taas?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Jules Deelder zou zeggen: "Die lui hebben geen bord voor de kop maar een complete bunker voor hun taas!"
Moest ik even aan denken..
Gewoon weer met volwassenen gaan werkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahaahw
enehm nog niks gegetendus geloof t niet, wel n ziek gozertje op stage.. hoop niet dat die koters me steeds aan gaan steken
normaal ben ik nl nooit ziek
Voor het kind doe je het sowieso niet. Je doet het om iets toe te voegen aan je eigen leven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
(je eerste) kind nemen is toch sowieso egoistisch?
Verder niet beroerd? En ga straks even de buitenlucht in dat is ook wel gezond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahaahw
enehm nog niks gegetendus geloof t niet, wel n ziek gozertje op stage.. hoop niet dat die koters me steeds aan gaan steken
normaal ben ik nl nooit ziek
Iemand nog geneukt?quote:
Neequote:
oh, een kakkerlak heeft dus een Taas. ik dacht gewoon een kopquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Rotterdams voor "gezicht"
verder ook vrij kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verder niet beroerd? En ga straks even de buitenlucht in dat is ook wel gezond.
* RealZeus bedenkt zich waar LDG woont.
Ok, hier zou het gezond zijn.
ok ik geloof je op je woord...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar toch
ik liet haar het werk doen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je je leuter in de kut van zo'n meisje hebt gestopt.
quote:
Ook best.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijk
Nee hoor, kakkerlakken hebben een taas, we zijn er trots opquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh, een kakkerlak heeft dus een Taas. ik dacht gewoon een kop
vermist , een dildo ..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb iets gekocht in de winkel dat ik vast moest houden in de hand.. Ben naar verschillende andere winkels gegaan.. en nu ben ik datgene wat ik gekocht heb vergeten mee naar huis te nemenEn geen idee waar ik het heb neergelegd
Ik koop geen dildo'squote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
vermist , een dildo ..
aangifte via internetpolitie is mogelijk..
Breng 'm snel terug a.u.b. baasje is ontroostbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
vermist , een dildo ..aangifte via internetpolitie is mogelijk..
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Geen sigaretten, tijd om een grefo na te doen en een rol Wilhelmina wegknauwen.
jaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Breng 'm snel terug a.u.b. baasje is ontroostbaar
shit..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je blond of gewoon niet zo slim?![]()
Ik krijg net een telefoontje, mn tank staat voor de deur
Laat me raden, ik kan je tubgirl noemen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verder ook vrij kutik zal de details voor me houden
en heyniet mn prachtige stad dissen provinciaaltje
On top.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijk
alsof ik thee en beschuiten in huis heb! oh en gelukkig ook geen bad....,quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden, ik kan je tubgirl noemen.
Thee drinken en droog beschuitje eten. En lekker slapen en het uitzweten.
Was het vorige week gebeurd dan had ik thee voor je gezet en je beschuit gevoerd,
De lucht hier is frisser. Ik kijk naar buiten en zie bomen en mais.
En aangifte doen bij de politie:quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaposters ophangen enzo
en daar werd t ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik huur en leen ze ook niet!!
haha
En jij moet je mond houden
in de kut van een jongen gaat moeilijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je je leuter in de kut van zo'n meisje hebt gestopt.
Ik en mijn mond houden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar werd t ongeloofwaardig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:40 schreef kitao het volgende:
[..]
in de kut van een jongen gaat moeilijk.
![]()
zo ken ik je weer cue.
Dan gooi je dat zieke lijfje even overeind en ga je even naar de winkel. Niet eten is namelijk helemaal funest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik thee en beschuiten in huis heb! oh en gelukkig ook geen bad....,
Jij steelt ze?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
En uitdelen! vriendje wordt heel hard gemist!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaposters ophangen enzo
ga ik zo ook doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gooi je dat zieke lijfje even overeind en ga je even naar de winkel. Niet eten is namelijk helemaal funest.![]()
Of moet ik nou naar Rotterdam rijden om thee en beschuit te brengen.
ja en ze is diep ongelukkigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En uitdelen! vriendje wordt heel hard gemist!
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga ik zo ook doensupermarkt is vlakbij, maar dan moet ik me aankleden enzo
ik wil mn badjas aanhouden
Ik heb ineens inspiratie voor een TTquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. genoeg over mij en eventuele dildo's!
Die ben je allang weer vergeten wanneer de tijd daar isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ineens inspiratie voor een TT
zelfs niet als je slaaptquote:
Dan doe je je kleren over je badjas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga ik zo ook doensupermarkt is vlakbij, maar dan moet ik me aankleden enzo
ik wil mn badjas aanhouden
straks pikt iemand mquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...
Jij hebt ervaring?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...
Nee, reken daar maar niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ben je allang weer vergeten wanneer de tijd daar is
Hij heeft mijquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlaait over bolletje
maar jou vast ook
Ik snurk niet, ik haal alleen hardop adem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs niet als je slaapt
of doe je snurken niet door je mond?
Sta je in je blote kont in de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
straks pikt iemand mmoet ik ook posters gaan ophangen enzo
yuksquote:
Das dus nog ruim 2 uurquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuks![]()
wat lief van je![]()
nog ff volhouden, om 17 u ben je weer klaar ( hoop ik voor je)
dat betekent dat je al ruim over de helft bentquote:
Precies! alom geliefd, die badjas van je..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
straks pikt iemand mmoet ik ook posters gaan ophangen enzo
Met mannen in witte pakken?! busjes?! straight jackets?! eh... neequote:
ik kan geen genoeg van je krijgen , ik ben hooked...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. genoeg over mij en eventuele dildo's!
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef kitao het volgende:
[..]
jij werkt niet , zit alleen maar te posten hier in de baas zn tijd.... gelukkig.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...
en wat houdt multitasken precies in ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...
hoe oud of jong ben jij ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
werkse zonnetje!![]()
wat is dit eigenlijk n geweldige videoclip!
staat in mn foboquote:
Ja joh, m'n pauze en nu 3 postsquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef kitao het volgende:
[..]
jij werkt niet , zit alleen maar te posten hier in de baas zn tijd.... gelukkig.
zo kom je nooit in de top 100 natuurlijkquote:
gelukkig heb ik geen badkamer maar n douche in n kastquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:08 schreef xFriendx het volgende:
Pfff, wat een werk blijft dat, zo'n badkamer schoonmaken. Maar goed, tegels schoon, vloer gesopt, keukenvloer gesopt, gezogen. Dan meteen alles maar.
Zo maar even een rondje om met de auto om te ontspannen.
nope, stomme lijf werkt ineens niet meer meequote:
Een tip: ga naar het kantoor. Bij Ziggo heb je ook altijd van die lui aan de lijn die echt geen idee hebben waar je het over hebt, maar als je naar het kantoor gaat is het zo opgelost. Ik neem aan dat UPC ook een klantenbalie heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en wat houdt multitasken precies in ?
3 telefoontjes tegelijk opnemen ?
zijn ze bij upc ook goed in , met klachten ga je voor 10 cent/min van t ene telwachthokje naar het andere.
niks op papier , en die gasten zuigen je gewoon leeg en probleem lost zich niet op.
Ikeaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Het was niet duur dus ga het zo wel egens anders weer halen , maar was te veel met andere dingen bezig
Waarom wil niemand mee naar de ikea nuStomme vrienden
Blehquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope, stomme lijf werkt ineens niet meer mee
de maandagmorgen is ontworpen om in bed te blijven en te negeren.. ik haat maandagmorgensquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet op zaterdag.![]()
Maandagmorgen, dan is het lekker rustig.
ik ben dan bang iemand over de balie te slepen...quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een tip: ga naar het kantoor. Bij Ziggo heb je ook altijd van die lui aan de lijn die echt geen idee hebben waar je het over hebt, maar als je naar het kantoor gaat is het zo opgelost. Ik neem aan dat UPC ook een klantenbalie heeft.
iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet op zaterdag.![]()
Maandagmorgen, dan is het lekker rustig.
Maar Ikea op zaterdag drijft mij tot moord.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de maandagmorgen is ontworpen om in bed te blijven en te negeren.. ik haat maandagmorgens![]()
/moppersmurfmodus
Dat is juist de clou: daar zitten mensen die wel snappen waar je het over hebt en dat is een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben dan bang iemand over de balie te slepen...
echt , ik kan die lui wel schieten bijna.
maar steeds bedenk ik dan , het zijn werknemers , je moet de bazen aanpakken...
mij ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar Ikea op zaterdag drijft mij tot moord.
Het is meer dat al die mensen mij voor de voeten lopen. Ik wilde ook eigenlijk niks van Ikea maar qua budget moest ik wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij ookik stamp op burgerlijkheid, en daar valt samen naar ikea gaan onwijs onder
oh en die vreselijke verplichte route!! Ik wil niet via het restaurant en de kinderafdeling naar de handoeken, ik wil lopen zoals ik wilquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is meer dat al die mensen mij voor de voeten lopen. Ik wilde ook eigenlijk niks van Ikea maar qua budget moest ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |