omdat daaromquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom heb je mij de boodschappen vorige week dan niet laten betalen, doos?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Maar is even beter voor mij.
Thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neem jij even lekker goed de tijd voor jezelf![]()
komt goed
moooooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef PeuRac het volgende:
Zodadelijk komt dit slagschip mijn straat kapot rijden om mee naar Stroe te gaan: Oude truckjes kijken, bij gebrek aan een betere dag besteding best leuk![]()
[ afbeelding ]
Mn onverwachte loge is 45min geleden eindelijk wakker geworden (ik was t al rond 8u) en de deur uit gegaan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Maar is even beter voor mij.
* Lotusss knuffelt RealZeusquote:
En ook knuffel voor jou!quote:
maar niet als je bij mij op visite bentquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig weer geld als water dus dat had best gekund.
Komt bij jou uit de buurtquote:
quote:
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar niet als je bij mij op visite bentik blijf n dwars geval
De volgende keerquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat m mij ook ff ophalen dan
Hoe bevalt de baan, RZ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik verdien tegenwoordig weer geld als water dus dat had best gekund.
lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende keerhij is over +/- 10min al bij mij.
Vanavond dus, ze heeft toch niks beters te doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.
i willquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al zei: dan kom je ook maar een keer bij mij op visite.
Best vermoeiend. Het wordt niet mijn definitieve baan maar voor tijdelijk kan het best. Dubbelbemand op de vrachtwagen houdt in dat je dus geen enkele privacy hebt en dat vind ik wel eens irritant.quote:
Ze vindt Wierden al verder en ik woon nog verder. Ze zei vorige week al:"Weet je hoe ver dat is?"quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanavond dus, ze heeft toch niks beters te doen
Ik heb alleen geen volwaardig matras, maar wel een luchtbed.quote:
Vrouwelijke logés liggen standaard bij mij in bedquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen volwaardig matras, maar wel een luchtbed.
Ja, of je moet bij mij in bed gaan liggen natuurlijk.
Je bent in ieder geval van de straatquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Best vermoeiend. Het wordt niet mijn definitieve baan maar voor tijdelijk kan het best. Dubbelbemand op de vrachtwagen houdt in dat je dus geen enkele privacy hebt en dat vind ik wel eens irritant.
Ik heb niet zo vaak logees.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwelijke logés liggen standaard bij mij in bedalleen voor mannen pak ik een luchtbed+matje. De vrouwen weten niet eens dat ik t heb
Alle vrouwen die zo'n optie misschien zouden willen, lezen hier toch niet meequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb niet zo vaak logees.![]()
En nu weten de vrouwen het wel, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |