Dat doen ze toch al jaren niet meer?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat we ze/één van de twee nog terug gaan zien als "verrassing".
Ja maar dat zou raar zijn, waarom mag zij ruilen dan en Frans niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Smikke het volgende:
Spuugde ze nou een taartje uit??!?![]()
Als ik degene was geweest die op die koeiehersens of een rauwe hanepoot had moeten knagen had ik haar echten daarna opgeknoopt aan de hoogste boom van het eiland.
Kim eruit is jammer, maar heb het gevoel dat ze van eiland gaat ruilen met Dennis en later terugkomt.
En dan ook nog kwaad reageren als mensen vragen of hij even zijn mond wil houden en dat dit niet het juiste moment is om iets te zeggen. Echt die vent heeft zo'n ongelooflijk grote plaat voor zijn kopquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:27 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Sergio is echt een klootzak, zit me hier vreselijk te ergeren aan hem! Met z'n 'ze is toch niet overleden'. GRRRRR hij moet echt leren wanneer z'n mond te houden. Ik had er al lang een BBQ georganiseerd met wat Sergiovlees.
Onder 2 hekken doorgraven, en dan kiezen op welk plateau je gaat staan. En dat wordt je kamp.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik heb in het begin even niet opgelet wat nou het doel van deze opdracht is..
Dus, wat is dat?
Aan het einde zijn er twee platformen, dan mogen ze kiezen bij wie ze willenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik heb in het begin even niet opgelet wat nou het doel van deze opdracht is..
Dus, wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |