Hij hoorde Eddy de hele tijd, wellicht heeft hij een erg goed richtingsgevoel (tennisser he).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Dat kan écht niet, als je op de grond zit te graven en je weet niet in welke richting, dat je dan volledig geblinddoekt meteen binnen 1 seconde de goede kant op rent om die zak op dat plateau te zetten
Oh op het gehoor kan idd ook nog.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij hoorde Eddy de hele tijd, wellicht heeft hij een erg goed richtingsgevoel (tennisser he).
Blijft opvallend ja, wie weet horen we het nog eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op het gehoor kan idd ook nog.
Maar hij twijfelde geen seconde, ik vond het wel frappant
Alleen Sebastiaan is daar tof.quote:
Yup :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen Sebastiaan is daar tof.
Verder viel Nienke me vorige week erg mee met dat katapult schieten.
Belgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Moja het volgende:
Wat is dit nou voor ontzettend domme actie van MartineStem gewoon op degene die je eruit wilt, echt hé.
Die belgen maken altijd stemafsprakenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom gaan die Belgische suffe dozen er niet uit.
Hij speelt het spel slim. Op kracht/inzet is hij kansloos en dat weet hij. Hij heeft met Tatiana iemand die ook weinig doet en dat werkt ook alleen maar in zijn voordeel (verdeeldheid bij de rest).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Je moet je langzamerhand nog respect gaan krijgen voor Iewensteeds door de mazen glippen. Zul je zien dat hij zich bij de samensmelting ook weer in een in handige positie werkt
Normaal gesproken: dat van 2 kampen 1 wordt gemaakt, maar er zit altijd een twist aan en er vallen altijd mensen af vlak voor de samensmelting.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Chelle23 het volgende:
Ik volg het nu voor het eerst, maar wat houdt de samensmelting in?
Ik dacht dat de twee groepen dan samen kwamen, maar na het zien van de aflevering van gisteren denk ik het toch niet?!
Oh noes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:36 schreef APK het volgende:
Oh jee, dan komt dus binnenkort ook weer de vreselijke thuisfront-emo-aflevering...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |