Waarom niet?quote:
Maakt mij niet uit verder maar ben wel benieuwd waaromquote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als het 'gewone' mensen waren, dan was het TV.
Nu gaat het over 'sterren'. Dus (ook) SHO.
Omdat het nu juist met bekende mensen is.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit verder maar ben wel benieuwd waarom. Omdat dit soort programma's een paar jaar geleden juist van SHO naar TV gingen nu opeens weer een topic in SHO.
Serieus, wat een egoïsmequote:
quote:
Ja, dat sowieso! Maar dan bieden ze haar ook nog aan om in dat ene hutje te gaan slapen en dat ze helemaal niks hoeft te doen. En dan is het nog niet goed voor madam, nee "dat is het spel". Het spel is ook dat je weet waar je aan begint, muts.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, wat een egoïsme![]()
'Het ligt hier zo hard met slapen'. Wat dacht ze dan, dat er boxsprings op het eiland zouden staan?
Net even bij TV gekeken. Maar die begrijp ik niet.quote:
Had ze maar een gezond vetlaagje moeten hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, wat een egoïsme![]()
'Het ligt hier zo hard met slapen'. Wat dacht ze dan, dat er boxsprings op het eiland zouden staan?
Ze is bloedje irritant.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso! Maar dan bieden ze haar ook nog aan om in dat ene hutje te gaan slapen en dat ze helemaal niks hoeft te doen. En dan is het nog niet goed voor madam, nee "dat is het spel". Het spel is ook dat je weet waar je aan begint, muts.
Zeur nietquote:Op donderdag 9 september 2010 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap niet dat jullie niet gewoon bij TV meeposten omdat er wat bekende mensen meedoen..
Hear hear.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Copycat het volgende:
Dat de herpes haar kop maar mag opvreten.
Hij heeft toch gewoon gelijk?quote:
ja klopt, had diequote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk?
Arrivederci en lik mijn reet maar, Stephanie!
Kim eruit en ik kap met kijken.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
neeeeeeeee niet op Kim stemmen, die moet er in blijven!
WE WANT KIM!!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef MissJ het volgende:
neeeeeeeee niet op Kim stemmen, die moet er in blijven!
Ja, dat hoorde ik ook. Maar als ze nu al een pact maken dan kan je nu al raden wat er de volgende stemming gaat gebeuren.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:27 schreef Adelante het volgende:
Zuid had 45 min, Noord 1 uur nogwat, dus daar moet er nog een uit
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Frans, ik ga hem steeds toffer vinden
Dan liever Frans.quote:
Ja dat geeft van die heerlijke spanning in het kampquote:Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Wel stemmen tellen als er niemand uit hoeft
Oh het is meteen zeurenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeur niet![]()
Je kunt gewoon kiezen, daar, hier, of allebei.
Nou, omdat er boven je ook al uitgebreid over gesproken was ja.quote:
Dit valt me ook een beetje tegen jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Copycat het volgende:
Ik wist wel dat ik die Sergio stom vond.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Adelante het volgende:
Mag Frans niet naar afvallerseiland??
Mij ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit valt me ook een beetje tegen ja
En tetter is Vlek?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Mij ook!
Maar Tetter heeft dus echt een kutkarakter. Dat voelde ik wel juist aan.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat een sukkel, die Iwein. Een beetje verontwaardigd lopen doen over die stemmen, terwijl je zelf een complot hebt gesmeed
Ja, that's the one. Wat een naar mokkel.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En tetter is Vlek?
Ik heb me echt op zitten vreten om d'r.
Dat heel België haar uit mag kotsen.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
Frans verdient minstens een 2e kans
Be careful what you wish forquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef PirE het volgende:
Maar Iwein krijgt nu wel zijn zin met bitches from hell![]()
Had dan die Tatiana er uitgestemd, die viel toch al niet op dus die zouden we ook niet missenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Al is het alleen maar omdat dat spook dit hem heeft aangedaan.
Dat de bietches zijn leven even heerlijk zuur maken de volgende keer.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Maar Iwein krijgt nu wel zijn zin met bitches from hell![]()
Die Belgen weten niet waar ze aan beginnen. Als er ruzie komt dat moet je gewoon bij team Kim gaan staan en dan overleef je het welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef nienja het volgende:
[..]
Dat de bietches zijn leven even heerlijk zuur maken de volgende keer.
Suh moettuh muh niet!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
Ik vond Frans maar een beetje een zielige jankbal op het laatst.
Boehoe, niemand houdt van mij!![]()
Ik had hem er ook langer in gewild.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Suh moettuh muh niet!
En toch had ik hem er echt nog veel langer willen zien
Maar wel kleurrijk, nu loopt die Zorro daar nog rond en nog een paar mensen die nooit in beeld zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
Ze hadden hem ook een zwarte stem kunnen geven omdat boobies niet wilde wachten.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
Frans verdient minstens een 2e kans
Die belgische dames voegen ook niet echt veel toe.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maar wel kleurrijk, nu loopt die Zorro daar nog rond en nog een paar mensen die nooit in beeld zijn.
Lange frans goes soul.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hadden hem ook een zwarte stem kunnen geven omdat boobies niet wilde wachten.
Nou. Een bietje sneu menneke. Is zijn ER studie helemaal voor niets geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Moonah het volgende:
Ja, dat vond ik ook al!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
Wat een sukkel, die Iwein. Een beetje verontwaardigd lopen doen over die stemmen, terwijl je zelf een complot hebt gesmeed
Ja daarom was het alleen al goed dat hij eruit was. Ook met het eerste spel, wat een fanatisme, vroeg of laat was hij er toch uitgekickt.. Mooi dat Kim er niet uit is, wil toch wel eens zien hoe ver die het schopt, ik zie haar wel een heel eind komen..quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al!
Wat ik overigens ook echt fukcing hilarioous vond was dat Frans eerder, toen die ene vieze blonde weg wou en er kans was dat zij dus twee groepsleden verloren, iets zei in de trant van "Mooi, dan is er grotere kans dat wij winnen! Doei!!!", en dat hij uiteindelijk degene was die weg moest
Niet als het zo blijft met het pact van die belgische mannen. Dan is het bij de volgende stemronde weer 4-4 en dan houdt Sergio zijn mollige vriendje er weer in.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:22 schreef spnl het volgende:
[..]
Ja daarom was het alleen al goed dat hij eruit was. Ook met het eerste spel, wat een fanatisme, vroeg of laat was hij er toch uitgekickt.. Mooi dat Kim er niet uit is, wil toch wel eens zien hoe ver die het schopt, ik zie haar wel een heel eind komen..
Ik ben het ff kwijt hoor, Frans is er toch al uit?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komt Lange Frans niet bij Dennis op het eiland ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |