Ik was even bang dat ie hem hadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het hoofd van Nienke wel willen zien als Sergio de immuniteitsmunt bleek te hebben.
Dat kon niet. Sergio zat niet op de boot aan het begin van de expeditie.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het hoofd van Nienke wel willen zien als Sergio de immuniteitsmunt bleek te hebben.
Truequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat kon niet. Sergio zat niet op de boot aan het begin van de expeditie.
Het verschil is wel erg groot nu, inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:08 schreef Mani89 het volgende:
Jemig wat is kamp zuid nu een ontiegelijk loserteam
IDD!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Brrrrrr, die Iwein.
Al was het de laatste man op aarde![]()
Ik heb juist het idee dat Sugar nu opbloeitquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
IDD!![]()
Vind het een prima kampenindeling zo, zou alleen nog Sebastiaan willen ruilen tegen Sugar. Sebastiaan is tof en ik ben bang dat Sugar het binnenkort niet meer uithoudt wegens heimwee...
Ja, dat idee heb ik ook! Hij kan zich nu uitleven op de vissenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Sugar nu opbloeit
Nou idd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:08 schreef Mani89 het volgende:
Jemig wat is kamp zuid nu een ontiegelijk loserteam
Ja en Kim voor elke andere Vlaamse chickquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:47 schreef Euribob het volgende:
Vindt het toch jammer dat Frans er niet meer is, graag geruild voor Iwein oid..
JA dat vertelde hij tegen zijn maten waarmee hij een complot had. Bovendien voerde hij geen klote uit. En wat er nu zo gezellig uitziet kan zomaar weer omslaan.quote:Op maandag 27 september 2010 18:28 schreef Day het volgende:
Sergio is wel een enorme lul, maar bracht wel leven in de brouwerij. Ik vind het nu wel heel erg 'kijk ons eens gezellig met z'n allen op een eilandje zitten'. En zo sneaky was hij niet eens, want hij vertelde continue waar hij mee bezig was. Dan is Iwein een stuk erger.
Eens. Sergio heeft geen seconde gedaan alsof hij het anders bedoelde, hij zei zelfs letterlijk in Nienke d'r gezicht waarom hij haar weg wilde hebben, omdat zij het 't vervelendst vond dat hij geen poot uitstak. Eerlijker kan je ze niet krijgenquote:Op maandag 27 september 2010 18:28 schreef Day het volgende:
Sergio is wel een enorme lul, maar bracht wel leven in de brouwerij. Ik vind het nu wel heel erg 'kijk ons eens gezellig met z'n allen op een eilandje zitten'. En zo sneaky was hij niet eens, want hij vertelde continue waar hij mee bezig was. Dan is Iwein een stuk erger.
Dat had toch helemaal niet gekund? Want die immuniteitsmunt zat in één van de tassen op de boot en Maxim en Sergio zaten toen al op hun eiland!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die andere (oudere) belgische dame heeft op Iwein gestemd bij de eilandraad omdat hij de zwakste is.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nienke is echt een irritant wicht .
Jammer van Sergio. Die Iwein is echt een vies zwijn ik denk dat Sebastiaan zelfs moet oppassen want die miss belgie volgt Iwein volgens mij blind. en dan gaat de beslissende stem naar die andere vrouw.
quote:
Ik vind haar een beetje eng.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef PirE het volgende:
Dat doet die Iwein wel goed met die Tatiana
Iwien gaat zich nog wat in zijn hoofd halenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Refurb het volgende:
Ja nou, Tatiana begint ook direct over afspraakjes als ze weer thuis zijn.
Nou, nog niet als Iwein de laatste man op de planeet was.
Gewoon via een eilandraad en met de proeven kan je dan immuniteit verdienen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef Euribob het volgende:
Nou Maxim, was me dat even Hartman.![]()
Maar had eigenlijk liever de onverbiddelijke zuidse lozers zien verliezen, Noord is namelijk leuker team.
En verder heb ik het eigenlijk nooit nog meegemaakt ná de samensmelting, hoe vallen mensen dan in godsnaam af?![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:29 schreef Moja het volgende:
Wat een gek afscheid was dat van Maxim, zo onpersoonlijk en snel
ach zo is Maxim toch, had je iets anders verwachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:29 schreef Moja het volgende:
Wat een gek afscheid was dat van Maxim, zo onpersoonlijk en snel
Nou ja, ik had wel iets meer verwacht dan zo'n flauwe handruk, alsof ie even boodschappen gaat doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zo is Maxim toch, had je iets anders verwachtik zag er de humor wel van in en volgens mij snapte iedereen het ook wel
Die blinddoek was vrij groot, hoe had hij er dan onder door moeten kijken? Hij hield z'n hoofd wel gewoon recht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Dat kan écht niet, als je op de grond zit te graven en je weet niet in welke richting, dat je dan volledig geblinddoekt meteen binnen 1 seconde de goede kant op rent om die zak op dat plateau te zetten
Of hij heeft vaker met blinddoeken gespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die blinddoek was vrij groot, hoe had hij er dan onder door moeten kijken? Hij hield z'n hoofd wel gewoon recht.
Ach, misschien krijg het nog een staartje
Hij hoorde Eddy de hele tijd, wellicht heeft hij een erg goed richtingsgevoel (tennisser he).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Dat kan écht niet, als je op de grond zit te graven en je weet niet in welke richting, dat je dan volledig geblinddoekt meteen binnen 1 seconde de goede kant op rent om die zak op dat plateau te zetten
Oh op het gehoor kan idd ook nog.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij hoorde Eddy de hele tijd, wellicht heeft hij een erg goed richtingsgevoel (tennisser he).
Blijft opvallend ja, wie weet horen we het nog eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op het gehoor kan idd ook nog.
Maar hij twijfelde geen seconde, ik vond het wel frappant
Alleen Sebastiaan is daar tof.quote:
Yup :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen Sebastiaan is daar tof.
Verder viel Nienke me vorige week erg mee met dat katapult schieten.
Belgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Moja het volgende:
Wat is dit nou voor ontzettend domme actie van MartineStem gewoon op degene die je eruit wilt, echt hé.
Die belgen maken altijd stemafsprakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom gaan die Belgische suffe dozen er niet uit.
Hij speelt het spel slim. Op kracht/inzet is hij kansloos en dat weet hij. Hij heeft met Tatiana iemand die ook weinig doet en dat werkt ook alleen maar in zijn voordeel (verdeeldheid bij de rest).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Je moet je langzamerhand nog respect gaan krijgen voor Iewensteeds door de mazen glippen. Zul je zien dat hij zich bij de samensmelting ook weer in een in handige positie werkt
Normaal gesproken: dat van 2 kampen 1 wordt gemaakt, maar er zit altijd een twist aan en er vallen altijd mensen af vlak voor de samensmelting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Chelle23 het volgende:
Ik volg het nu voor het eerst, maar wat houdt de samensmelting in?
Ik dacht dat de twee groepen dan samen kwamen, maar na het zien van de aflevering van gisteren denk ik het toch niet?!
Oh noes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef APK het volgende:
Oh jee, dan komt dus binnenkort ook weer de vreselijke thuisfront-emo-aflevering...
Emo onderling vind ik altijd leuk. Emo naar een thuisfront vind ik saaiquote:
Achterbaks volk is het. Martine wist dondersgoed hoe een en ander zat en geeft Nienke een dolkstoot na. "ze mist haar kindjes blabla"quote:
die belgen zijn zeker achterbaks, behalve Zsofi dan, die wel op de zwakste had gestemd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Achterbaks volk is het. Martine wist dondersgoed hoe een en ander zat en geeft Nienke een dolkstoot na. "ze mist haar kindjes blabla"
Als het er op aankomt kiezen die Belgen mooi voor elkaar.
En John kon heuls wel door die blinddoek kijken. Hij wist 'blindelings' direct die tafel te vinden en zette de totem op precies de juiste hoogte neer. Meestal krijg je een rare beweging als een tafel hoger of lager blijkt te zijn als je iets er op wilt zetten...
Dat ook. Die gast is zo positief en vriendelijk. En in de ring stompt ie anderen de hersens inquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:35 schreef roos85 het volgende:
de reactie van de NL - mannen op kamp Noord was ronduit triest, Sugar is terecht gekozen
daarom verdiend hij het ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat ook. Die gast is zo positief en vriendelijk. En in de ring stompt ie anderen de hersens in
John is gewoon een topsporter... Competitie is voor hem alles. Voor dit soort mensen is het altijd moeilijk een stapje terug te doen. Soms moet je je altijd een beetje inhouden met je irritaties en verbazing kenbaar maken. Je ziet dat ie daar moeite mee heeft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarom verdiend hij het ookdie John is trouwens wel een sukkel, beetje denken dat ie zijn mening wel bij de dames kan door drukken
Nee volgens mij hadden ze vaak nog proeven voor eten o.i.d.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Emo onderling vind ik altijd leuk. Emo naar een thuisfront vind ik saai![]()
En wat ik héééél leuk vind aan de samensmelting: eindelijk weer immuniteitsproeven!Ik miste dat echt! Was het voorheen niet zo dat er naast de onderlinge groepsproeven óók nog een immuniteitsproef was voor het verliezende team? Ik kan het me niet meer herinneren.
Ik heb een afstandsbediening.quote:
Ja, maar wie zijn die andere 2? Iwein en Tatiana slapen zich er wel doorheenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim zijn praten ze dennis in de put en hoppa dan is er tenminste 1 weg!
Als ze iwein en tatiana wakker houden zijn ze ook zo vertrokken! En als iwein zijn bolle blote reet last zien zijn ze allemaal vertrokken ;-) alhoewel tatiana slaapt dan waarschijnlijk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn die andere 2? Iwein en Tatiana slapen zich er wel doorheen![]()
. Johnny Depp en John zie ik ook niet opgeven. Zsofi, Regina en Saar zien er ook nog fit uit en Martine zie ik ook niet zomaar opstappen.
Dat heeft Dennis heel goed in zijn eentje klaargespeeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim zijn praten ze dennis in de put en hoppa dan is er tenminste 1 weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |