quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee... Kaal meer naar onderen.
Fok is liefde en Danny is Aphroditequote:
Op je voeten?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uh nee... Kaal meer naar onderen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seks is vies, het stinkt en het is plakkerig
GnRquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je hebt niks met harde muziek,of ligt het aan G&R?
Ik ben vooral toen ik mod was, wel eens sjaggie geweest hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan je nou sjaggie worden van fok?
Het is vooral usabilitytechnisch gezien verslechterdquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel technisch.
Hoe aandoenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ok nu was ik te traag van begrip haha
G'N'R nooit kunnen waarderen. Metallica kan ik wel hebben op z'n tijd, dus aan "harde muziek" ligt het denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je hebt niks met harde muziek,of ligt het aan G&R?
Eén tondeuse voor mevrouwquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seks is vies, het stinkt en het is plakkerig
ik. ben. niet. aandoenlijkquote:
Wie wordt er dan ook modquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben vooral toen ik mod was, wel eens sjaggie geweest hoor
ga es dood lieve yuksquote:
Het lukt mij nog wel aardig. Ik snap alleen niet helemaal wanneer ik wel en wanneer ik niet een automatische playlist krijg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is vooral usabilitytechnisch gezien verslechterd
Nu ben je het zelfs nog meer dan daarvoor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ik. ben. niet. aandoenlijk
Gelukkig maar,want morgen komt ook Peter Pan Speedrock op Appelpopquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
G'N'R nooit kunnen waarderen. Metallica kan ik wel hebben op z'n tijd, dus aan "harde muziek" ligt het denk ik niet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks eens mn bedje in, morgen om 06.45 op
En kijk mijn punt is gelijk duidelijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kansloze mensen. Geen normaal mens doet dat. Dan heb je echt geen leven.
Jawel, jij bent best aandoenlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik. ben. niet. aandoenlijk
Is toch beide niet hard? Dit is al beter:quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
G'N'R nooit kunnen waarderen. Metallica kan ik wel hebben op z'n tijd, dus aan "harde muziek" ligt het denk ik niet.
stommerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben je het zelfs nog meer dan daarvoor.
ik vermoed dat dat niet mijn gaat zijn idd, maar dat boeit nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gelukkig maar,want morgen komt ook Peter Pan Speedrock op Appelpop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |