Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mogen wij weten waarover?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mehhh Beste vriendinnetje heeft haar telefoon uitstaan en ik heb advies nodig
wijst op msn maybe kan ik helpen?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Mehhh Beste vriendinnetje heeft haar telefoon uitstaan en ik heb advies nodig
Dat is vervelend, kan je niet bellen met de mensen waarvan de site is?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die site is uit de luchtdus dan heb ik er nog geen drol aan
Nee want het is nogal druk hierquote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef Trevland het volgende:
Dat is vervelend, kan je niet bellen met de mensen waarvan de site is?
Hey Flesquote:
ik kan niet wachten tot dat gedoe rondom mijn terug keer naar school rond isquote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aaw Ferb what's up?
Heb je je boeken opgehaald?
Ja boeken opgehaald..quote:Op donderdag 2 september 2010 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aaw Ferb what's up?
Heb je je boeken opgehaald?
heey tas waar ga je heen met die bruggerquote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja boeken opgehaald..
Opeens 2x zoveel
2x zoveelquote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja boeken opgehaald..
Opeens 2x zoveel
Weet je zeker dat het geen tas op pootjes isquote:Op donderdag 2 september 2010 16:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey tas waar ga je heen met die brugger
whehehehee ik weet nog wel goed dat ik toen mijn pakket opmoest halen viel zowat om van het gewichtquote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen tas op pootjes is
Daar heb ik nooit last van gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 16:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehee ik weet nog wel goed dat ik toen mijn pakket opmoest halen viel zowat om van het gewicht
Hoe wil je dat op school dan individueel kunnen lezen met 0,2423 pc per leerling tot je beschikking? En dat zonder aan te nemen dat het in 83,4398% van de gevallen om trage bakken uit het jaar kruik gaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
is het nog steeds niet zo dat alle schoolboeken in PDF op 1 USB-stokje uitgedeeld worden?
Eentje laten printen(of zoals wij dat deden van eentje kopiërenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe wil je dat op school dan individueel kunnen lezen met 0,2423 pc per leerling tot je beschikking? En dat zonder aan te nemen dat het in 83,4398% van de gevallen om trage bakken uit het jaar kruik gaat.
ik was toen nog zon mager ielig ventjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad
www.onelaptopperchild.orgquote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe wil je dat op school dan individueel kunnen lezen met 0,2423 pc per leerling tot je beschikking? En dat zonder aan te nemen dat het in 83,4398% van de gevallen om trage bakken uit het jaar kruik gaat.
Ik ook maar als nog wel wat gewentquote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen nog zon mager ielig ventje
ik niet maar goed in die tijd fietste ik wel iedere dag 7 km naar school en 7km weer terugquote:Op donderdag 2 september 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar als nog wel wat gewent
Dat deed ik al toen ik een jaar of 10 was naar de basis school dus het fietsen naar school was ik al gewentquote:Op donderdag 2 september 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet maar goed in die tijd fietste ik wel iedere dag 7 km naar school en 7km weer terug
weer of geen weer fietsen moest ik
Oeh, nice! Die ga ik onthouden! Thanksquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
En anders heb ik nog een heul goede creme-tip![]()
[ afbeelding ]
Baas boven baasquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Ferb het volgende:
Bij ons fietsen er 17 km heen en 17 km terug
Zeeland
Hey Beertjequote:
Hey Enfequote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Zo. Weekend.Nouja, zondag een avonddienst, maar dan nog vind ik het weekend
[..]
Oeh, nice! Die ga ik onthouden! Thanks![]()
Heb wel enorm zachte hande nu trouwens, zelfs na een dag werken is het nog heerlijk zacht, na vannacht met vaseline![]()
HEY Enferquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
Heb wel enorm zachte hande nu trouwens, zelfs na een dag werken is het nog heerlijk zacht, na vannacht met vaseline![]()
Dan ga je nu ook twee keer zo veel leren als vorig jaarquote:
Pandaquote:
Enfermerelquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Wil je me aanrakenquote:[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
heeyquote:
ging ik toch wel mooi met de busquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Ferb het volgende:
Bij ons fietsen er 17 km heen en 17 km terug
Zeeland
quote:
Trevquote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Hey Enfe![]()
Ferbieeeequote:
Hoiiiquote:
Ohjeequote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je nu ook twee keer zo veel leren als vorig jaar.
[..]
Panda. Hoe is het nou?
[..]
Enfermerel![]()
![]()
Fijn hoor, weekend. Ik heb zaterdagavond pas weekend.
[..]
Mag dat?quote:Wil je me aanraken?
Giertjequote:
Maandagmorgen 8.45 weer present zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeDan pas? En nog een beetje lang of maandag alweer aan de bak?
Als jouw handjes écht zo zacht zijn als je beschrijft, graagquote:[..]
Mag dat?
iddquote:
Enjoyquote:Op donderdag 2 september 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben wat eten en douchen straks weer gaan werken
Gats, das minder.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Maandagmorgen 8.45 weer present zijn.
[..]
Als jouw handjes écht zo zacht zijn als je beschrijft, graag.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Maandagmorgen 8.45 weer present zijn.
[..]
Als jouw handjes écht zo zacht zijn als je beschrijft, graag.
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.quote:
Verder wel goed..quote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.
Zit er ook een boek bij waarin staat dat het "2x zo veel ALS vorig jaar" is? Vast wel. Kijk maar even.quote:
Hoiquote:
Ahww. Beterschapquote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen al mijn spieren doen zeer, ik nies om de haverklap en mijn hoofd voelt aan alsof ik een gigantische kater heb maar verder gaat het wel goed.
Nog ffiesquote:Op donderdag 2 september 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook veel honger. En natuurlijk is de keuken weer eens bezet. Bat begin ik toch ook behoorlijk zat te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flessiepes![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik blijf postief hihi.quote:
Broekkiequote:
Ja echt super ideaalquote:
Dank je wel. Gelukkig heb ik nog altijd wel eetlust. Ik ben van mening dat als ik goed eet snel weer beter ben.quote:
quote:
Nou! Ist ook lekkere of van die automaten-chocomel?quote:
Automaat, maar we hebben een goeie automaatquote:Op donderdag 2 september 2010 18:05 schreef Enfermera het volgende:
Nou! Ist ook lekkere of van die automaten-chocomel?
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog ffiesHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flessiepes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog een half uurtje ja. Heb maar een pizza besteld
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goed beslotenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog een half uurtje ja. Heb maar een pizza besteld
Jij hebt smaakquote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
een bak chicken dingesjes met barbecuesaus EN een pizza, zelfs
Whehehehehequote:Op donderdag 2 september 2010 16:42 schreef Ferb het volgende:
Ja boeken opgehaald..
Opeens 2x zoveel
Ah, okéquote:Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Automaat, maar we hebben een goeie automaat![]()
Oh dat lust ik ook welquote:Op donderdag 2 september 2010 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Ach, ik heb nog aardbeienkwarktaart als toetje(ook pas de hele week dus ik ben het heus nog niet zat
)
Dude. Dat sportjournaal is nooit belangrijker dan eten. Nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat lust ik ook wel![]()
Ze mogen wel nueckens hard gaan opschieten trouwens. Het zou om 18:40 kmen maar dan begint net het SPortjournaal.
Maar ik wil het wel zien, anders moet ik tot 2300 wachtenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude. Dat sportjournaal is nooit belangrijker dan eten. Nooit.
Ja, want straks mis je 2 minuten omdat je even de deur open doet voor de pizzaquote:Op donderdag 2 september 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel zien, anders moet ik tot 2300 wachten
Mjah ik snap echt het probleem nietquote:Op donderdag 2 september 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, want straks mis je 2 minuten omdat je even de deur open doet voor de pizza
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 september 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik snap echt het probleem niet
Meestal duurt het Sportjournaal maar een minuut of 6-7. Maar goed, dan snappen jullie het nog steeds niet natuurlijk. Het zij zoquote:Op donderdag 2 september 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want straks mis je 2 minuten omdat je even de deur open doet voor de pizza
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
En hoi fappertje, hoe is het in en met de drukte?
Haay lieviepieffiequote:Op donderdag 2 september 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook niet![]()
En hoi flappertje, hoe is het in en met de drukte?
Fobo?quote:
Nuttig is zoooooooooooooooo fijnquote:Op donderdag 2 september 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay lieviepieffie
Ja goed! Druk dusEcht.. ik wist het van te voren en iedereen waarschuwt ook maar ik ben echt helemaal kapot als ik thuis kom
Maar het is wel echt heel leuk, dus ik hoop natuurlijk dat het ook zo blijft en dat dit niet "het is allemaal nieuw" enthousiasme is zeg maar
Maar ik voel me nuttig, eindelijk
Hoe is het daar?
Nee. Wacht maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fobo?![]()
Je zit toch niet je huisdieren naar Fok! onderdelen te noemen he?
pics?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef Ferb het volgende:
Morgen komen m'n nieuwe schoenen binnen![]()
Ja echt hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
Nuttig is zoooooooooooooooo fijn![]()
![]()
Hang in there, je kunt het![]()
Hier is het druk, maaaaaaar (sorry) weekend
Ik zit een beetje mee te lezen. Heb niet zoveel boeiends te vertellenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
BWUHUHUHUHUHUHUUUUUURP![]()
![]()
Dawazlekker
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar ik niet kon computerenquote:
Ik ben ook iets HEEL boeiends aan het beleven.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit een beetje mee te lezen. Heb niet zoveel boeiends te vertellen![]()
Oh, jawel, dat gelukkig mijn BIG registratie (moet voor beschermde beroepen) à 80 euries vergoedt wordt door mn werk(zou wat zijn als het niet zo was zeg, tssk
)
WAUWquote:Op donderdag 2 september 2010 19:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik ben ook iets HEEL boeiends aan het beleven.
Ik eet namelijk : Een speculaasje
Het is bij ons nu echt super lekker om te gaan hardlopenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WAUW![]()
Ik heb net een heerlijk toetje van de Lidl op
Wel een mooie lucht buiten trouwens, bijna helemaal bewolkt, alleen ver weg een mooi streepje blauw met wat blauw/witte wolkjes
Lekker!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kaassoufflé was heel goed gelukt![]()
Hij was mooi hoog omhoog gekomen en zakte niet inEn hij was lekker, heb alleen veel over
Verder is A (onze oudste) ziek39,9..
En ehm, ik heb zin in zoetigheid. Morgen denk ik chocolademousse maken.
Hoe is het hier?
Hey Janiesquote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij was mooi hoog omhoog gekomen en zakte niet inEn hij was lekker, heb alleen veel over
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef Ferb het volgende:
[..]
Het is bij ons nu echt super lekker om te gaan hardlopen![]()
maar..![]()
Even wat drinken halen
Is vnl proberen, want de vorige keer was ie niet luchtig genoeg, oefening baart kunst hequote:Op donderdag 2 september 2010 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker!Das hoge koorts zeg! Beterschap
Chocolademousse![]()
Mooi zoquote:
Ah gossie!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het hier?
Ik zit te denken om als zoetigheid voor vanavond een glas baileys achtig spul te nemen, maar dan butterscotch smaakquote:
Ja, zo is het!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is vnl proberen, want de vorige keer was ie niet luchtig genoeg, oefening baart kunst he
En dank je, ze is echt wel zielig,nu ligt ze in bed, te slapen, was wel nodig ook
[..]
Mooi zo
9, dus ze kan er wat gemakkelijker mee omgaan dan toen ze 4 was zeg maar. Ze is groot genoeg om te zeggen wat er is enzo, das wel fijn, maar vind t toch rot om dr zo te zien..quote:Op donderdag 2 september 2010 19:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gossie!
Kusje op je kind (hoe oud is ze?)
Chocolade smelten in slagroom, eiwitten stijf kloppen, evt suiker doorheen en dan eiwit er doorheen spatelen. Dan in de koelkast maar ik laat t je wel weten als het wel een keer is geluktquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo is het!Hoe maak jij chocolademousse dan? Dat moet ik ook echt eens gaan proberen
![]()
Nouuu he, achgos.Goed zo, slapen, rusten, en veel drinken!
Toen ik 8-9-10 was had ik vaak 41 / 42 graden.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
9, dus ze kan er wat gemakkelijker mee omgaan dan toen ze 4 was zeg maar. Ze is groot genoeg om te zeggen wat er is enzo, das wel fijn, maar vind t toch rot om dr zo te zien..
Ik had ook wel hoge koorts af en toe, dus maak me niet heel erge zorgen. Maar toch niet leuk om zo te zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:25 schreef Ferb het volgende:
[..]
Toen ik 8-9-10 was had ik vaak 41 / 42 graden.
Naar de dokter geweest, die heeft wat gedaan en toen was het weer goed
Lekkerrr.quote:
Oeh!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Chocolade smelten in slagroom, eiwitten stijf kloppen, evt suiker doorheen en dan eiwit er doorheen spatelen. Dan in de koelkast maar ik laat t je wel weten als het wel een keer is gelukt![]()
quote:
Let je wel op jaquote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
Ik vergeet helemaal hier ook nog op te letten
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
Ik vergeet helemaal hier ook nog op te letten
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Let je wel op jaHet gaat over hele belangrijke dingen! Chocolademousse en spa citroen ja!
Koken is zooo leukquote:Op donderdag 2 september 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
Oeh!
Is goed, dat receptje wil ik wel als het is geperfectioneerd![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:36 schreef Ferb het volgende:
WOW LOL.
Kat dondert bijna uit het raam
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Koken is zooo leuk![]()
Gisteren vanille panna cotta gemaakt, met bosvruchten uit blik erbij (omdat je daar zo'n lekker sap bij hebt) was ook heel lekker. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden, heb het altijd wel leuk gevonden, maar nu doe ik haast niets liever
Ja ik schaamde me ook al diepquote:Op donderdag 2 september 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Let je wel op jaHet gaat over hele belangrijke dingen! Chocolademousse en spa citroen ja!
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Bijna? Hij hangt nog aan 1 pootje of wat?
![]()
[..]
![]()
![]()
Oehhhhh.Lekker.
Nee? Oh, ik heb het altijd geweldig gevondenLekker dingetjes uitproberen, sauzen en dingen zelf maken, (pakjes
). Heerlijk.
Ik ga ook rustig na een dag werken nog een uur in de keuken staan
Dan is het goed.quote:
TJquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Hing met 2 poten aan het hout vast..
eet smakelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
zo ff kapsalon naar binnen werken
Da beest had zwarte ogen..quote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
[..]
TJHoe ist?
[..]![]()
EN TOEN EN TOEN?!!??
Zo spannend
He bah, Panda. Beterschapquote:Op donderdag 2 september 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit er ook een boek bij waarin staat dat het "2x zo veel ALS vorig jaar" is? Vast wel. Kijk maar even.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
HoiMaar je krijgt niks van mn avond eten hoor
Hongur. Veel
http://sport.fok.nlquote:Op donderdag 2 september 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel zien, anders moet ik tot 2300 wachten
Watvoor kunstjesquote:
Wat kook jequote:Op donderdag 2 september 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Even strijken en koken..enzo!
Let je op met de scharen? Raar iemandquote:Op donderdag 2 september 2010 19:44 schreef TJDoornbos het volgende:
zo ff kapsalon naar binnen werken
ik raar? hoe kan je het zeggen!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let je op met de scharen? Raar iemand
Ohjeequote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje ziekjes aan het worden maar geen tijd om ziek te zijnen met jou?
Ahww.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Da beest had zwarte ogen..
pupillen waren fux groot
Even snel gepakt.. Als ie was gevallen lag die alleen in de dakgoot en moest ie 1 meter lopen om op de garage te komen.
Daar kan ie met gemak af
ik heb wel eens een kapsalon in een garage gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let je op met de scharen? Raar iemand
Hey trevquote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Zo lekker gejudood en even de boodschappen gedaan
Boeken opgehaald en toen even langs de MacDrivequote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
![]()
[..]
Hey Ferb![]()
![]()
Jij vandaag nog wat gedaan?
Zo te horen niet veel bijzondersquote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Boeken opgehaald en toen even langs de MacDrive
Samequote:Op donderdag 2 september 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me inmiddels ook de tering hee
Aaah, ja, maar toch is het sip inderdaad, en je zou zo graag willen dat je het over kon nemen (tenminste, dat heb ik altijdquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
9, dus ze kan er wat gemakkelijker mee omgaan dan toen ze 4 was zeg maar. Ze is groot genoeg om te zeggen wat er is enzo, das wel fijn, maar vind t toch rot om dr zo te zien..
Goed, goedquote:
quote:
Haha jaquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah, ja, maar toch is het sip inderdaad, en je zou zo graag willen dat je het over kon nemen (tenminste, dat heb ik altijd)
je heup weer?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat wel, moe, en zolang ik niet loop ook goed
Met mij is het goed, helaas nog geen weekendquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, goedWeekend voor mij
En hoe ist met jou?
kijk, mijn bureau met jouw fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat ene waarin ik allemaal leuke dingen doe terwijl jij je uit loopt te slovenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel, moe, en zolang ik niet loop ook goed
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
kijk, mijn bureau met jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Nog 1 dagje!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mij is het goed, helaas nog geen weekend, dat komt morgen pas
en helaas zit mijn laptop weer te flippen
Ohoh, dat is nooit leuk![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ene waarin ik allemaal leuke dingen doe terwijl jij je uit loopt te slovenquote:
Stelletje pestkoppen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
en op een of andere vage manier gaat het bij ons vrijdag middag alleen maar snellerquote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nog 1 dagje!
Ohoh, dat is nooit leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
en op een of andere vage manier gaat het bij ons vrijdag middag alleen maar sneller![]()
♥![]()
quote:quote:Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een helquote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, mijn bureau met jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterHoe liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach joh, volgende week werk ik met stage erbij gewoon 52 uurquote:Dus nouja, zoete wraak enzo
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
He gatsquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een hel
[..]
Hoe liefWat heb je aan je heup dan? Iets chronisch?
![]()
Of heb ik iets gemist?
♥![]()
Kusje op je heupquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een hel![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
voor al na half 6 bij het weekend in drinkenVervelend werk heb jij zeg! Of is dat daarna?
Haha!
♥![]()
Slijmbeursontstekingquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsWat heb je aan je heup dan? Iets chronisch?
![]()
Of heb ik iets gemist?
Ik hoop niet dat het chronisch is
Dank jequote:![]()
![]()
Getverdemme meis, wat klote!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat een hel
[..]
Hoe lief![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
het werk zelf is soms wel minderquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vervelend werk heb jij zeg! Of is dat daarna?
Haha!
![]()
Op zich wel goed en helaas morgen nogquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja genoeg medelijden nu hoor
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?![]()
![]()
Bahquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
SlijmbeursontstekingIk hoop niet dat het chronisch is
Kusje op inderdaad
![]()
![]()
Ohhh gatverquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dank jeHe bah joh, wat vervelend.. Ik heb een tijdje terug een peesontsteking gehad in mn schouder, begreep dat een slijmbeursontsteking echt 10x pijnlijker en idd vervelender is, langer duurt enzo
En ik vond die ontsteking van mij al zo pijnlijk
Kusjequote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?Gewoon wat compassie toch?
Heerlijk gewerkt vandaag, maar ben blij dat het voor mij weekend isNieuwe baan is nogal vermoeiend!
♥![]()
Okeuj!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?
Haha, ja, het was gekkendag vandaag, iedereen was gek geworden en flipte enorm aan de telefoon.
Dat zijn de leuksten
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Want? Dan doe je overdreven lief terug?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okeuj!
Haha, ja, het was gekkendag vandaag, iedereen was gek geworden en flipte enorm aan de telefoon.
Dat zijn de leukstenKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Godverdommequote:![]()
.
WAAROM?????
WAAROM vind ik je zelfs lief als je me zit te pesten?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Die dag is zo voorbij johquote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Op zich wel goed en helaas morgen nog![]()
En van het weekend wordt het hartstikke mooiDank je welquote:Geen idee, heb nog nooit een peesontsteking gehad maar, ja ik kan nu simpelweg niet op mijn rechterzij slapen dus vermoeide nachten enzo. Ik heb het nu zo'n 3 jaar... af en aan, met een jaartje niks. Maar goed het heeft ook deels met mijn overgewicht te maken (hoera voor vicieus cirkeltje) Want ik kan niet bewegen (zoals ik zou willen) om af te vallen want ik heb last van mijn heup.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh gatverHe bah joh, wat vervelend.. Ik heb een tijdje terug een peesontsteking gehad in mn schouder, begreep dat een slijmbeursontsteking echt 10x pijnlijker en idd vervelender is, langer duurt enzo
En ik vond die ontsteking van mij al zo pijnlijk
Kusje
Heerlijk gewerkt vandaag, maar ben blij dat het voor mij weekend isNieuwe baan is nogal vermoeiend!
Spannend hoor zo'n nieuwe baan, ben je net deze week begonnen?Ohja en hoe kalmer jij blijft hoe meer ze flippenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Okeuj!
Dat zijn de leuksten![]()
![]()
![]()
Nee. Dan doe ik afstandelijk assertiefquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef MPG het volgende:
Want? Dan doe je overdreven lief terug?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
moet ik stoppen met hoi roepen? moet hoooi stoppen? Wie moet er stoppen? Moet er iemand stoppen?quote:![]()
Als het volgende week donderdag maar mooi weer isquote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die dag is zo voorbij joh![]()
En van het weekend wordt het hartstikke mooi![]()
Ja. Stoppen. NU!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik stoppen met hoi roepen? moet hoooi stoppen? Wie moet er stoppen? Moet er iemand stoppen?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn schouder gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dank je![]()
kon niet auto rijden, niet mijn jas aantrekken, niet eens sokken aan doen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds vorige week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
En toen was ik de HJ op een dag kwijt,zoeken in de kom. Hij was aan het drijven, bovenaan, en er waren stukjes uit hemDus ze hebben hem doodgegeten.
Dus nou, de twee overgebleven Herman-Johnnen moet je niet mee spotten!Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor eensch, ik ben geen weervrouw he?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het volgende week donderdag maar mooi weer is![]()
![]()
Auwquote:Op donderdag 2 september 2010 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een slijmbeurs ontsteking in mijn schouder gehad![]()
kon niet auto rijden, niet mijn jas aantrekken, niet eens sokken aan doenschouder is ook zo'n vervelende plek, en komt trouwens vaker voor dan heup
![]()
Zo te horen zijn ze niet zo lief voor elkaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds volgende week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
En toen was ik de HJ op een dag kwijt,zoeken in de kom. Hij was aan het drijven, bovenaan, en er waren stukjes uit hemDus ze hebben hem doodgegeten.
Dus nou, de twee overgebleven Herman-Johnnen moet je niet mee spotten!![]()
![]()
Ik weet dat jij geen weervrouw bent maar daarom mag ik dan toch wel mooi weer willen hebben?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensch, ik ben geen weervrouw he?![]()
OMG! De barbaren!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
De drie Herman-Johnnen zijn sinds vorige week twee Herman-Johnnen. Want een van de HJ's werd gepest door de andere tweeDus ik had ze al straf gegeven en gezegd dat ze niet zo stom moesten doen
past Bolle wel op?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Die Herman Johnen ookquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
Nou, ik kon idd ook een paar maanden niet op mn zij slapen vanwege mn schouder. Maar bij mij was het maar een paar maanden dat ik verging van de pijn. Ohja... ja klopt, overgewicht is voor je gewrichten ook niet goed. Lastig he.. idd, de kip en het eiquote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog nooit een peesontsteking gehad maar, ja ik kan nu simpelweg niet op mijn rechterzij slapen dus vermoeide nachten enzo. Ik heb het nu zo'n 3 jaar... af en aan, met een jaartje niks. Maar goed het heeft ook deels met mijn overgewicht te maken (hoera voor vicieus cirkeltje) Want ik kan niet bewegen (zoals ik zou willen) om af te vallen want ik heb last van mijn heup.
♥![]()
Nou alleen voor die ene dus. Want die kwam ook uit een andere bak dus het zijn vet racistenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
Zo te horen zijn ze niet zo lief voor elkaar
Hij word beschermd door Henry zonder seksclub, mij en twee vet wilde muizenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! De barbaren!![]()
past Bolle wel op?
![]()
Of hij was eerst doodgestorven en toen zijn ze aan hem gaan eten omdat ze geen voer kregenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
Dus nou, de twee overgebleven Herman-Johnnen moet je niet mee spotten!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat blijktquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou alleen voor die ene dus. Want die kwam ook uit een andere bak dus het zijn vet racisten![]()
[..]
Hij word beschermd door Henry zonder seksclub, mij en twee vet wilde muizen![]()
![]()
![]()
Boh, vet stoer man, die muizenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou alleen voor die ene dus. Want die kwam ook uit een andere bak dus het zijn vet racisten![]()
[..]
Hij word beschermd door Henry zonder seksclub, mij en twee vet wilde muizen![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja je kan wel willen, maar als het niet zo is, dan heb je toch echt pechquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen weervrouw bent maar daarom mag ik dan toch wel mooi weer willen hebben?Mja het heeft niet zozeer met de gewrichten te maken, meer met de slijmbeurs er om heen en dat raakt geirriteerdquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik kon idd ook een paar maanden niet op mn zij slapen vanwege mn schouder. Maar bij mij was het maar een paar maanden dat ik verging van de pijn. Ohja... ja klopt, overgewicht is voor je gewrichten ook niet goed. Lastig he.. idd, de kip en het ei
De dokter zegt dat het komt doordat vrouwen zo'n vrouwelijk loopje hebbenHoiquote:![]()
![]()
Nouja, als je wat zwaarder bent kun je wel sneller last krijgen van heup en/of knieënquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Mja het heeft niet zozeer met de gewrichten te maken, meer met de slijmbeurs er om heen en dat raakt geirriteerd
De dokter zegt dat het komt doordat vrouwen zo'n vrouwelijk loopje hebben
[..]Maar idd, slijmbeurs is wel wat anders.
Serieus?Wat was zijn wetenschappelijke onderbouwing voor die uitspraak?
♥![]()
Maar ik wil mooi weer danquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je kan wel willen, maar als het niet zo is, dan heb je toch echt pech![]()
![]()
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de damquote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, als je wat zwaarder bent kun je wel sneller last krijgen van heup en/of knieënMaar idd, slijmbeurs is wel wat anders.
Serieus?Wat was zijn wetenschappelijke onderbouwing voor die uitspraak?
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaat![]()
![]()
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dus jij loopt vrouwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de dam
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaat
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoordenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?![]()
![]()
Dat bedoelde ik dus ook ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoordenils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat wisten we al.. oud nieuws he?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoorden![]()
![]()
Alleen dan moet ik niet zo moe zijn zo als nuquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook ja.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Of hij was eerst doodgestorven en toen zijn ze aan hem gaan eten omdat ze geen voer kregen
Ze zaten ook al te happen toen hij nog wel leefde.
Dingetje![]()
quote:
aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoorden
he trev, waarom moet het donderdag mooi weer zijn?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dan al 24 jaar jaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wisten we al.. oud nieuws he?![]()
![]()
En maar denken dat we zomaar zouden vergeten![]()
Je schat ons weer lekker in Trevvie *gutgutgut* * LovelyLady wijst met vingertje![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
aha.
he trev, waarom moet het donderdag mooi weer zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?![]()
Oh. Oké.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de dam
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaatNouja, vrouwen hebben een hele andere bouw, dat kan ik wel begrijpen, maar heb nog niet gehoord dat het dan ook meer moet voorkomen bij vrouwen. Nouja.
Nou, inderdaad.
♥![]()
Welnee joh, dat is echt bullshitquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 21:25:12 ]![]()
Nee hoor daar ben ik niet bang voor en jij begon over dat het van het weekend lekker is, dus toen zei ik dat ik het liever op een andere dag hebquote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
En maar denken dat we zomaar zouden vergeten![]()
Je schat ons weer lekker in Trevvie *gutgutgut* * LovelyLady wijst met vingertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is echt bullshitvrouwlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met saus
Dan ga je toch gewoon lekker vroeg naar bed?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen dan moet ik niet zo moe zijn zo als nuils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat probeer ik ook en daar gaat het al foutquote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon lekker vroeg naar bed?![]()
![]()
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en daar gaat het al fout
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is echt bullshitDus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv LadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga wel lekker vroeg naar bed, namelijk nu!
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Oh trouwens!
Dus nou, de twee overgebleven Herman-Johnnen moet je niet mee spotten!!
Lijken ze op deze:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
En je bent vrij op die dag of moet je werken?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben ik niet bang voor en jij begon over dat het van het weekend lekker is, dus toen zei ik dat ik het liever op een andere dag heb
quote:vieze saus
Schop onder je hol, hup naar bed jijquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook en daar gaat het al fout![]()
![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen commentaarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv LadySlaap lekker Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 21:29:23 ]![]()
Ben dan lekker vrijquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En je bent vrij op die dag of moet je werken?![]()
![]()
en dan? heb nog helemaal geen zin en heb ook geen zin om al rond half 6 wakker te zijnquote:[..]
Schop onder je hol, hup naar bed jij![]()
Slaapse Fhaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had daar Man moeten staan ipv Lady![]()
Lady is vrouwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoor![]()
Nee! maar die in Blijdorp zijn vegetarisch! Want Henry met zijn ADHD gedrag moest per se zn hand er in stekenquote:
ik dacht dat ik dood ging van angst hahaha Maar ze deden dus niks![]()
Doei!![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:28 schreef Fha het volgende:
![]()
truste fha
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben dan lekker vrij![]()
![]()
![]()
[..]
en dan? heb nog helemaal geen zin en heb ook geen zin om al rond half 6 wakker te zijnzeur dan niet zo
Ohja?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Voor zo ver ik weet is ze wel een Lady hoor![]()
De vrouw achter Lovelylady ook wel hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ofwelquote:
LL zegt dat ze niet vrouwelijk is
Lady betekent vrouwelijk +/+
-------------------------------------------------
LL is wel vrouwelijk![]()
Nienkequote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Of ze hadden net gegeten. Of het zijn kieskeurige etersquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee! maar die in Blijdorp zijn vegetarisch! Want Henry met zijn ADHD gedrag moest per se zn hand er in steken
ik dacht dat ik dood ging van angst hahaha Maar ze deden dus niks![]()
Doei!![]()
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
FAAL.quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeur dan niet zo
[..]
Ohja?![]()
![]()
[..]
De vrouw achter Lovelylady ook wel hoorJe hebt een rokje toch? NOU DAN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oh, neem een aap met tijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dat wil niks zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt een rokje toch? NOU DAN!KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ST, er staat nog een vraag open.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
weet ik.quote:
maar toch wel!
ik heb de foto gezien
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt een rokje toch? NOU DAN!pic or it didnt happen
Ik heb er zelfs 2quote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt een rokje toch? NOU DAN!en een jurkje
Idd zegt niks eigenlijkquote:![]()
![]()
Welke foto?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik.
maar toch wel!
ik heb de foto gezien![]()
![]()
Niet de foto die bewijst dat dat niks wil zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik.
maar toch wel!
ik heb de foto gezien
Toch?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
verschrikkelijkquote:Niksquote:kop houwuh je hebt nooit wat gezien of gelezen *mept*
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 21:40:45 ]![]()
klik even op de smiley die ik postte in Flessen foboquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
okokokokok, ik ben al wegquote:Op donderdag 2 september 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijk
[..]
Nikskop houwuh je hebt nooit wat gezien of gelezen *mept*
![]()
![]()
COol!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
klik even op de smiley die ik postte in Flessen foboKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Maar die vraag bedoelde ik stiekem niet. Ik ga de quote zoeken...KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties Forumhop: Hop naar: