SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hoeft niet.. ik ga zo slapen, want anders word ik chagrijnig denk ik zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah, je kent jezelf dus toch wel een beetje. begon me al zorgen te maken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef Yuki het volgende:
Kaal is KlasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en onwijs grappig.. ergensIn A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ermee geboren?quote:
Uitstekende opvoeding gehadquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze is zelfs bekend met faith no more
En wat is je favoriete nummer?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
yay ik heb ergens n keuze in
Kaal is KlasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Kaal is KlasseDa's wel mijn soort humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
was ik ook van plan , die klote tent naast donner hoef ik niet meer te zien.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je naar een ander restaurant.. Er is meer dan enkel die tent
Moet je ook niet naar donner gaan, anders zie je die tent weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef kitao het volgende:
[..]
was ik ook van plan , die klote tent naast donner hoef ik niet meer te zien.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een kaal hoofd staat je niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeft niet.. ik ga zo slapen, want anders word ik chagrijnig denk ik zo
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
en onwijs grappig.. ergens
Ja, wist niet of ik erom moest lachen of boos op 'm moest wordenquote:
ergens toch wel interessant ofzo... op n gekke manierquote:
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.quote:
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn tong zit in m'n mond.. niet bij de hand
Ik vind het haar anders bijzonder goed staanquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.
Of een stekelvarkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je er naast ligt te slapen.. je omdraait met je ogen dicht.. over der hoofd aait, door de stekels gaat en wakker wordt in een schrik, omdat je denkt dat je naast een man wakker wordt.
Dat nog net niet,maar in mn familie houd mijn haar het het langst volquote:
Houd je haar maar gewoon lang.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dig de westerbork look
lol en hier word ik dus dwars van hequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Houd je haar maar gewoon lang.
Gelukkig word je er niet kaal vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol en hier word ik dus dwars van he
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Te voorspelbaar.. slechte postquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.
Vriendje!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:13 schreef xFriendx het volgende:
Hallo weerNa wat biertjes met een vriend samen weer hier neergestreken
Dus ik kan morgen mn tondeuse meenemen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het ook gewoon kort doen! Gewoon, omdat ik het zeg.
Gelukkig zag ik deze reactie ook totaaaaaal niet aankomen.quote:
Jij moet ook niet kiezen. Je moet doen wat ik zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
nu weet ik niet meer wat ik moet kieehieeezen
Polderen: something in betweenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik deze ook totaal niet.. blijft slecht..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik deze reactie ook totaaaaaal niet aankomen.
Trouwens, als je sjaggie wordt van Fok, moet je niet Fokken. En nee, ik wil je niet weg hebbenquote:
Ook een beetje een zwaktebod hoor deze postquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik deze reactie ook totaaaaaal niet aankomen.
Bovenop haar, kaal van onderen!quote:
Hoe kan je nou sjaggie worden van fok?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, als je sjaggie wordt van Fok, moet je niet Fokken. En nee, ik wil je niet weg hebben
Ik ga al weg..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Trouwens, als je sjaggie wordt van Fok, moet je niet Fokken. En nee, ik wil je niet weg hebben
De meeste mannen hebben de voorkeur voor vrouwen met lang haar. Dus als je je kans op seks wil verkleinen zou ik de tondeuse er over heen halen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind er niks aanquote:
Ja sorry, maar ik snap Youtube tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de fluit liever deze versie
de oldskool gabberwijfies lookquote:
Als zij haar best niet doet, hoef ik dat toch ook niet te doen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef MissMSX het volgende:
Ook een beetje een zwaktebod hoor deze post
Ik vind Air's optie beterquote:
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sjaggie worden van fok?
Uh nee... Kaal meer naar onderen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
de oldskool gabberwijfies look
seks is vies, het stinkt en het is plakkerigquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De meeste mannen hebben de voorkeur voor vrouwen met lang haar. Dus als je je kans op seks wil verkleinen zou ik de tondeuse er over heen halen.
Het is natuurlijk ook wel heel technisch.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik snap Youtube tegenwoordig niet meer
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de oldskool gabberwijfies look
Je hebt niks met harde muziek,of ligt het aan G&R?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee... Kaal meer naar onderen.
Fok is liefde en Danny is Aphroditequote:
Op je voeten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee... Kaal meer naar onderen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seks is vies, het stinkt en het is plakkerig
GnRquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je hebt niks met harde muziek,of ligt het aan G&R?
Ik ben vooral toen ik mod was, wel eens sjaggie geweest hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sjaggie worden van fok?
Het is vooral usabilitytechnisch gezien verslechterdquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel technisch.
Hoe aandoenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ok nu was ik te traag van begrip haha
G'N'R nooit kunnen waarderen. Metallica kan ik wel hebben op z'n tijd, dus aan "harde muziek" ligt het denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je hebt niks met harde muziek,of ligt het aan G&R?
Eén tondeuse voor mevrouwquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik. ben. niet. aandoenlijkquote:
Wie wordt er dan ook modquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben vooral toen ik mod was, wel eens sjaggie geweest hoor
ga es dood lieve yuksquote:
Het lukt mij nog wel aardig. Ik snap alleen niet helemaal wanneer ik wel en wanneer ik niet een automatische playlist krijg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is vooral usabilitytechnisch gezien verslechterd
Nu ben je het zelfs nog meer dan daarvoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ik. ben. niet. aandoenlijk
Gelukkig maar,want morgen komt ook Peter Pan Speedrock op Appelpopquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
G'N'R nooit kunnen waarderen. Metallica kan ik wel hebben op z'n tijd, dus aan "harde muziek" ligt het denk ik niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks eens mn bedje in, morgen om 06.45 op
En kijk mijn punt is gelijk duidelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kansloze mensen. Geen normaal mens doet dat. Dan heb je echt geen leven.
Jawel, jij bent best aandoenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik. ben. niet. aandoenlijk
Is toch beide niet hard? Dit is al beter:quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
G'N'R nooit kunnen waarderen. Metallica kan ik wel hebben op z'n tijd, dus aan "harde muziek" ligt het denk ik niet.
stommerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben je het zelfs nog meer dan daarvoor.
ik vermoed dat dat niet mijn gaat zijn idd, maar dat boeit nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gelukkig maar,want morgen komt ook Peter Pan Speedrock op Appelpop
Ik snap van het zoeken al niets meerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lukt mij nog wel aardig. Ik snap alleen niet helemaal wanneer ik wel en wanneer ik niet een automatische playlist krijg.
Aangenaam!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik slaap jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, jij bent best aandoenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kansloze mensen. Geen normaal mens doet dat. Dan heb je echt geen leven.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
En kijk mijn punt is gelijk duidelijk.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch beide niet hard? Dit is al beter:
Dave
nice to meet youquote:
I rest my casequote:
Je tikt wat je wilt hebben en drukt op enter. Vrij makkelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap van het zoeken al niets meer
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga es dood lieve yuks
Truste MeMobeebquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Nu jijquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je tikt wat je wilt hebben en drukt op enter. Vrij makkelijk eigenlijk.
Mooi,kan jij dan bier halenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat niet mijn gaat zijn idd, maar dat boeit niet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch beide niet hard? Dit is al beter:
Dave
maar wel een met n hoop liefdequote:
Tss, ik zal nog eens wat liefs zeggen.quote:
je hebt een naamswijziging ondergaan daana, dus ik kan wel bewijzen, maar dan zeg je dat jij het niet wasquote:
quote:
Zeg! Dave is een held jaquote:
Ofewel Guns 'N Roses?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel een met n hoop liefde
volgens mij staat daar nu een gokkenkast.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je ook niet naar donner gaan, anders zie je die tent weer
daarom zei ik t ook eitjequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij klopt het wel: ik heb je bijna alleen slapend gezien.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je hebt een naamswijziging ondergaan daana, dus ik kan wel bewijzen, maar dan zeg je dat jij het niet was
van jou misschien, niet van mijquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel een met n hoop liefde
Maar nu bevestig je dus wel dat je mod bent geweestquote:
Ah ja, gezelligquote:
Doornroosje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom zei ik t ook eitje
Ik ontken nog steeds. Ik had alleen zin in een sigaartje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar nu bevestig je dus wel dat je mod bent geweest
Vergeet de cognac nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ontken nog steeds. Ik had alleen zin in een sigaartje.
ja die dwergen had ik voor de gelegenheid ff in de bezemkast opgeslotenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ontken nog steeds. Ik had alleen zin in een sigaartje.
Uhm....quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die dwergen had ik voor de gelegenheid ff in de bezemkast opgesloten
Eh, was dat niet met Sneeuwitje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die dwergen had ik voor de gelegenheid ff in de bezemkast opgesloten
Johquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, was dat niet met Sneeuwitje?
die zat er ook bij inquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, was dat niet met Sneeuwitje?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zat er ook bij in![]()
soms lijkt het wel de fucking efteling bij mij thuis
met dank aan het nl -bestuur , vooral agenten enzo..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dig de westerbork look
ging ik vroeger altijd onwijs vaak naartoequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, vriendinnetjeBerlijn
In Berlijn met vriendinnetje
slaap lekkerquote:
Hoe lul je je verhaal recht?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zat er ook bij in![]()
soms lijkt het wel de fucking efteling bij mij thuis
Ik vind het ook nog steeds te gek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ging ik vroeger altijd onwijs vaak naartoewoonden we toen vlakbij, vond ik altijd geweldig. En nog steeds wel eigenlijk
jij bent nooit bij mij thuis geweestquote:
Elk weekend als holle bolle gijs?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds te gek.Ondanks dat het voor mij twee en een half uur rijden is ben ik best al wel vaak geweest.
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent nooit bij mij thuis geweest
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet, zij heeft helemaal geen ruimte om al die figuren te herbergen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk weekend als holle bolle gijs?
Take the insanity plea, works every time!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent nooit bij mij thuis geweest
Leeg en kil?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef xFriendx het volgende:
Efteling vond ik niet zo heel tof trouwens. Wachten en zo, sprookjesbos vond ik maar zeer leeg en kil.
Ik zit dan liever in een kasteel of iets in die zin, automuseum, dat soort spul. Dan zie ik in ieder geval waar ik voor kom zonder al teveel poeha.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Take the insanity plea, works every time!
ook al van de pot gepleurd ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
just smile and wave boys
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
just smile and wave boys
Echt, waarom post jij hier eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ook al van de pot gepleurd ?
![]()
laat je vent zich eens wassen...
love itquote:
heb je verschil van mening met drummertje ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Take the insanity plea, works every time!
ken je de film "running with scissors" ? aanradertje als je psych leuk vindquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
Adios lieve [singles] ,ik ga naar bed en zulks
trustenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
Adios lieve Yip, slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
Nog niet, maar op t lijstje gaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je de film "running with scissors" ? aanradertje als je psych leuk vind
Zeus , ajb , ik heb vandaag geloof ik hooguit 3 linkjes geplaatst vanaf 16 uur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, waarom post jij hier eigenlijk?
Het enige wat jij doet is reageren op een manier waarvan ik denk: doe dan niks. Of je post alleen maar Youtube linkjes waar niemand op reageert. Nou ook, 20 minuten later ga je die post, die ook nog ironisch bedoeld is weer terug halen.
Echt....
heb samen met mn psychiatriedocent n hele lijst films gemaakt over dat soort spulquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog niet, maar op t lijstje gaat
En psychologie vind ik wel leuk ja
Klinkt goed! Morgen eens kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb samen met mn psychiatriedocent n hele lijst films gemaakt over dat soort spulbest leuk geworden, ik zal m s n keer zoeken.
ik zei leuk omdat ie in taal vooral veel leuke verwijzingen maakt naar freud en weet ik veel
de inhoud is gewoon flauw
Bij de Bruna, was het toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Morgen eens kijken.
Intussen zoek ik mijn bed een keer op, morgen om 9 uur op de zaak staan
Je speelt met vuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ik om 8 uur op werkquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Morgen eens kijken.
Intussen zoek ik mijn bed een keer op, morgen om 9 uur op de zaak staan
En jij moet ook nog eens veel langer fietsenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik om 8 uur op werkdus MeMo moet ook nodig lief gaan slapen
Dat valt dan mee, meestal doe je niet anders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Zeus , ajb , ik heb vandaag geloof ik hooguit 3 linkjes geplaatst vanaf 16 uur.
en soms zit ik pas idd 20 minuten later te reageren , omdat ik ook nog andere tabs heb open staan of omdat die kutcomputer vastloopt.
Dus waarom vit je zo op mij ?
en waarom zou ik jou verantwoording schuldig zijn , omdat jouw internetnaampje je soms in je bol is geslagen ?
truste Yukijoekelquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Yuki het volgende:
Welterusten lieve [Singles]! Slaap lekker allen!![]()
Trusten, Yuki.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij moet ook nog eens veel langer fietsen
Slaap lekker en werkze
Jij ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij moet ook nog eens veel langer fietsen
Slaap lekker en werkze
kalmeerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt dan mee, meestal doe je niet anders.
Reageer dan op iets relevants.
Omdat ik je een eikel vind, je hebt een vervelend en etterig toontje over je en het is niet voor niets dat je zo vaak geband wordt. En nee, je bent mij geen verantwoording schuldig, maar ik vraag me wel af waarom je ergens post terwijl het gros zoiets heeft vanDaar heb je hem weer.
En bij mij is er niks in mijn bol geslagen maar ik heb wel het idee dat jij aardig in de war bent.
valt mee vriend , ik reageer soms onbezonnen , meestal als grap bedoeld of kernschertsend zoals dat zo mooi heet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt dan mee, meestal doe je niet anders.
Reageer dan op iets relevants.
Omdat ik je een eikel vind, je hebt een vervelend en etterig toontje over je en het is niet voor niets dat je zo vaak geband wordt. En nee, je bent mij geen verantwoording schuldig, maar ik vraag me wel af waarom je ergens post terwijl het gros zoiets heeft vanDaar heb je hem weer.
En bij mij is er niks in mijn bol geslagen maar ik heb wel het idee dat jij aardig in de war bent.
omdat je blauw bent denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij ook
en @rest tssskwel yuki wlterusten wensen en mij niet
dan zou ik me juist maar welterusten wensen anders vraag ik gewoon een ban aan voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat je blauw bent denk ikdan durven ze niet
maar ik wel hoorlekker slapen lief memo tje
Laat ik het zo zeggen: je komt niet heel sympathiek over en ik vind je humor niet echt werelds.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:58 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee vriend , ik reageer soms onbezonnen , meestal als grap bedoeld of kernschertsend zoals dat zo mooi heet.
maar als mannen in de aanval gaan bijt ik meestal terug.
iig is het geenszins mijn bedoeling de sfeer te verpesten.
sorry als het zo over komt.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zou ik me juist maar welterusten wensen anders vraag ik gewoon een ban aan voor jullie allemaal![]()
zeus!! vandaag aan n collega gevraagd en die dacht ook dat berend botje een beer wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: je komt niet heel sympathiek over en ik vind je humor niet echt werelds.
tja , ik ben dan ook niet europa..quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: je komt niet heel sympathiek over en ik vind je humor niet echt werelds.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zeus!! vandaag aan n collega gevraagd en die dacht ook dat berend botje een beer washet ligt niet aan mij
Ik kan ook geen bans aansmeren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:06 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , ik ben dan ook niet europa..
maar smeer me geen ban aan svp.
Ok, zullen we het even aankijken dan ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan ook geen bans aansmeren.
kneel boyquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok, zullen we het even aankijken dan ?
ik heb pas weer via via een nieuwe kans gekregen.
wat zit je dwars , dat ik me bemoeide met yuki en drummertje ?
Kom je ook uit de oosthoek waar jullie elkaar allemaal kennen ?
wat n eng ding!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:25 schreef kitao het volgende:
jouw atavar doet me trouwens hier aan denken
Nee, dat toontje wat je altijd aanslaat. Jij bepaalt de sfeer hier niet in positieve zin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok, zullen we het even aankijken dan ?
ik heb pas weer via via een nieuwe kans gekregen.
wat zit je dwars , dat ik me bemoeide met yuki en drummertje ?
Kom je ook uit de oosthoek waar jullie elkaar allemaal kennen ?
volgens mij heb je het zelf niet naar je zin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat toontje wat je altijd aanslaat. Jij bepaalt de sfeer hier niet in positieve zin.
Nee, je bent hier nog niet zo lang geleden ook nog geweest. Anderhalve maand geleden, twee maanden geleden? Zoiets.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:43 schreef kitao het volgende:
[..]
volgens mij heb je het zlef niet naar je zin.
ik ben hier nu 3 dagen sinds augustus vorig jaar geloof ik met enige onderbreking.
ik moet wel een enorme stempel drukken als ik je zo tegen de veren instrijk.
bla bla ,alsof ik iemand een verklaring schuldig ben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je bent hier nog niet zo lang geleden ook nog geweest. Anderhalve maand geleden, twee maanden geleden? Zoiets.
groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef DieBoard het volgende:
Ik ben al veel langer hier niet geweest
Als het niet je bedoeling is, waarom gebeurd het dan elke keer weer?quote:
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, vriendinnetjeBerlijn
In Berlijn met vriendinnetje
Ik doe met je mee vandaag.. ik mag wel iets later beginnen..quote:
idd wel vreemd om daar van te gaan watertanden om 8 uur smorgens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:59 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Daar zit je dan om 8 uur... denkende aan een grote schnitzel...
Oei... Dat is kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik doe met je mee vandaag.. ik mag wel iets later beginnen..
en daarna nog naar een verjaardag ook.. weet je wel, zo eentje die je niet kan afzeggen...
Beiden:quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef kitao het volgende:
[..]
idd wel vreemd om daar van te gaan watertanden om 8 uur smorgens.
dat zou ik dan meer met ei en ontbijkspek hebben.
Jawel, maar niet met vlees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef kitao het volgende:
[..]
laat me raden , jij ontbijt nooit ?
en dat op zaterdag , waardeloos.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei... Dat is kut
Gelukkig ben ik om 5 uur klaar en kan ik dan bij wijze van spreken meteen m'n bed weer in
Maar toch... 8 uur werken
zet je hoofddoekje maar op als je naar buiten gaat...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met vlees.
En ontbijtspekal helemaal niet
Ja, want t ligt aan varkensvlees...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:47 schreef kitao het volgende:
[..]
zet je hoofddoekje maar op als je naar buiten gaat...
noem je dit werken ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat had ik ookben alweer n uur bezig, nog tot 17 te gaan
heb nu ff niks te doen, transporteur is weer eens te laat, alles is klaar voor de winkel opent (over 5min.) dan is t wachten tot de eerste order vanuit de winkel hier binnenkomt en dan aanpoten tot 17quote:
bij mij ging 4 dagen lang de wekker om 5 , maandag gelukkig nachtdienst.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nu ff niks te doen, transporteur is weer eens te laat, alles is klaar voor de winkel opent (over 5min.) dan is t wachten tot de eerste order vanuit de winkel hier binnenkomt en dan aanpoten tot 17
Dat vandaag mijn huis wordt gewarmdquote:
winter duurt nog effe hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vandaag mijn huis wordt gewarmd
Net verhuisd?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vandaag mijn huis wordt gewarmd
Jeb, vorige week.quote:
Ben verhuisd, en dan hoor je geloof ik een housewarmingparty te gevenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:45 schreef kitao het volgende:
[..]
winter duurt nog effe hoor.
maar vertel , je hebt pas geverfd of behangen ?
Gecondoleerd....quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
rekening van de garage is al binnen
echt , nog noooiiitt van gehoord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben verhuisd, en dan hoor je geloof ik een housewarmingparty te geven
Veel plezier in je nieuwe huisje en met je feestje alvast.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jeb, vorige week.
Gisteren zijn al 2 vrienden aangekomen, vandaag komen er nog 5, 3 blijven er slapen. dan komen er nog een stuk of 7 kennissen langs
Auto kapot? Welke garage ga je heen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
rekening van de garage is al binnen
Nu welquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef kitao het volgende:
[..]
echt , nog noooiiitt van gehoord.
Thnx !quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier in je nieuwe huisje en met je feestje alvast.
pfooee , word er nu al moe van...quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:55 schreef xFriendx het volgende:
Even ontbijten en dan weer squashen
jawel , nu wel.quote:
Ik niet, ik heb het niet zo met herdenkingenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:02 schreef kitao het volgende:
o ja , vandaag 9/11 , staat daar nog iemand bij stil ?
nee, het zal nl wel voorbij gaan hoewel ik moet zeggen dat ik nu al ruim 14 dagen geen tv meer heb gekeken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb het niet zo met herdenkingen
Volgens mij komen er wel wat uitzendingen over. Ik kijk ook nauwelijks TV dus zeker weten doe ik dat ook niet. Ik dacht wel dat Geert Wilders naar NY is gevlogen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:06 schreef kitao het volgende:
[..]
nee, het zal nl wel voorbij gaan hoewel ik moet zeggen dat ik nu al ruim 14 dagen geen tv meer heb gekeken.
maar het blijft in je netvlies gegrifd , althans bij mij dan.
met een beetje mazzel landt die ook verkeerd ..quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er wel wat uitzendingen over. Ik kijk ook nauwelijks TV dus zeker weten doe ik dat ook niet. Ik dacht wel dat Geert Wilders naar NY is gevlogen.
ik keek eigenlijk wel vaak tv , films en docu's vooral.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij komen er wel wat uitzendingen over. Ik kijk ook nauwelijks TV dus zeker weten doe ik dat ook niet. Ik dacht wel dat Geert Wilders naar NY is gevlogen.
Je kan het!quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
mogguh!
Hmm appelpop of niet? Ben nogal gaar
ach , ik weet niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nog nooit in een studentenhuis gewoond en dat ben ik ook nooit van plan
ik zei ook dat ik het eigenlijk niet weet , het zal zijn charmes hebben neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:44 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac woont al jaren in een groot (10 man/vrouw) studentenhuis, altijd schoon en netjes.
Ik studeer al eventjes niet meer, maar het is veel te leuk/gezellig om hier weg te gaan. Ondanks dat je prive ruimte niet zo groot is, wordt dat ruimschoots gecompenseerd door de gezelligheid in de woonkamer 's avonds. Ook ben je nooit alleen als je dat niet wilt, lekker samen eten, uitgaan etc.
Stroe ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef PeuRac het volgende:
iemand zin om naar 300 oude voertuigen te kijken in Stroe? K heb geen zin om alleen te gaan![]()
hmm, bedenk me net dat ik eerst een onverwachte loge weg moet werkendie is nog heel diep in slaap
Gelderland, bij Barneveldquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Stroe ?
Is dat drenthe of limburg ?
tja , dat heb je met privéchauffeurs , die blijven wachten tot de tip binnen is.
deze al gezien ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:47 schreef PeuRac het volgende:
iemand zin om naar 300 oude voertuigen te kijken in Stroe? K heb geen zin om alleen te gaan![]()
hmm, bedenk me net dat ik eerst een onverwachte loge weg moet werkendie is nog heel diep in slaap
Lezenquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:49 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei ook dat ik het eigenlijk niet weet , het zal zijn charmes hebben neem ik aan.
ikzelf ben nogal introvert , dus het is niets voor mij.
maar kom op , haak niet af , heb er nu wel spijt van soms.
wat studeer je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |