Jij hebt bij mij nooit een luchtbed gezien!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zei
* kijkt naar LDGquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon, herhalen wat je tegen mij zei
Nouja, het staat redelijk gepland dat ik dr een paar uur per week zie, dus denk het welquote:
maar jij hebt toch ook geen luchtbedquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij nooit een luchtbed gezien!
Bij mij begon het gewoon plotsquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik wil ook een slet zijn, zijn daar cursussen voor?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* kijkt naar LDG
Hoi schat, ik heb een luchtbed maar volgens mij is hij lek, kom maar bij mij in bed.
Bij mij niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij begon het gewoon plots
In dat geval is het uitgeleend en ben ik de pomp kwijt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu geloof ik het niet meer
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik wil ook een slet zijn, zijn daar cursussen voor?
Preciesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar jij hebt toch ook geen luchtbed
* PeuRac pakt de stop van RZ's luchtbed en gooit em weg. Succesquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu geloof ik het niet meer
It's a state of mindquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
* PeuRac pakt de stop van RZ's luchtbed en gooit em weg. Succes
dus je kan ook aardig zijn ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, het staat redelijk gepland dat ik dr een paar uur per week zie, dus denk het wel
Nou, dan rook je toch niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, ik moet naar de winkel, peuken zijn op. Maar ik zit nog vrij diep in een pokertoernooi online
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar tochquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
* PeuRac pakt de stop van RZ's luchtbed en gooit em weg. Succes
Ja, jij bent wel aardig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar toch
* dekbed open slaat.quote:
peu isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat aan de mensen in mijn omgeving, een aantal hier hebben me IRL gezien, sommigen wat meer dan anderen. Ook niet iedereen in een gelijke toestand van bewust zijn, maar toch
Cue_quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb iets gekocht in de winkel dat ik vast moest houden in de hand.. Ben naar verschillende andere winkels gegaan.. en nu ben ik datgene wat ik gekocht heb vergeten mee naar huis te nemenEn geen idee waar ik het heb neergelegd
ff rondbellen naar die winkels is de snelste optie denkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Heb iets gekocht in de winkel dat ik vast moest houden in de hand.. Ben naar verschillende andere winkels gegaan.. en nu ben ik datgene wat ik gekocht heb vergeten mee naar huis te nemenEn geen idee waar ik het heb neergelegd
Het is niet lief maar ik moest wel lachen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik ook een beetjequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niet lief maar ik moest wel lachen.
Ben je blond of gewoon niet zo slim?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
mag ik je dan aansteken met mijn opkomende ziekigheidquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* dekbed open slaat.
Kom je lekker bij me liggen?
quote:
Lieve vriendjesquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet ook niet even gaan rondkijken in OUD...
* PeuRac rent heel snel weg, doei!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik je dan aansteken met mijn opkomende ziekigheid? Had nergens last van maar moest net ineens kotsen
Nee, mijn relgenen. Ik heb zin om daar de heleboel vol te schelden. Stelletje egoistische mensen daarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo?Beginnen je ballen te rammelen?
Ja hoor, ik heb een goede weerstand. Dan ga ik wel thee voor je zetten en lief voor je zorgen enzo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mag ik je dan aansteken met mijn opkomende ziekigheid? Had nergens last van maar moest net ineens kotsen
Daarom kijk ik er nooit. Die mensen zijn eng en hebben geen bord voor hun kop maar een complete kluisdeur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn relgenen. Ik heb zin om daar de heleboel vol te schelden. Stelletje egoistische mensen daar
Egoistisch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mijn relgenen. Ik heb zin om daar de heleboel vol te schelden. Stelletje egoistische mensen daar
Een kind maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit. Die mensen zijn eng en hebben geen bord voor hun kop maar een complete kluisdeur.
Jules Deelder zou zeggen: "Die lui hebben geen bord voor de kop maar een complete bunker voor hun taas!"quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit. Die mensen zijn eng en hebben geen bord voor hun kop maar een complete kluisdeur.
hahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb een goede weerstand. Dan ga ik wel thee voor je zetten en lief voor je zorgen enzo.
Heb je iets verkeerds gegeten misschien?
Goed puntquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kinderen op een meer dan overvolle wereld zetten is egoistisch.
Ja, je leven. Je kunt nooit meer zomaar even weg. Je moet altijd wat regelen voor die blagen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kind maakt meer kapot dan je lief is
taas?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Jules Deelder zou zeggen: "Die lui hebben geen bord voor de kop maar een complete bunker voor hun taas!"
Moest ik even aan denken..
Gewoon weer met volwassenen gaan werkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahaahw
enehm nog niks gegetendus geloof t niet, wel n ziek gozertje op stage.. hoop niet dat die koters me steeds aan gaan steken
normaal ben ik nl nooit ziek
Voor het kind doe je het sowieso niet. Je doet het om iets toe te voegen aan je eigen leven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef Cue_ het volgende:
(je eerste) kind nemen is toch sowieso egoistisch?
Verder niet beroerd? En ga straks even de buitenlucht in dat is ook wel gezond.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hahaahw
enehm nog niks gegetendus geloof t niet, wel n ziek gozertje op stage.. hoop niet dat die koters me steeds aan gaan steken
normaal ben ik nl nooit ziek
Iemand nog geneukt?quote:
Neequote:
oh, een kakkerlak heeft dus een Taas. ik dacht gewoon een kopquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Rotterdams voor "gezicht"
verder ook vrij kutquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verder niet beroerd? En ga straks even de buitenlucht in dat is ook wel gezond.
* RealZeus bedenkt zich waar LDG woont.
Ok, hier zou het gezond zijn.
ok ik geloof je op je woord...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je je leuter in de kut van zo'n meisje hebt gestopt.
quote:
Ook best.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik liet haar het werk doen natuurlijk
Nee hoor, kakkerlakken hebben een taas, we zijn er trots opquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh, een kakkerlak heeft dus een Taas. ik dacht gewoon een kop
vermist , een dildo ..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik koop geen dildo'squote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
vermist , een dildo ..
aangifte via internetpolitie is mogelijk..
Breng 'm snel terug a.u.b. baasje is ontroostbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef kitao het volgende:
[..]
vermist , een dildo ..aangifte via internetpolitie is mogelijk..
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Geen sigaretten, tijd om een grefo na te doen en een rol Wilhelmina wegknauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |