Ze had dit makkelijk kunnen winnen. Nu maar hopen dat die Sergio zichzelf nog een keer flink tegenkomt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Kim weg.Ik kan haar stemmetje niet uitstaan maar ik vond haar wel een bikkel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Frans en Kim er uit.
En die had ik er juist lekker lang in willen hebben
Het lijkt verdomme het Songfestival wel
Ja! Ik kende hem niet echt maar het leek me wel een gezellige vent maar wat een irritante eikel is dat.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Sergio een fat fuck sukkel.
Ze hadden die stam nog een centimeter moeten laten zakken.quote:
Gewoon zand erover en alles is vergeven en vergetenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hadden die stam nog een centimeter moeten laten zakken.
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Frans en Kim er uit.
En die had ik er juist lekker lang in willen hebben
Het lijkt verdomme het Songfestival wel
Amen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon zand erover en alles is vergeven en vergeten
Moet je eens zoeken op "De juiste prijs" (Vlaamse variant op Prijzenslag/The price is right), dan merk je dat hij altijd zo irritant isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Ik kende hem niet echt maar het leek me wel een gezellige vent maar wat een irritante eikel is dat.![]()
Hebben ze goed geselecteerd bij Robinson.
Hadden ze eerder moeten doen, nu zijn wat mij betreft twee smaakmakers er uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef PirE het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ze de groepen opnieuw gaan indelen om zo dat pact te breken.
Ik heb het vage vermoeden dat we ze/één van de twee nog terug gaan zien als "verrassing".quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen, nu zijn wat mij betreft twee smaakmakers er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |