Ik vind het haar anders bijzonder goed staanquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.
Of een stekelvarkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.
Dat nog net niet,maar in mn familie houd mijn haar het het langst volquote:
Houd je haar maar gewoon lang.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dig de westerbork look
lol en hier word ik dus dwars van hequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Houd je haar maar gewoon lang.
Gelukkig word je er niet kaal vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol en hier word ik dus dwars van he
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Te voorspelbaar.. slechte postquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.
Vriendje!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef xFriendx het volgende:
Hallo weerNa wat biertjes met een vriend samen weer hier neergestreken
Dus ik kan morgen mn tondeuse meenemen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |