bla bla ,alsof ik iemand een verklaring schuldig ben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je bent hier nog niet zo lang geleden ook nog geweest. Anderhalve maand geleden, twee maanden geleden? Zoiets.
groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef DieBoard het volgende:
Ik ben al veel langer hier niet geweest
Als het niet je bedoeling is, waarom gebeurd het dan elke keer weer?quote:
Ich bin dabeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, vriendinnetjeBerlijn
In Berlijn met vriendinnetje
Ik doe met je mee vandaag.. ik mag wel iets later beginnen..quote:
idd wel vreemd om daar van te gaan watertanden om 8 uur smorgens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:59 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Daar zit je dan om 8 uur... denkende aan een grote schnitzel...
Oei... Dat is kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik doe met je mee vandaag.. ik mag wel iets later beginnen..
en daarna nog naar een verjaardag ook.. weet je wel, zo eentje die je niet kan afzeggen...
Beiden:quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:39 schreef kitao het volgende:
[..]
idd wel vreemd om daar van te gaan watertanden om 8 uur smorgens.
dat zou ik dan meer met ei en ontbijkspek hebben.
Jawel, maar niet met vlees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:43 schreef kitao het volgende:
[..]
laat me raden , jij ontbijt nooit ?
en dat op zaterdag , waardeloos.quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei... Dat is kut
Gelukkig ben ik om 5 uur klaar en kan ik dan bij wijze van spreken meteen m'n bed weer in
Maar toch... 8 uur werken
zet je hoofddoekje maar op als je naar buiten gaat...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met vlees.
En ontbijtspekal helemaal niet
Ja, want t ligt aan varkensvlees...quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:47 schreef kitao het volgende:
[..]
zet je hoofddoekje maar op als je naar buiten gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |