Best wel. Zo'n 3 tot 4000 km per week.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval van de straatOh nee, je bent er juist weer op
Goed punt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet mee
want heel vrouwelijk fok wil jequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet mee
Hoe is het met je luchtbed kerel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik heb geen , ik herhaal geen luchtbed.
Oh noesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want heel vrouwelijk fok wil je
* littledrummergirlaait over bolletjequote:
Welk luchtbed?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is het met je luchtbed kerel?
Geen idee, ik bepaal uiteindelijk wel zelf wie er blijft slapen en wie nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want heel vrouwelijk fok wil je
steek het lekquote:
een ontbrekend luchtbedquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
En wat heeft Peurac wat ik niet heb?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlaait over bolletje
maar jou vast ook
Nou, mocht je langs komen dan weet je nu al waar je slaapt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steek het lek
"ja schat, ik heb hier n luchtbed, maar volgens mij issie lekkom maar in mijn bed
"
opgelost
Het is meer, wat heeft Peurac niet dat ik wel hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
en volgens mij vermaak je je daar primaquote:
ik ben onrijvaardig , heb al eerder 9 mnd met ov moeten reizen door die kutrechter die ik nooit gezien heb..quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heeft het noorden ook eindelijk s n voordeeltje
ik weet t nog steeds niet of ik er heen ga of niett kost me n kapitaal, duurt lang en ik ken er geen kip geloof ik. on the other hand is het vast heel gezellig
Heb je al naar t boek gekeken wat ik je aanraadde?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
Mijn zinquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steek het lek
"ja schat, ik heb hier n luchtbed, maar volgens mij issie lekkom maar in mijn bed
"
opgelost
Hell yeahquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en volgens mij vermaak je je daar prima
Volgens mij is Barb de slet van Malta.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en volgens mij vermaak je je daar prima
Je bent op de weg al net zo vervelend als op Fok?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben onrijvaardig , heb al eerder 9 mnd met ov moeten reizen door die kutrechter die ik nooit gezien heb..
anders zou ik je liften.
morgen mss ?
Nee, ik heb het tegenwoordig druk. Leuk, zo'n baan maar je houdt geen tijd meer over.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al naar t boek gekeken wat ik je aanraadde?
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zeiquote:
Ik vind de rechter nu al verstandig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent op de weg al net zo vervelend als op Fok?
Hey!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is Barb de slet van Malta.
en ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk komt dit slagschip mijn straat kapot rijden om mee naar Stroe te gaan: Oude truckjes kijken, bij gebrek aan een betere dag besteding best leuk![]()
[ afbeelding ]
Mn onverwachte loge is 45min geleden eindelijk wakker geworden (ik was t al rond 8u) en de deur uit gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |