Welneequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdam
haha tis bijna 4 uur treinenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WelneeAls je het eerder had aangegeven had je al met Lotusss mee kunnen komen.... of vanaf Amersfoort CS met mij....
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha tis bijna 4 uur treinenmeeten is leuk, maar das n beetje overkill, oh en ik heb geen tent
Yukiquote:
Ola.... ik heb me gisteravond afgemeld voor Wierden vanwege mijn dip. Maar ik hoop dat jullie het super hebben!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....
En ik heb ook geen tent![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zeg ik... je had mee kunnen rijden met een aantal lui die ook vanuit Rotterdam moesten komen... maar die zijn nu volgens mij al onderweg....
En ik heb ook geen tent![]()
Haaaiquote:
Vriendjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag weerBen weer helemaal fit, wat ging squashen snel en hard vandaag, helemaal gek
Vanmiddag maar wat schoonmaken en misschien nog even de stad in
quote:
Hi Barbusse!!!!quote:
ook dat , jullie zijn allemaal oosterlingen krijg ik de indruk..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar wierden is n klere end weg vanaf rotterdam
Lotusssquote:
Sorry, maar ik was te druk voor foto´squote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Barbusse!!!!
IK wil alles van je date weten (die mooie dames enzo) maar stuur dat maar in een pm... ik ga nu naar Wierden!!!!
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef kitao het volgende:
[..]
fysiek incapabel helaas.
nog steeds de naweeen van een week vol stress.
jij komt ook uit randstad ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha tis bijna 4 uur treinenmeeten is leuk, maar das n beetje overkill, oh en ik heb geen tent
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ola.... ik heb me gisteravond afgemeld voor Wierden vanwege mijn dip. Maar ik hoop dat jullie het super hebben!
tuurlijkquote:
gooi het nog even in het wierden topic... misschien dat iemand nog op weg is...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik met mn impulsieve plannen altijd.. ik heb t nog ff in dat topic gegooid. als ik alleen moet treinen ga ik niet
maar als er iemand mee gaat vink t miss wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |