Net een kippepootquote:
Als het zo gaat ben ik redelijk snel uitgekeken. Het is ook altijd hetzelfde met die Belgen, eigen volk eerstquote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Hopen dat Anthony gewoon iets anders stemt dan wat Sergio wil
Oh, hij volgt. De lul.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Als het zo gaat ben ik redelijk snel uitgekeken. Het is ook altijd hetzelfde met die Belgen, eigen volk eerst. Nu maar hopen dat Sugar een echte vent is, maar hij lijkt me meer het type teddybeer die graag iedereen te vriend wil houden en daarom maar meegaat met de flow.
BE-mannen vs NL-vrouwen is ook een BE vs NL strijdquote:Op donderdag 16 september 2010 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier geen NL-BE strijd hoor, het is nu man-vrouw.
Hup, Kimeruit!
QF-fucking-T!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is toch onzin dat die Iwein er gewoon inblijft omdat die andere dikke toevallig kampleider is.
Ze had dit makkelijk kunnen winnen. Nu maar hopen dat die Sergio zichzelf nog een keer flink tegenkomt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Kim weg.Ik kan haar stemmetje niet uitstaan maar ik vond haar wel een bikkel.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Frans en Kim er uit.
En die had ik er juist lekker lang in willen hebben
Het lijkt verdomme het Songfestival wel
Ja! Ik kende hem niet echt maar het leek me wel een gezellige vent maar wat een irritante eikel is dat.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Sergio een fat fuck sukkel.
Ze hadden die stam nog een centimeter moeten laten zakken.quote:
Gewoon zand erover en alles is vergeven en vergetenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hadden die stam nog een centimeter moeten laten zakken.
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
Frans en Kim er uit.
En die had ik er juist lekker lang in willen hebben
Het lijkt verdomme het Songfestival wel
Amen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon zand erover en alles is vergeven en vergeten
Moet je eens zoeken op "De juiste prijs" (Vlaamse variant op Prijzenslag/The price is right), dan merk je dat hij altijd zo irritant isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Ik kende hem niet echt maar het leek me wel een gezellige vent maar wat een irritante eikel is dat.![]()
Hebben ze goed geselecteerd bij Robinson.
Hadden ze eerder moeten doen, nu zijn wat mij betreft twee smaakmakers er uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef PirE het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ze de groepen opnieuw gaan indelen om zo dat pact te breken.
Ik heb het vage vermoeden dat we ze/één van de twee nog terug gaan zien als "verrassing".quote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen, nu zijn wat mij betreft twee smaakmakers er uit.
Dat doen ze toch al jaren niet meer?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat we ze/één van de twee nog terug gaan zien als "verrassing".
Ja maar dat zou raar zijn, waarom mag zij ruilen dan en Frans niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Smikke het volgende:
Spuugde ze nou een taartje uit??!?![]()
Als ik degene was geweest die op die koeiehersens of een rauwe hanepoot had moeten knagen had ik haar echten daarna opgeknoopt aan de hoogste boom van het eiland.
Kim eruit is jammer, maar heb het gevoel dat ze van eiland gaat ruilen met Dennis en later terugkomt.
En dan ook nog kwaad reageren als mensen vragen of hij even zijn mond wil houden en dat dit niet het juiste moment is om iets te zeggen. Echt die vent heeft zo'n ongelooflijk grote plaat voor zijn kopquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:27 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Sergio is echt een klootzak, zit me hier vreselijk te ergeren aan hem! Met z'n 'ze is toch niet overleden'. GRRRRR hij moet echt leren wanneer z'n mond te houden. Ik had er al lang een BBQ georganiseerd met wat Sergiovlees.
Onder 2 hekken doorgraven, en dan kiezen op welk plateau je gaat staan. En dat wordt je kamp.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik heb in het begin even niet opgelet wat nou het doel van deze opdracht is..
Dus, wat is dat?
Aan het einde zijn er twee platformen, dan mogen ze kiezen bij wie ze willenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:46 schreef MissJ het volgende:
ik heb in het begin even niet opgelet wat nou het doel van deze opdracht is..
Dus, wat is dat?
Ik kon niet kijken en typen tegelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Mitsen en maren:
Er mogen op dat platform waar je wilt gaan staan niet al vier mensen van je oude kamp staan.
En eh... nog iets
Oh ja, als er al zeven mensen staan.
Ahaa.. dat kan dus nog interessant gaan wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
Mitsen en maren:
Er mogen op dat platform waar je wilt gaan staan niet al vier mensen van je oude kamp staan.
En eh... nog iets
Oh ja, als er al zeven mensen staan.
Ja. Roggelen dat jouw platform zo snel mogelijk vol komt anders zit je opgescheept met Iwein enquote:Op donderdag 23 september 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ahaa.. dat kan dus nog interessant gaan worden
dus datquote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
Kamp Zuid verloren. Buh bye Sergio! :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Het andere kamp is echt een beetje een kneuzeneiland he?
Understatement van deze maand denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Het andere kamp is echt een beetje een kneuzeneiland he?
eensquote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
En toch vind ik het jammer.
Want het is een etter, maar ik had me graag nog wat langer aan hem geërgerd.
Het moet ook niet te gezellig worden.
Ik had het hoofd van Nienke wel willen zien als Sergio de immuniteitsmunt bleek te hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:37 schreef Flow3r het volgende:
zonder etters wordt het saai, maar ben wel blij dat ie de kous op z'n kop gekregen heeft, verdiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |