bla bla ,alsof ik iemand een verklaring schuldig ben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je bent hier nog niet zo lang geleden ook nog geweest. Anderhalve maand geleden, twee maanden geleden? Zoiets.
groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef DieBoard het volgende:
Ik ben al veel langer hier niet geweest
Als het niet je bedoeling is, waarom gebeurd het dan elke keer weer?quote:
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, vriendinnetjeBerlijn
In Berlijn met vriendinnetje
Ik doe met je mee vandaag.. ik mag wel iets later beginnen..quote:
idd wel vreemd om daar van te gaan watertanden om 8 uur smorgens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:59 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Daar zit je dan om 8 uur... denkende aan een grote schnitzel...
Oei... Dat is kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik doe met je mee vandaag.. ik mag wel iets later beginnen..
en daarna nog naar een verjaardag ook.. weet je wel, zo eentje die je niet kan afzeggen...
Beiden:quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef kitao het volgende:
[..]
idd wel vreemd om daar van te gaan watertanden om 8 uur smorgens.
dat zou ik dan meer met ei en ontbijkspek hebben.
Jawel, maar niet met vlees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef kitao het volgende:
[..]
laat me raden , jij ontbijt nooit ?
en dat op zaterdag , waardeloos.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei... Dat is kut
Gelukkig ben ik om 5 uur klaar en kan ik dan bij wijze van spreken meteen m'n bed weer in
Maar toch... 8 uur werken
zet je hoofddoekje maar op als je naar buiten gaat...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met vlees.
En ontbijtspekal helemaal niet
Ja, want t ligt aan varkensvlees...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:47 schreef kitao het volgende:
[..]
zet je hoofddoekje maar op als je naar buiten gaat...
noem je dit werken ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat had ik ookben alweer n uur bezig, nog tot 17 te gaan
heb nu ff niks te doen, transporteur is weer eens te laat, alles is klaar voor de winkel opent (over 5min.) dan is t wachten tot de eerste order vanuit de winkel hier binnenkomt en dan aanpoten tot 17quote:
bij mij ging 4 dagen lang de wekker om 5 , maandag gelukkig nachtdienst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nu ff niks te doen, transporteur is weer eens te laat, alles is klaar voor de winkel opent (over 5min.) dan is t wachten tot de eerste order vanuit de winkel hier binnenkomt en dan aanpoten tot 17
Dat vandaag mijn huis wordt gewarmdquote:
winter duurt nog effe hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vandaag mijn huis wordt gewarmd
Net verhuisd?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vandaag mijn huis wordt gewarmd
Jeb, vorige week.quote:
Ben verhuisd, en dan hoor je geloof ik een housewarmingparty te gevenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
winter duurt nog effe hoor.
maar vertel , je hebt pas geverfd of behangen ?
Gecondoleerd....quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
rekening van de garage is al binnen
echt , nog noooiiitt van gehoord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben verhuisd, en dan hoor je geloof ik een housewarmingparty te geven
Veel plezier in je nieuwe huisje en met je feestje alvast.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jeb, vorige week.
Gisteren zijn al 2 vrienden aangekomen, vandaag komen er nog 5, 3 blijven er slapen. dan komen er nog een stuk of 7 kennissen langs
Auto kapot? Welke garage ga je heen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
rekening van de garage is al binnen
Nu welquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef kitao het volgende:
[..]
echt , nog noooiiitt van gehoord.
Thnx !quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier in je nieuwe huisje en met je feestje alvast.
pfooee , word er nu al moe van...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:55 schreef xFriendx het volgende:
Even ontbijten en dan weer squashen
jawel , nu wel.quote:
Ik niet, ik heb het niet zo met herdenkingenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:02 schreef kitao het volgende:
o ja , vandaag 9/11 , staat daar nog iemand bij stil ?
nee, het zal nl wel voorbij gaan hoewel ik moet zeggen dat ik nu al ruim 14 dagen geen tv meer heb gekeken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb het niet zo met herdenkingen
Volgens mij komen er wel wat uitzendingen over. Ik kijk ook nauwelijks TV dus zeker weten doe ik dat ook niet. Ik dacht wel dat Geert Wilders naar NY is gevlogen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:06 schreef kitao het volgende:
[..]
nee, het zal nl wel voorbij gaan hoewel ik moet zeggen dat ik nu al ruim 14 dagen geen tv meer heb gekeken.
maar het blijft in je netvlies gegrifd , althans bij mij dan.
met een beetje mazzel landt die ook verkeerd ..quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er wel wat uitzendingen over. Ik kijk ook nauwelijks TV dus zeker weten doe ik dat ook niet. Ik dacht wel dat Geert Wilders naar NY is gevlogen.
ik keek eigenlijk wel vaak tv , films en docu's vooral.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er wel wat uitzendingen over. Ik kijk ook nauwelijks TV dus zeker weten doe ik dat ook niet. Ik dacht wel dat Geert Wilders naar NY is gevlogen.
Je kan het!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh!
Hmm appelpop of niet? Ben nogal gaar
ach , ik weet niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog nooit in een studentenhuis gewoond en dat ben ik ook nooit van plan
ik zei ook dat ik het eigenlijk niet weet , het zal zijn charmes hebben neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac woont al jaren in een groot (10 man/vrouw) studentenhuis, altijd schoon en netjes.
Ik studeer al eventjes niet meer, maar het is veel te leuk/gezellig om hier weg te gaan. Ondanks dat je prive ruimte niet zo groot is, wordt dat ruimschoots gecompenseerd door de gezelligheid in de woonkamer 's avonds. Ook ben je nooit alleen als je dat niet wilt, lekker samen eten, uitgaan etc.
Stroe ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef PeuRac het volgende:
iemand zin om naar 300 oude voertuigen te kijken in Stroe? K heb geen zin om alleen te gaan![]()
hmm, bedenk me net dat ik eerst een onverwachte loge weg moet werkendie is nog heel diep in slaap
Gelderland, bij Barneveldquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Stroe ?
Is dat drenthe of limburg ?
tja , dat heb je met privéchauffeurs , die blijven wachten tot de tip binnen is.
deze al gezien ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef PeuRac het volgende:
iemand zin om naar 300 oude voertuigen te kijken in Stroe? K heb geen zin om alleen te gaan![]()
hmm, bedenk me net dat ik eerst een onverwachte loge weg moet werkendie is nog heel diep in slaap
Lezenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei ook dat ik het eigenlijk niet weet , het zal zijn charmes hebben neem ik aan.
ikzelf ben nogal introvert , dus het is niets voor mij.
maar kom op , haak niet af , heb er nu wel spijt van soms.
wat studeer je ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |