Ik heb ineens inspiratie voor een TTquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. genoeg over mij en eventuele dildo's!
Die ben je allang weer vergeten wanneer de tijd daar isquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ineens inspiratie voor een TT
zelfs niet als je slaaptquote:
Dan doe je je kleren over je badjas.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga ik zo ook doensupermarkt is vlakbij, maar dan moet ik me aankleden enzo
ik wil mn badjas aanhouden
straks pikt iemand mquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...
Jij hebt ervaring?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
In je badjas boodschappen doen kan nare gevolgen hebben...
Nee, reken daar maar niet op.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ben je allang weer vergeten wanneer de tijd daar is
Hij heeft mijquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirlaait over bolletje
maar jou vast ook
Ik snurk niet, ik haal alleen hardop adem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfs niet als je slaapt
of doe je snurken niet door je mond?
Sta je in je blote kont in de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
straks pikt iemand mmoet ik ook posters gaan ophangen enzo
yuksquote:
Das dus nog ruim 2 uurquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
yuks![]()
wat lief van je![]()
nog ff volhouden, om 17 u ben je weer klaar ( hoop ik voor je)
dat betekent dat je al ruim over de helft bentquote:
Precies! alom geliefd, die badjas van je..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
straks pikt iemand mmoet ik ook posters gaan ophangen enzo
Met mannen in witte pakken?! busjes?! straight jackets?! eh... neequote:
ik kan geen genoeg van je krijgen , ik ben hooked...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. genoeg over mij en eventuele dildo's!
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef kitao het volgende:
[..]
jij werkt niet , zit alleen maar te posten hier in de baas zn tijd.... gelukkig.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...
en wat houdt multitasken precies in ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat mutitasken is?! ik moet nog tot 20 uur...
hoe oud of jong ben jij ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
werkse zonnetje!![]()
wat is dit eigenlijk n geweldige videoclip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |