil niet via het restaurant en de kinderafdeling naar de handoeken, ik wil lopen zoals ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |