Ikke nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijkde meesten hier wel geloof ik hoor
oh ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neequote:
Wel op het toiletquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemaar jij mag niet zeiken!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel op het toiletVerder hoor je me nooit zeiken.
Alleen ik. Verder ken ik niemand hier die uit Zwolle komt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
oh ?
ik dacht toch echt zwolle e.o.
tenminste de harde kern dan.
veel plezier dan , ik moest eigenlijk eens gaan slapen in een bed eigenlijk...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....
maar ik ben weg!!!!![]()
Lotusss tot straks
Na gisteravond/nacht zeker niet meerquote:
lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na gisteravond/nacht zeker niet meer![]()
Had a somewhat horny datequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lucky bastardwhat did you do?
You lucky, lucky bastardquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Het was erg....lekker en vermoeiend![]()
cuequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen ik. Verder ken ik niemand hier die uit Zwolle komt.
quote:
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef kitao het volgende:
ik vraag me weleens af hoeveel in dit topic elkaar eigenlijk echt wel eens gezien hebben.
dat zijn er vast veel.
Ik woon te ver wegquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef kitao het volgende:
ik vraag me weleens af hoeveel in dit topic elkaar eigenlijk echt wel eens gezien hebben.
dat zijn er vast veel.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat nog eens benadrukt werd door het feit dat toen we na het eten ergens wat aan het drinken waren, ze beiden meerdere malen aangesproken werden door gozers die hun nummer wilden, die door hen gewoon weg gelachen werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Meer dan ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.
Heb net gepost dat ik niet kom.... omdat ik nog steeds in een dipje zit enzo. Ach ik sms je welquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan moet je juist gaan... no better way to release stresssssss.....
maar ik ben weg!!!!![]()
Lotusss tot straks
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef Yuki het volgende:
[..]baas!
Jij wil ook met hen daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
nee vast niet , ik zit sowieso op 0.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 15~20 ontmoet. Maar zal niet de max zijn.
wat nu weer lotus ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb net gepost dat ik niet kom.... omdat ik nog steeds in een dipje zit enzo. Ach ik sms je wel
Sorryquote:
Ik zal het niet meer doenquote:
Goed hèquote:
Ja, een knuffel verdien ik wel, ik geef best wel wat opquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet.
Voor mij is Wierden maar anderhalf uur rijden.
Je hebt toch OV?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heeft het noorden ook eindelijk s n voordeeltje
ik weet t nog steeds niet of ik er heen ga of niett kost me n kapitaal, duurt lang en ik ken er geen kip geloof ik. on the other hand is het vast heel gezellig
ja door de weeksquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt toch OV?
Ik weet ook nog niet of ik heen ga.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan heb je in het weekend toch korting?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wel, maar ik heb ook n triest studentenbudgetje
neem jij even lekker goed de tijd voor jezelfquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga dus niet
Maar is even beter voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |