Waarom niet?quote:
Maakt mij niet uit verder maar ben wel benieuwd waaromquote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als het 'gewone' mensen waren, dan was het TV.
Nu gaat het over 'sterren'. Dus (ook) SHO.
Omdat het nu juist met bekende mensen is.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit verder maar ben wel benieuwd waarom. Omdat dit soort programma's een paar jaar geleden juist van SHO naar TV gingen nu opeens weer een topic in SHO.
Serieus, wat een egoïsmequote:
quote:
Ja, dat sowieso! Maar dan bieden ze haar ook nog aan om in dat ene hutje te gaan slapen en dat ze helemaal niks hoeft te doen. En dan is het nog niet goed voor madam, nee "dat is het spel". Het spel is ook dat je weet waar je aan begint, muts.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, wat een egoïsme![]()
'Het ligt hier zo hard met slapen'. Wat dacht ze dan, dat er boxsprings op het eiland zouden staan?
Net even bij TV gekeken. Maar die begrijp ik niet.quote:
Had ze maar een gezond vetlaagje moeten hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, wat een egoïsme![]()
'Het ligt hier zo hard met slapen'. Wat dacht ze dan, dat er boxsprings op het eiland zouden staan?
Ze is bloedje irritant.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso! Maar dan bieden ze haar ook nog aan om in dat ene hutje te gaan slapen en dat ze helemaal niks hoeft te doen. En dan is het nog niet goed voor madam, nee "dat is het spel". Het spel is ook dat je weet waar je aan begint, muts.
Zeur nietquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap niet dat jullie niet gewoon bij TV meeposten omdat er wat bekende mensen meedoen..
Hear hear.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Copycat het volgende:
Dat de herpes haar kop maar mag opvreten.
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:
ja klopt, had diequote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk?
Arrivederci en lik mijn reet maar, Stephanie!
Kim eruit en ik kap met kijken.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
neeeeeeeee niet op Kim stemmen, die moet er in blijven!
WE WANT KIM!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
neeeeeeeee niet op Kim stemmen, die moet er in blijven!
Ja, dat hoorde ik ook. Maar als ze nu al een pact maken dan kan je nu al raden wat er de volgende stemming gaat gebeuren.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Zuid had 45 min, Noord 1 uur nogwat, dus daar moet er nog een uit
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Frans, ik ga hem steeds toffer vinden
Dan liever Frans.quote:
Ja dat geeft van die heerlijke spanning in het kampquote:Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Wel stemmen tellen als er niemand uit hoeft
Oh het is meteen zeurenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeur niet![]()
Je kunt gewoon kiezen, daar, hier, of allebei.
Nou, omdat er boven je ook al uitgebreid over gesproken was ja.quote:
Dit valt me ook een beetje tegen jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Copycat het volgende:
Ik wist wel dat ik die Sergio stom vond.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Adelante het volgende:
Mag Frans niet naar afvallerseiland??
Mij ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit valt me ook een beetje tegen ja
En tetter is Vlek?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mij ook!
Maar Tetter heeft dus echt een kutkarakter. Dat voelde ik wel juist aan.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat een sukkel, die Iwein. Een beetje verontwaardigd lopen doen over die stemmen, terwijl je zelf een complot hebt gesmeed
Ja, that's the one. Wat een naar mokkel.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En tetter is Vlek?
Ik heb me echt op zitten vreten om d'r.
Dat heel België haar uit mag kotsen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
Frans verdient minstens een 2e kans
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef PirE het volgende:
Maar Iwein krijgt nu wel zijn zin met bitches from hell![]()
Had dan die Tatiana er uitgestemd, die viel toch al niet op dus die zouden we ook niet missenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Al is het alleen maar omdat dat spook dit hem heeft aangedaan.
Dat de bietches zijn leven even heerlijk zuur maken de volgende keer.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Maar Iwein krijgt nu wel zijn zin met bitches from hell![]()
Die Belgen weten niet waar ze aan beginnen. Als er ruzie komt dat moet je gewoon bij team Kim gaan staan en dan overleef je het welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef nienja het volgende:
[..]
Dat de bietches zijn leven even heerlijk zuur maken de volgende keer.
Suh moettuh muh niet!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
Ik vond Frans maar een beetje een zielige jankbal op het laatst.
Boehoe, niemand houdt van mij!![]()
Ik had hem er ook langer in gewild.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Suh moettuh muh niet!
En toch had ik hem er echt nog veel langer willen zien
Maar wel kleurrijk, nu loopt die Zorro daar nog rond en nog een paar mensen die nooit in beeld zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
Ze hadden hem ook een zwarte stem kunnen geven omdat boobies niet wilde wachten.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
Frans verdient minstens een 2e kans
Die belgische dames voegen ook niet echt veel toe.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel kleurrijk, nu loopt die Zorro daar nog rond en nog een paar mensen die nooit in beeld zijn.
Lange frans goes soul.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hadden hem ook een zwarte stem kunnen geven omdat boobies niet wilde wachten.
Nou. Een bietje sneu menneke. Is zijn ER studie helemaal voor niets geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
Ja, dat vond ik ook al!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat een sukkel, die Iwein. Een beetje verontwaardigd lopen doen over die stemmen, terwijl je zelf een complot hebt gesmeed
Ja daarom was het alleen al goed dat hij eruit was. Ook met het eerste spel, wat een fanatisme, vroeg of laat was hij er toch uitgekickt.. Mooi dat Kim er niet uit is, wil toch wel eens zien hoe ver die het schopt, ik zie haar wel een heel eind komen..quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al!
Wat ik overigens ook echt fukcing hilarioous vond was dat Frans eerder, toen die ene vieze blonde weg wou en er kans was dat zij dus twee groepsleden verloren, iets zei in de trant van "Mooi, dan is er grotere kans dat wij winnen! Doei!!!", en dat hij uiteindelijk degene was die weg moest
Niet als het zo blijft met het pact van die belgische mannen. Dan is het bij de volgende stemronde weer 4-4 en dan houdt Sergio zijn mollige vriendje er weer in.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:22 schreef spnl het volgende:
[..]
Ja daarom was het alleen al goed dat hij eruit was. Ook met het eerste spel, wat een fanatisme, vroeg of laat was hij er toch uitgekickt.. Mooi dat Kim er niet uit is, wil toch wel eens zien hoe ver die het schopt, ik zie haar wel een heel eind komen..
Ik ben het ff kwijt hoor, Frans is er toch al uit?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt Lange Frans niet bij Dennis op het eiland ?
quote:
Net een kippepootquote:
Als het zo gaat ben ik redelijk snel uitgekeken. Het is ook altijd hetzelfde met die Belgen, eigen volk eerstquote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Hopen dat Anthony gewoon iets anders stemt dan wat Sergio wil
Oh, hij volgt. De lul.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Als het zo gaat ben ik redelijk snel uitgekeken. Het is ook altijd hetzelfde met die Belgen, eigen volk eerst. Nu maar hopen dat Sugar een echte vent is, maar hij lijkt me meer het type teddybeer die graag iedereen te vriend wil houden en daarom maar meegaat met de flow.
BE-mannen vs NL-vrouwen is ook een BE vs NL strijdquote:Op donderdag 16 september 2010 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier geen NL-BE strijd hoor, het is nu man-vrouw.
Hup, Kimeruit!
QF-fucking-T!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is toch onzin dat die Iwein er gewoon inblijft omdat die andere dikke toevallig kampleider is.
Ze had dit makkelijk kunnen winnen. Nu maar hopen dat die Sergio zichzelf nog een keer flink tegenkomt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Kim weg.Ik kan haar stemmetje niet uitstaan maar ik vond haar wel een bikkel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Frans en Kim er uit.
En die had ik er juist lekker lang in willen hebben
Het lijkt verdomme het Songfestival wel
Ja! Ik kende hem niet echt maar het leek me wel een gezellige vent maar wat een irritante eikel is dat.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Sergio een fat fuck sukkel.
Ze hadden die stam nog een centimeter moeten laten zakken.quote:
Gewoon zand erover en alles is vergeven en vergetenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hadden die stam nog een centimeter moeten laten zakken.
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Frans en Kim er uit.
En die had ik er juist lekker lang in willen hebben
Het lijkt verdomme het Songfestival wel
Amen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon zand erover en alles is vergeven en vergeten
Moet je eens zoeken op "De juiste prijs" (Vlaamse variant op Prijzenslag/The price is right), dan merk je dat hij altijd zo irritant isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Ik kende hem niet echt maar het leek me wel een gezellige vent maar wat een irritante eikel is dat.![]()
Hebben ze goed geselecteerd bij Robinson.
Hadden ze eerder moeten doen, nu zijn wat mij betreft twee smaakmakers er uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef PirE het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ze de groepen opnieuw gaan indelen om zo dat pact te breken.
Ik heb het vage vermoeden dat we ze/één van de twee nog terug gaan zien als "verrassing".quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen, nu zijn wat mij betreft twee smaakmakers er uit.
Dat doen ze toch al jaren niet meer?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat we ze/één van de twee nog terug gaan zien als "verrassing".
Ja maar dat zou raar zijn, waarom mag zij ruilen dan en Frans niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Smikke het volgende:
Spuugde ze nou een taartje uit??!?![]()
Als ik degene was geweest die op die koeiehersens of een rauwe hanepoot had moeten knagen had ik haar echten daarna opgeknoopt aan de hoogste boom van het eiland.
Kim eruit is jammer, maar heb het gevoel dat ze van eiland gaat ruilen met Dennis en later terugkomt.
En dan ook nog kwaad reageren als mensen vragen of hij even zijn mond wil houden en dat dit niet het juiste moment is om iets te zeggen. Echt die vent heeft zo'n ongelooflijk grote plaat voor zijn kopquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:27 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Sergio is echt een klootzak, zit me hier vreselijk te ergeren aan hem! Met z'n 'ze is toch niet overleden'. GRRRRR hij moet echt leren wanneer z'n mond te houden. Ik had er al lang een BBQ georganiseerd met wat Sergiovlees.
Onder 2 hekken doorgraven, en dan kiezen op welk plateau je gaat staan. En dat wordt je kamp.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik heb in het begin even niet opgelet wat nou het doel van deze opdracht is..
Dus, wat is dat?
Aan het einde zijn er twee platformen, dan mogen ze kiezen bij wie ze willenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik heb in het begin even niet opgelet wat nou het doel van deze opdracht is..
Dus, wat is dat?
Ik kon niet kijken en typen tegelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Mitsen en maren:
Er mogen op dat platform waar je wilt gaan staan niet al vier mensen van je oude kamp staan.
En eh... nog iets
Oh ja, als er al zeven mensen staan.
Ahaa.. dat kan dus nog interessant gaan wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Mitsen en maren:
Er mogen op dat platform waar je wilt gaan staan niet al vier mensen van je oude kamp staan.
En eh... nog iets
Oh ja, als er al zeven mensen staan.
Ja. Roggelen dat jouw platform zo snel mogelijk vol komt anders zit je opgescheept met Iwein enquote:Op donderdag 23 september 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ahaa.. dat kan dus nog interessant gaan worden
dus datquote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Kamp Zuid verloren. Buh bye Sergio! :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Het andere kamp is echt een beetje een kneuzeneiland he?
Understatement van deze maand denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Het andere kamp is echt een beetje een kneuzeneiland he?
eensquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
En toch vind ik het jammer.
Want het is een etter, maar ik had me graag nog wat langer aan hem geërgerd.
Het moet ook niet te gezellig worden.
Ik had het hoofd van Nienke wel willen zien als Sergio de immuniteitsmunt bleek te hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Flow3r het volgende:
zonder etters wordt het saai, maar ben wel blij dat ie de kous op z'n kop gekregen heeft, verdiend
Ik was even bang dat ie hem hadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het hoofd van Nienke wel willen zien als Sergio de immuniteitsmunt bleek te hebben.
Dat kon niet. Sergio zat niet op de boot aan het begin van de expeditie.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het hoofd van Nienke wel willen zien als Sergio de immuniteitsmunt bleek te hebben.
Truequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat kon niet. Sergio zat niet op de boot aan het begin van de expeditie.
Het verschil is wel erg groot nu, inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:08 schreef Mani89 het volgende:
Jemig wat is kamp zuid nu een ontiegelijk loserteam
IDD!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Brrrrrr, die Iwein.
Al was het de laatste man op aarde![]()
Ik heb juist het idee dat Sugar nu opbloeitquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
IDD!![]()
Vind het een prima kampenindeling zo, zou alleen nog Sebastiaan willen ruilen tegen Sugar. Sebastiaan is tof en ik ben bang dat Sugar het binnenkort niet meer uithoudt wegens heimwee...
Ja, dat idee heb ik ook! Hij kan zich nu uitleven op de vissenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Sugar nu opbloeit
Nou idd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:08 schreef Mani89 het volgende:
Jemig wat is kamp zuid nu een ontiegelijk loserteam
Ja en Kim voor elke andere Vlaamse chickquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Euribob het volgende:
Vindt het toch jammer dat Frans er niet meer is, graag geruild voor Iwein oid..
JA dat vertelde hij tegen zijn maten waarmee hij een complot had. Bovendien voerde hij geen klote uit. En wat er nu zo gezellig uitziet kan zomaar weer omslaan.quote:Op maandag 27 september 2010 18:28 schreef Day het volgende:
Sergio is wel een enorme lul, maar bracht wel leven in de brouwerij. Ik vind het nu wel heel erg 'kijk ons eens gezellig met z'n allen op een eilandje zitten'. En zo sneaky was hij niet eens, want hij vertelde continue waar hij mee bezig was. Dan is Iwein een stuk erger.
Eens. Sergio heeft geen seconde gedaan alsof hij het anders bedoelde, hij zei zelfs letterlijk in Nienke d'r gezicht waarom hij haar weg wilde hebben, omdat zij het 't vervelendst vond dat hij geen poot uitstak. Eerlijker kan je ze niet krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 18:28 schreef Day het volgende:
Sergio is wel een enorme lul, maar bracht wel leven in de brouwerij. Ik vind het nu wel heel erg 'kijk ons eens gezellig met z'n allen op een eilandje zitten'. En zo sneaky was hij niet eens, want hij vertelde continue waar hij mee bezig was. Dan is Iwein een stuk erger.
Dat had toch helemaal niet gekund? Want die immuniteitsmunt zat in één van de tassen op de boot en Maxim en Sergio zaten toen al op hun eiland!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die andere (oudere) belgische dame heeft op Iwein gestemd bij de eilandraad omdat hij de zwakste is.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nienke is echt een irritant wicht .
Jammer van Sergio. Die Iwein is echt een vies zwijn ik denk dat Sebastiaan zelfs moet oppassen want die miss belgie volgt Iwein volgens mij blind. en dan gaat de beslissende stem naar die andere vrouw.
quote:
Ik vind haar een beetje eng.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef PirE het volgende:
Dat doet die Iwein wel goed met die Tatiana
Iwien gaat zich nog wat in zijn hoofd halenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Refurb het volgende:
Ja nou, Tatiana begint ook direct over afspraakjes als ze weer thuis zijn.
Nou, nog niet als Iwein de laatste man op de planeet was.
Gewoon via een eilandraad en met de proeven kan je dan immuniteit verdienen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef Euribob het volgende:
Nou Maxim, was me dat even Hartman.![]()
Maar had eigenlijk liever de onverbiddelijke zuidse lozers zien verliezen, Noord is namelijk leuker team.
En verder heb ik het eigenlijk nooit nog meegemaakt ná de samensmelting, hoe vallen mensen dan in godsnaam af?![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:29 schreef Moja het volgende:
Wat een gek afscheid was dat van Maxim, zo onpersoonlijk en snel
ach zo is Maxim toch, had je iets anders verwachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:29 schreef Moja het volgende:
Wat een gek afscheid was dat van Maxim, zo onpersoonlijk en snel
Nou ja, ik had wel iets meer verwacht dan zo'n flauwe handruk, alsof ie even boodschappen gaat doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zo is Maxim toch, had je iets anders verwachtik zag er de humor wel van in en volgens mij snapte iedereen het ook wel
Die blinddoek was vrij groot, hoe had hij er dan onder door moeten kijken? Hij hield z'n hoofd wel gewoon recht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Dat kan écht niet, als je op de grond zit te graven en je weet niet in welke richting, dat je dan volledig geblinddoekt meteen binnen 1 seconde de goede kant op rent om die zak op dat plateau te zetten
Of hij heeft vaker met blinddoeken gespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die blinddoek was vrij groot, hoe had hij er dan onder door moeten kijken? Hij hield z'n hoofd wel gewoon recht.
Ach, misschien krijg het nog een staartje
Hij hoorde Eddy de hele tijd, wellicht heeft hij een erg goed richtingsgevoel (tennisser he).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Dat kan écht niet, als je op de grond zit te graven en je weet niet in welke richting, dat je dan volledig geblinddoekt meteen binnen 1 seconde de goede kant op rent om die zak op dat plateau te zetten
Oh op het gehoor kan idd ook nog.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij hoorde Eddy de hele tijd, wellicht heeft hij een erg goed richtingsgevoel (tennisser he).
Blijft opvallend ja, wie weet horen we het nog eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op het gehoor kan idd ook nog.
Maar hij twijfelde geen seconde, ik vond het wel frappant
Alleen Sebastiaan is daar tof.quote:
Yup :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen Sebastiaan is daar tof.
Verder viel Nienke me vorige week erg mee met dat katapult schieten.
Belgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Moja het volgende:
Wat is dit nou voor ontzettend domme actie van MartineStem gewoon op degene die je eruit wilt, echt hé.
Die belgen maken altijd stemafsprakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom gaan die Belgische suffe dozen er niet uit.
Hij speelt het spel slim. Op kracht/inzet is hij kansloos en dat weet hij. Hij heeft met Tatiana iemand die ook weinig doet en dat werkt ook alleen maar in zijn voordeel (verdeeldheid bij de rest).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Je moet je langzamerhand nog respect gaan krijgen voor Iewensteeds door de mazen glippen. Zul je zien dat hij zich bij de samensmelting ook weer in een in handige positie werkt
Normaal gesproken: dat van 2 kampen 1 wordt gemaakt, maar er zit altijd een twist aan en er vallen altijd mensen af vlak voor de samensmelting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Chelle23 het volgende:
Ik volg het nu voor het eerst, maar wat houdt de samensmelting in?
Ik dacht dat de twee groepen dan samen kwamen, maar na het zien van de aflevering van gisteren denk ik het toch niet?!
Oh noes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef APK het volgende:
Oh jee, dan komt dus binnenkort ook weer de vreselijke thuisfront-emo-aflevering...
Emo onderling vind ik altijd leuk. Emo naar een thuisfront vind ik saaiquote:
Achterbaks volk is het. Martine wist dondersgoed hoe een en ander zat en geeft Nienke een dolkstoot na. "ze mist haar kindjes blabla"quote:
die belgen zijn zeker achterbaks, behalve Zsofi dan, die wel op de zwakste had gestemd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Achterbaks volk is het. Martine wist dondersgoed hoe een en ander zat en geeft Nienke een dolkstoot na. "ze mist haar kindjes blabla"
Als het er op aankomt kiezen die Belgen mooi voor elkaar.
En John kon heuls wel door die blinddoek kijken. Hij wist 'blindelings' direct die tafel te vinden en zette de totem op precies de juiste hoogte neer. Meestal krijg je een rare beweging als een tafel hoger of lager blijkt te zijn als je iets er op wilt zetten...
Dat ook. Die gast is zo positief en vriendelijk. En in de ring stompt ie anderen de hersens inquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:35 schreef roos85 het volgende:
de reactie van de NL - mannen op kamp Noord was ronduit triest, Sugar is terecht gekozen
daarom verdiend hij het ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat ook. Die gast is zo positief en vriendelijk. En in de ring stompt ie anderen de hersens in
John is gewoon een topsporter... Competitie is voor hem alles. Voor dit soort mensen is het altijd moeilijk een stapje terug te doen. Soms moet je je altijd een beetje inhouden met je irritaties en verbazing kenbaar maken. Je ziet dat ie daar moeite mee heeft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarom verdiend hij het ookdie John is trouwens wel een sukkel, beetje denken dat ie zijn mening wel bij de dames kan door drukken
Nee volgens mij hadden ze vaak nog proeven voor eten o.i.d.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Emo onderling vind ik altijd leuk. Emo naar een thuisfront vind ik saai![]()
En wat ik héééél leuk vind aan de samensmelting: eindelijk weer immuniteitsproeven!Ik miste dat echt! Was het voorheen niet zo dat er naast de onderlinge groepsproeven óók nog een immuniteitsproef was voor het verliezende team? Ik kan het me niet meer herinneren.
Ik heb een afstandsbediening.quote:
Ja, maar wie zijn die andere 2? Iwein en Tatiana slapen zich er wel doorheenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim zijn praten ze dennis in de put en hoppa dan is er tenminste 1 weg!
Als ze iwein en tatiana wakker houden zijn ze ook zo vertrokken! En als iwein zijn bolle blote reet last zien zijn ze allemaal vertrokken ;-) alhoewel tatiana slaapt dan waarschijnlijk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn die andere 2? Iwein en Tatiana slapen zich er wel doorheen![]()
. Johnny Depp en John zie ik ook niet opgeven. Zsofi, Regina en Saar zien er ook nog fit uit en Martine zie ik ook niet zomaar opstappen.
Dat heeft Dennis heel goed in zijn eentje klaargespeeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim zijn praten ze dennis in de put en hoppa dan is er tenminste 1 weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |