Oh het is meteen zeurenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeur niet![]()
Je kunt gewoon kiezen, daar, hier, of allebei.
Nou, omdat er boven je ook al uitgebreid over gesproken was ja.quote:
Dit valt me ook een beetje tegen jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Copycat het volgende:
Ik wist wel dat ik die Sergio stom vond.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Adelante het volgende:
Mag Frans niet naar afvallerseiland??
Mij ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit valt me ook een beetje tegen ja
En tetter is Vlek?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mij ook!
Maar Tetter heeft dus echt een kutkarakter. Dat voelde ik wel juist aan.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat een sukkel, die Iwein. Een beetje verontwaardigd lopen doen over die stemmen, terwijl je zelf een complot hebt gesmeed
Ja, that's the one. Wat een naar mokkel.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En tetter is Vlek?
Ik heb me echt op zitten vreten om d'r.
Dat heel België haar uit mag kotsen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
Frans verdient minstens een 2e kans
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef PirE het volgende:
Maar Iwein krijgt nu wel zijn zin met bitches from hell![]()
Had dan die Tatiana er uitgestemd, die viel toch al niet op dus die zouden we ook niet missenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Al is het alleen maar omdat dat spook dit hem heeft aangedaan.
Dat de bietches zijn leven even heerlijk zuur maken de volgende keer.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Maar Iwein krijgt nu wel zijn zin met bitches from hell![]()
Die Belgen weten niet waar ze aan beginnen. Als er ruzie komt dat moet je gewoon bij team Kim gaan staan en dan overleef je het welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef nienja het volgende:
[..]
Dat de bietches zijn leven even heerlijk zuur maken de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |