jaaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Breng 'm snel terug a.u.b. baasje is ontroostbaar
shit..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je blond of gewoon niet zo slim?![]()
Ik krijg net een telefoontje, mn tank staat voor de deur
Laat me raden, ik kan je tubgirl noemen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verder ook vrij kutik zal de details voor me houden
en heyniet mn prachtige stad dissen provinciaaltje
On top.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijk
alsof ik thee en beschuiten in huis heb! oh en gelukkig ook geen bad....,quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden, ik kan je tubgirl noemen.
Thee drinken en droog beschuitje eten. En lekker slapen en het uitzweten.
Was het vorige week gebeurd dan had ik thee voor je gezet en je beschuit gevoerd,
De lucht hier is frisser. Ik kijk naar buiten en zie bomen en mais.
En aangifte doen bij de politie:quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaposters ophangen enzo
en daar werd t ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik huur en leen ze ook niet!!
haha
En jij moet je mond houden
in de kut van een jongen gaat moeilijk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je je leuter in de kut van zo'n meisje hebt gestopt.
Ik en mijn mond houden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar werd t ongeloofwaardig
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:40 schreef kitao het volgende:
[..]
in de kut van een jongen gaat moeilijk.
![]()
zo ken ik je weer cue.
Dan gooi je dat zieke lijfje even overeind en ga je even naar de winkel. Niet eten is namelijk helemaal funest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alsof ik thee en beschuiten in huis heb! oh en gelukkig ook geen bad....,
Jij steelt ze?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
haha
En uitdelen! vriendje wordt heel hard gemist!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaposters ophangen enzo
ga ik zo ook doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gooi je dat zieke lijfje even overeind en ga je even naar de winkel. Niet eten is namelijk helemaal funest.![]()
Of moet ik nou naar Rotterdam rijden om thee en beschuit te brengen.
ja en ze is diep ongelukkigquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En uitdelen! vriendje wordt heel hard gemist!
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga ik zo ook doensupermarkt is vlakbij, maar dan moet ik me aankleden enzo
ik wil mn badjas aanhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |