quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef Yuki het volgende:
[..]baas!
Jij wil ook met hen daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
nee vast niet , ik zit sowieso op 0.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.
wat nu weer lotus ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb net gepost dat ik niet kom.... omdat ik nog steeds in een dipje zit enzo. Ach ik sms je wel
Sorryquote:
Ik zal het niet meer doenquote:
Goed hèquote:
Ja, een knuffel verdien ik wel, ik geef best wel wat opquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijkde meesten hier wel geloof ik hoor
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
Voor mij is Wierden maar anderhalf uur rijden.
Je hebt toch OV?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heeft het noorden ook eindelijk s n voordeeltje
ik weet t nog steeds niet of ik er heen ga of niett kost me n kapitaal, duurt lang en ik ken er geen kip geloof ik. on the other hand is het vast heel gezellig
ja door de weeksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt toch OV?
Ik weet ook nog niet of ik heen ga.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb je in het weekend toch korting?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wel, maar ik heb ook n triest studentenbudgetje
neem jij even lekker goed de tijd voor jezelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Maar is even beter voor mij.
omdat daaromquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heb je mij de boodschappen vorige week dan niet laten betalen, doos?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neem jij even lekker goed de tijd voor jezelf![]()
komt goed
moooooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk komt dit slagschip mijn straat kapot rijden om mee naar Stroe te gaan: Oude truckjes kijken, bij gebrek aan een betere dag besteding best leuk![]()
[ afbeelding ]
Mn onverwachte loge is 45min geleden eindelijk wakker geworden (ik was t al rond 8u) en de deur uit gegaan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
* Lotusss knuffelt RealZeusquote:
En ook knuffel voor jou!quote:
maar niet als je bij mij op visite bentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig weer geld als water dus dat had best gekund.
Komt bij jou uit de buurtquote:
quote:
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar niet als je bij mij op visite bentik blijf n dwars geval
De volgende keerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat m mij ook ff ophalen dan
Hoe bevalt de baan, RZ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig weer geld als water dus dat had best gekund.
lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende keerhij is over +/- 10min al bij mij.
Vanavond dus, ze heeft toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.
i willquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.
Best vermoeiend. Het wordt niet mijn definitieve baan maar voor tijdelijk kan het best. Dubbelbemand op de vrachtwagen houdt in dat je dus geen enkele privacy hebt en dat vind ik wel eens irritant.quote:
Ze vindt Wierden al verder en ik woon nog verder. Ze zei vorige week al:"Weet je hoe ver dat is?"quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanavond dus, ze heeft toch niks beters te doen
Ik heb alleen geen volwaardig matras, maar wel een luchtbed.quote:
Vrouwelijke logés liggen standaard bij mij in bedquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen volwaardig matras, maar wel een luchtbed.
Ja, of je moet bij mij in bed gaan liggen natuurlijk.
Je bent in ieder geval van de straatquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Best vermoeiend. Het wordt niet mijn definitieve baan maar voor tijdelijk kan het best. Dubbelbemand op de vrachtwagen houdt in dat je dus geen enkele privacy hebt en dat vind ik wel eens irritant.
Ik heb niet zo vaak logees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwelijke logés liggen standaard bij mij in bedalleen voor mannen pak ik een luchtbed+matje. De vrouwen weten niet eens dat ik t heb
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet meequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb niet zo vaak logees.![]()
En nu weten de vrouwen het wel, hè?
Best wel. Zo'n 3 tot 4000 km per week.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval van de straatOh nee, je bent er juist weer op
Goed punt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet mee
want heel vrouwelijk fok wil jequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet mee
Hoe is het met je luchtbed kerel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik heb geen , ik herhaal geen luchtbed.
Oh noesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want heel vrouwelijk fok wil je
* littledrummergirlaait over bolletjequote:
Welk luchtbed?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is het met je luchtbed kerel?
Geen idee, ik bepaal uiteindelijk wel zelf wie er blijft slapen en wie nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want heel vrouwelijk fok wil je
steek het lekquote:
een ontbrekend luchtbedquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
En wat heeft Peurac wat ik niet heb?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlaait over bolletje
maar jou vast ook
Nou, mocht je langs komen dan weet je nu al waar je slaapt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steek het lek
"ja schat, ik heb hier n luchtbed, maar volgens mij issie lekkom maar in mijn bed
"
opgelost
Het is meer, wat heeft Peurac niet dat ik wel hebquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
en volgens mij vermaak je je daar primaquote:
ik ben onrijvaardig , heb al eerder 9 mnd met ov moeten reizen door die kutrechter die ik nooit gezien heb..quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heeft het noorden ook eindelijk s n voordeeltje
ik weet t nog steeds niet of ik er heen ga of niett kost me n kapitaal, duurt lang en ik ken er geen kip geloof ik. on the other hand is het vast heel gezellig
Heb je al naar t boek gekeken wat ik je aanraadde?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef RealZeus het volgende:
Mijn zinquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
steek het lek
"ja schat, ik heb hier n luchtbed, maar volgens mij issie lekkom maar in mijn bed
"
opgelost
Hell yeahquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en volgens mij vermaak je je daar prima
Volgens mij is Barb de slet van Malta.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en volgens mij vermaak je je daar prima
Je bent op de weg al net zo vervelend als op Fok?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben onrijvaardig , heb al eerder 9 mnd met ov moeten reizen door die kutrechter die ik nooit gezien heb..
anders zou ik je liften.
morgen mss ?
Nee, ik heb het tegenwoordig druk. Leuk, zo'n baan maar je houdt geen tijd meer over.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al naar t boek gekeken wat ik je aanraadde?
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zeiquote:
Ik vind de rechter nu al verstandig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent op de weg al net zo vervelend als op Fok?
Hey!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij is Barb de slet van Malta.
en ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk komt dit slagschip mijn straat kapot rijden om mee naar Stroe te gaan: Oude truckjes kijken, bij gebrek aan een betere dag besteding best leuk![]()
[ afbeelding ]
Mn onverwachte loge is 45min geleden eindelijk wakker geworden (ik was t al rond 8u) en de deur uit gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |