quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef STING het volgende:
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.
Het snelste topic van FOK!
Regels
[*] Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
[*] Dit is een SC, net als de R&P SC.
[*] Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.
De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php?title=Singles&action=edit]hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
ik las je goed , ik wilde alleen uitgaan van het positieve , dus dat je nog bezig bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezenik studeer juist niet meer, maar woon er nog wel. Heb internationale marketing gestudeerd.
gebrek aan hoofdletters wrs , t valt niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
zo dood is [singles] in lange tijd niet geweest.
Maak dan gewoon een nieuwe aan,en laat hier een slotje op zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:53 schreef kitao het volgende:
[..]
gebrek aan hoofdletters wrs , t valt niet op.
of laat deze TT (en OPquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maak dan gewoon een nieuwe aan,en laat hier een slotje op zetten
Ook een goede optiequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of laat deze TT (en OP) aanpassen
precies, ik heb mn best gedaan maar kreeg de afbeelding niet goed en de titel kan ik niet veranderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of laat deze TT (en OP) aanpassen
Feedbacktopicquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:10 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, ik heb mn best gedaan maar kreeg de afbeelding niet goed en de titel kan ik niet veranderen.
mod, waar zijt gij ?
Je bent nu niet irritant genoeg denk ik.quote:
ik doe mn best een schatje te blijven , heb ik een blauwe beloofd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bent nu niet irritant genoeg denk ik.
Hoe dan ook is pringles op zaterdag vaak errug dood
Awww wat lief, je probeert lief te zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef kitao het volgende:
[..]
ik doe mn best een schatje te blijven , heb ik een blauwe beloofd.
maar dood , ach , dan wachten we toch even , er schiet vanzelf wel weer leven in.
ga je nu ook al weg ?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Awww wat lief, je probeert lief te zijn![]()
Ik vind je ook leuker zo.
Mja klopt. Ik ga me wel met iets anders vermaken dan... vakantie uitzoeken enzo![]()
Fijne dag prikplaatje
Paddy ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Graseter het volgende:
Ik zit bij patje in de auto op naar de meet.
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben nog in bedhmm appelpop of niet?
Heb niemand om mee te nemen
allemaal feestbeesten en ik zit hier mooi in mn uppie..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!
hi mensen... mijn auto zit nu vol... zo nog ff iemand oppikken en dan ga ik fijn richting Almeloooooooooooooooo
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Wierden... en meet de enige echt [Singles] puppy LIVE!!!
hi mensen... mijn auto zit nu vol... zo nog ff iemand oppikken en dan ga ik fijn richting Almeloooooooooooooooo
Dan kom je ook naar Wierdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:45 schreef kitao het volgende:
[..]
allemaal feestbeesten en ik zit hier mooi in mn uppie..
fraai hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |