Die andere (oudere) belgische dame heeft op Iwein gestemd bij de eilandraad omdat hij de zwakste is.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nienke is echt een irritant wicht .
Jammer van Sergio. Die Iwein is echt een vies zwijn ik denk dat Sebastiaan zelfs moet oppassen want die miss belgie volgt Iwein volgens mij blind. en dan gaat de beslissende stem naar die andere vrouw.
quote:
Ik vind haar een beetje eng.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef PirE het volgende:
Dat doet die Iwein wel goed met die Tatiana
Iwien gaat zich nog wat in zijn hoofd halenquote:Op donderdag 30 september 2010 22:12 schreef Refurb het volgende:
Ja nou, Tatiana begint ook direct over afspraakjes als ze weer thuis zijn.
Nou, nog niet als Iwein de laatste man op de planeet was.
Gewoon via een eilandraad en met de proeven kan je dan immuniteit verdienen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:05 schreef Euribob het volgende:
Nou Maxim, was me dat even Hartman.![]()
Maar had eigenlijk liever de onverbiddelijke zuidse lozers zien verliezen, Noord is namelijk leuker team.
En verder heb ik het eigenlijk nooit nog meegemaakt ná de samensmelting, hoe vallen mensen dan in godsnaam af?![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:29 schreef Moja het volgende:
Wat een gek afscheid was dat van Maxim, zo onpersoonlijk en snel
ach zo is Maxim toch, had je iets anders verwachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:29 schreef Moja het volgende:
Wat een gek afscheid was dat van Maxim, zo onpersoonlijk en snel
Nou ja, ik had wel iets meer verwacht dan zo'n flauwe handruk, alsof ie even boodschappen gaat doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zo is Maxim toch, had je iets anders verwachtik zag er de humor wel van in en volgens mij snapte iedereen het ook wel
Die blinddoek was vrij groot, hoe had hij er dan onder door moeten kijken? Hij hield z'n hoofd wel gewoon recht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Dat kan écht niet, als je op de grond zit te graven en je weet niet in welke richting, dat je dan volledig geblinddoekt meteen binnen 1 seconde de goede kant op rent om die zak op dat plateau te zetten
Of hij heeft vaker met blinddoeken gespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die blinddoek was vrij groot, hoe had hij er dan onder door moeten kijken? Hij hield z'n hoofd wel gewoon recht.
Ach, misschien krijg het nog een staartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |