Emo onderling vind ik altijd leuk. Emo naar een thuisfront vind ik saaiquote:
Achterbaks volk is het. Martine wist dondersgoed hoe een en ander zat en geeft Nienke een dolkstoot na. "ze mist haar kindjes blabla"quote:
die belgen zijn zeker achterbaks, behalve Zsofi dan, die wel op de zwakste had gestemd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Achterbaks volk is het. Martine wist dondersgoed hoe een en ander zat en geeft Nienke een dolkstoot na. "ze mist haar kindjes blabla"
Als het er op aankomt kiezen die Belgen mooi voor elkaar.
En John kon heuls wel door die blinddoek kijken. Hij wist 'blindelings' direct die tafel te vinden en zette de totem op precies de juiste hoogte neer. Meestal krijg je een rare beweging als een tafel hoger of lager blijkt te zijn als je iets er op wilt zetten...
Dat ook. Die gast is zo positief en vriendelijk. En in de ring stompt ie anderen de hersens inquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:35 schreef roos85 het volgende:
de reactie van de NL - mannen op kamp Noord was ronduit triest, Sugar is terecht gekozen
daarom verdiend hij het ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:25 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat ook. Die gast is zo positief en vriendelijk. En in de ring stompt ie anderen de hersens in
John is gewoon een topsporter... Competitie is voor hem alles. Voor dit soort mensen is het altijd moeilijk een stapje terug te doen. Soms moet je je altijd een beetje inhouden met je irritaties en verbazing kenbaar maken. Je ziet dat ie daar moeite mee heeft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
daarom verdiend hij het ookdie John is trouwens wel een sukkel, beetje denken dat ie zijn mening wel bij de dames kan door drukken
Nee volgens mij hadden ze vaak nog proeven voor eten o.i.d.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Emo onderling vind ik altijd leuk. Emo naar een thuisfront vind ik saai![]()
En wat ik héééél leuk vind aan de samensmelting: eindelijk weer immuniteitsproeven!Ik miste dat echt! Was het voorheen niet zo dat er naast de onderlinge groepsproeven óók nog een immuniteitsproef was voor het verliezende team? Ik kan het me niet meer herinneren.
Ik heb een afstandsbediening.quote:
Ja, maar wie zijn die andere 2? Iwein en Tatiana slapen zich er wel doorheenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim zijn praten ze dennis in de put en hoppa dan is er tenminste 1 weg!
Als ze iwein en tatiana wakker houden zijn ze ook zo vertrokken! En als iwein zijn bolle blote reet last zien zijn ze allemaal vertrokken ;-) alhoewel tatiana slaapt dan waarschijnlijk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn die andere 2? Iwein en Tatiana slapen zich er wel doorheen![]()
. Johnny Depp en John zie ik ook niet opgeven. Zsofi, Regina en Saar zien er ook nog fit uit en Martine zie ik ook niet zomaar opstappen.
Dat heeft Dennis heel goed in zijn eentje klaargespeeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Starlie het volgende:
Als ze slim zijn praten ze dennis in de put en hoppa dan is er tenminste 1 weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |