quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef STING het volgende:
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Het snelste topic van FOK!
Regels
[*] Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
[*] Dit is een SC, net als de R&P SC.
[*] Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.
De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit]hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
ik las je goed , ik wilde alleen uitgaan van het positieve , dus dat je nog bezig bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezenik studeer juist niet meer, maar woon er nog wel. Heb internationale marketing gestudeerd.
gebrek aan hoofdletters wrs , t valt niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
zo dood is [singles] in lange tijd niet geweest.
Maak dan gewoon een nieuwe aan,en laat hier een slotje op zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:53 schreef kitao het volgende:
[..]
gebrek aan hoofdletters wrs , t valt niet op.
of laat deze TT (en OPquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een nieuwe aan,en laat hier een slotje op zetten
Ook een goede optiequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of laat deze TT (en OP) aanpassen
precies, ik heb mn best gedaan maar kreeg de afbeelding niet goed en de titel kan ik niet veranderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of laat deze TT (en OP) aanpassen
Feedbacktopicquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, ik heb mn best gedaan maar kreeg de afbeelding niet goed en de titel kan ik niet veranderen.
mod, waar zijt gij ?
Je bent nu niet irritant genoeg denk ik.quote:
ik doe mn best een schatje te blijven , heb ik een blauwe beloofd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bent nu niet irritant genoeg denk ik.
Hoe dan ook is pringles op zaterdag vaak errug dood
Awww wat lief, je probeert lief te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik doe mn best een schatje te blijven , heb ik een blauwe beloofd.
maar dood , ach , dan wachten we toch even , er schiet vanzelf wel weer leven in.
ga je nu ook al weg ?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Awww wat lief, je probeert lief te zijn![]()
Ik vind je ook leuker zo.
Mja klopt. Ik ga me wel met iets anders vermaken dan... vakantie uitzoeken enzo![]()
Fijne dag prikplaatje
Paddy ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Graseter het volgende:
Ik zit bij patje in de auto op naar de meet.
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben nog in bedhmm appelpop of niet?
Heb niemand om mee te nemen
allemaal feestbeesten en ik zit hier mooi in mn uppie..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!
hi mensen... mijn auto zit nu vol... zo nog ff iemand oppikken en dan ga ik fijn richting Almeloooooooooooooooo
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!
hi mensen... mijn auto zit nu vol... zo nog ff iemand oppikken en dan ga ik fijn richting Almeloooooooooooooooo
Dan kom je ook naar Wierdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:45 schreef kitao het volgende:
[..]
allemaal feestbeesten en ik zit hier mooi in mn uppie..
fraai hoor.
Welneequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdam
haha tis bijna 4 uur treinenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WelneeAls je het eerder had aangegeven had je al met Lotusss mee kunnen komen.... of vanaf Amersfoort CS met mij....
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha tis bijna 4 uur treinenmeeten is leuk, maar das n beetje overkill, oh en ik heb geen tent
Yukiquote:
Ola.... ik heb me gisteravond afgemeld voor Wierden vanwege mijn dip. Maar ik hoop dat jullie het super hebben!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....
En ik heb ook geen tent![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....
En ik heb ook geen tent![]()
Haaaiquote:
Vriendjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag weerBen weer helemaal fit, wat ging squashen snel en hard vandaag, helemaal gek
Vanmiddag maar wat schoonmaken en misschien nog even de stad in
quote:
Hi Barbusse!!!!quote:
ook dat , jullie zijn allemaal oosterlingen krijg ik de indruk..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdam
Lotusssquote:
Sorry, maar ik was te druk voor foto´squote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Barbusse!!!!
IK wil alles van je date weten (die mooie dames enzo) maar stuur dat maar in een pm... ik ga nu naar Wierden!!!!
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef kitao het volgende:
[..]
fysiek incapabel helaas.
nog steeds de naweeen van een week vol stress.
jij komt ook uit randstad ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha tis bijna 4 uur treinenmeeten is leuk, maar das n beetje overkill, oh en ik heb geen tent
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ola.... ik heb me gisteravond afgemeld voor Wierden vanwege mijn dip. Maar ik hoop dat jullie het super hebben!
tuurlijkquote:
gooi het nog even in het wierden topic... misschien dat iemand nog op weg is...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik met mn impulsieve plannen altijd.. ik heb t nog ff in dat topic gegooid. als ik alleen moet treinen ga ik niet
maar als er iemand mee gaat vink t miss wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |