SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hoeft niet.. ik ga zo slapen, want anders word ik chagrijnig denk ik zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah, je kent jezelf dus toch wel een beetje. begon me al zorgen te maken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef Yuki het volgende:
Kaal is KlasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en onwijs grappig.. ergensIn A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ermee geboren?quote:
Uitstekende opvoeding gehadquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze is zelfs bekend met faith no more
En wat is je favoriete nummer?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
yay ik heb ergens n keuze in
Kaal is KlasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Kaal is KlasseDa's wel mijn soort humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
was ik ook van plan , die klote tent naast donner hoef ik niet meer te zien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je naar een ander restaurant.. Er is meer dan enkel die tent
Moet je ook niet naar donner gaan, anders zie je die tent weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef kitao het volgende:
[..]
was ik ook van plan , die klote tent naast donner hoef ik niet meer te zien.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een kaal hoofd staat je niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet.. ik ga zo slapen, want anders word ik chagrijnig denk ik zo
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
en onwijs grappig.. ergens
Ja, wist niet of ik erom moest lachen of boos op 'm moest wordenquote:
ergens toch wel interessant ofzo... op n gekke manierquote:
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.quote:
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn tong zit in m'n mond.. niet bij de hand
Ik vind het haar anders bijzonder goed staanquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.
Of een stekelvarkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.
Dat nog net niet,maar in mn familie houd mijn haar het het langst volquote:
Houd je haar maar gewoon lang.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dig de westerbork look
lol en hier word ik dus dwars van hequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Houd je haar maar gewoon lang.
Gelukkig word je er niet kaal vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol en hier word ik dus dwars van he
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Te voorspelbaar.. slechte postquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.
Vriendje!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef xFriendx het volgende:
Hallo weerNa wat biertjes met een vriend samen weer hier neergestreken
Dus ik kan morgen mn tondeuse meenemen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.
Gelukkig zag ik deze reactie ook totaaaaaal niet aankomen.quote:
Jij moet ook niet kiezen. Je moet doen wat ik zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
nu weet ik niet meer wat ik moet kieehieeezen
Polderen: something in betweenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik deze ook totaal niet.. blijft slecht..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik deze reactie ook totaaaaaal niet aankomen.
Trouwens, als je sjaggie wordt van Fok, moet je niet Fokken. En nee, ik wil je niet weg hebbenquote:
Ook een beetje een zwaktebod hoor deze postquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik deze reactie ook totaaaaaal niet aankomen.
Bovenop haar, kaal van onderen!quote:
Hoe kan je nou sjaggie worden van fok?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, als je sjaggie wordt van Fok, moet je niet Fokken. En nee, ik wil je niet weg hebben
Ik ga al weg..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, als je sjaggie wordt van Fok, moet je niet Fokken. En nee, ik wil je niet weg hebben
De meeste mannen hebben de voorkeur voor vrouwen met lang haar. Dus als je je kans op seks wil verkleinen zou ik de tondeuse er over heen halen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind er niks aanquote:
Ja sorry, maar ik snap Youtube tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de fluit liever deze versie
de oldskool gabberwijfies lookquote:
Als zij haar best niet doet, hoef ik dat toch ook niet te doen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef MissMSX het volgende:
Ook een beetje een zwaktebod hoor deze post
Ik vind Air's optie beterquote:
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sjaggie worden van fok?
Uh nee... Kaal meer naar onderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
de oldskool gabberwijfies look
seks is vies, het stinkt en het is plakkerigquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben de voorkeur voor vrouwen met lang haar. Dus als je je kans op seks wil verkleinen zou ik de tondeuse er over heen halen.
Het is natuurlijk ook wel heel technisch.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik snap Youtube tegenwoordig niet meer
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de oldskool gabberwijfies look
Je hebt niks met harde muziek,of ligt het aan G&R?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |