Aangenaam!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks eens mn bedje in, morgen om 06.45 op
als ik slaap jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, jij bent best aandoenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kansloze mensen. Geen normaal mens doet dat. Dan heb je echt geen leven.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
En kijk mijn punt is gelijk duidelijk.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch beide niet hard? Dit is al beter:
Dave
nice to meet youquote:
I rest my casequote:
Je tikt wat je wilt hebben en drukt op enter. Vrij makkelijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap van het zoeken al niets meer
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga es dood lieve yuks
Truste MeMobeebquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks eens mn bedje in, morgen om 06.45 op
Nu jijquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je tikt wat je wilt hebben en drukt op enter. Vrij makkelijk eigenlijk.
Mooi,kan jij dan bier halenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat niet mijn gaat zijn idd, maar dat boeit niet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is toch beide niet hard? Dit is al beter:
Dave
maar wel een met n hoop liefdequote:
Tss, ik zal nog eens wat liefs zeggen.quote:
je hebt een naamswijziging ondergaan daana, dus ik kan wel bewijzen, maar dan zeg je dat jij het niet wasquote:
quote:
Zeg! Dave is een held jaquote:
Ofewel Guns 'N Roses?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel een met n hoop liefde
volgens mij staat daar nu een gokkenkast.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je ook niet naar donner gaan, anders zie je die tent weer
daarom zei ik t ook eitjequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij klopt het wel: ik heb je bijna alleen slapend gezien.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je hebt een naamswijziging ondergaan daana, dus ik kan wel bewijzen, maar dan zeg je dat jij het niet was
van jou misschien, niet van mijquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel een met n hoop liefde
Maar nu bevestig je dus wel dat je mod bent geweestquote:
Ah ja, gezelligquote:
Doornroosje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom zei ik t ook eitje
Ik ontken nog steeds. Ik had alleen zin in een sigaartje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar nu bevestig je dus wel dat je mod bent geweest
Vergeet de cognac nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ontken nog steeds. Ik had alleen zin in een sigaartje.
ja die dwergen had ik voor de gelegenheid ff in de bezemkast opgeslotenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ontken nog steeds. Ik had alleen zin in een sigaartje.
Uhm....quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die dwergen had ik voor de gelegenheid ff in de bezemkast opgesloten
Eh, was dat niet met Sneeuwitje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die dwergen had ik voor de gelegenheid ff in de bezemkast opgesloten
Johquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, was dat niet met Sneeuwitje?
die zat er ook bij inquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eh, was dat niet met Sneeuwitje?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zat er ook bij in![]()
soms lijkt het wel de fucking efteling bij mij thuis
met dank aan het nl -bestuur , vooral agenten enzo..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dig de westerbork look
ging ik vroeger altijd onwijs vaak naartoequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:30 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, vriendinnetjeBerlijn
In Berlijn met vriendinnetje
slaap lekkerquote:
Hoe lul je je verhaal recht?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zat er ook bij in![]()
soms lijkt het wel de fucking efteling bij mij thuis
Ik vind het ook nog steeds te gek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ging ik vroeger altijd onwijs vaak naartoewoonden we toen vlakbij, vond ik altijd geweldig. En nog steeds wel eigenlijk
jij bent nooit bij mij thuis geweestquote:
Elk weekend als holle bolle gijs?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds te gek.Ondanks dat het voor mij twee en een half uur rijden is ben ik best al wel vaak geweest.
Ik wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent nooit bij mij thuis geweest
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet, zij heeft helemaal geen ruimte om al die figuren te herbergen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk weekend als holle bolle gijs?
Take the insanity plea, works every time!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent nooit bij mij thuis geweest
Leeg en kil?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:35 schreef xFriendx het volgende:
Efteling vond ik niet zo heel tof trouwens. Wachten en zo, sprookjesbos vond ik maar zeer leeg en kil.
Ik zit dan liever in een kasteel of iets in die zin, automuseum, dat soort spul. Dan zie ik in ieder geval waar ik voor kom zonder al teveel poeha.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Take the insanity plea, works every time!
ook al van de pot gepleurd ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seks is vies, het stinkt en het is plakkerig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
just smile and wave boys
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
just smile and wave boys
Echt, waarom post jij hier eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ook al van de pot gepleurd ?
![]()
laat je vent zich eens wassen...
love itquote:
heb je verschil van mening met drummertje ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Take the insanity plea, works every time!
ken je de film "running with scissors" ? aanradertje als je psych leuk vindquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
Adios lieve [singles] ,ik ga naar bed en zulks
trustenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
Adios lieve Yip, slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef YipYip het volgende:
Nog niet, maar op t lijstje gaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je de film "running with scissors" ? aanradertje als je psych leuk vind
Zeus , ajb , ik heb vandaag geloof ik hooguit 3 linkjes geplaatst vanaf 16 uur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, waarom post jij hier eigenlijk?
Het enige wat jij doet is reageren op een manier waarvan ik denk: doe dan niks. Of je post alleen maar Youtube linkjes waar niemand op reageert. Nou ook, 20 minuten later ga je die post, die ook nog ironisch bedoeld is weer terug halen.
Echt....
heb samen met mn psychiatriedocent n hele lijst films gemaakt over dat soort spulquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog niet, maar op t lijstje gaat
En psychologie vind ik wel leuk ja
Klinkt goed! Morgen eens kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb samen met mn psychiatriedocent n hele lijst films gemaakt over dat soort spulbest leuk geworden, ik zal m s n keer zoeken.
ik zei leuk omdat ie in taal vooral veel leuke verwijzingen maakt naar freud en weet ik veel
de inhoud is gewoon flauw
Bij de Bruna, was het toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Morgen eens kijken.
Intussen zoek ik mijn bed een keer op, morgen om 9 uur op de zaak staan
Je speelt met vuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ik om 8 uur op werkquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt goed! Morgen eens kijken.
Intussen zoek ik mijn bed een keer op, morgen om 9 uur op de zaak staan
En jij moet ook nog eens veel langer fietsenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik om 8 uur op werkdus MeMo moet ook nodig lief gaan slapen
Dat valt dan mee, meestal doe je niet anders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Zeus , ajb , ik heb vandaag geloof ik hooguit 3 linkjes geplaatst vanaf 16 uur.
en soms zit ik pas idd 20 minuten later te reageren , omdat ik ook nog andere tabs heb open staan of omdat die kutcomputer vastloopt.
Dus waarom vit je zo op mij ?
en waarom zou ik jou verantwoording schuldig zijn , omdat jouw internetnaampje je soms in je bol is geslagen ?
truste Yukijoekelquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Yuki het volgende:
Welterusten lieve [Singles]! Slaap lekker allen!![]()
Trusten, Yuki.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij moet ook nog eens veel langer fietsen
Slaap lekker en werkze
Jij ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij moet ook nog eens veel langer fietsen
Slaap lekker en werkze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |