Ja je kan wel willen, maar als het niet zo is, dan heb je toch echt pechquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat jij geen weervrouw bent maar daarom mag ik dan toch wel mooi weer willen hebben?
Mja het heeft niet zozeer met de gewrichten te maken, meer met de slijmbeurs er om heen en dat raakt geirriteerdquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik kon idd ook een paar maanden niet op mn zij slapen vanwege mn schouder. Maar bij mij was het maar een paar maanden dat ik verging van de pijn. Ohja... ja klopt, overgewicht is voor je gewrichten ook niet goed. Lastig he.. idd, de kip en het ei
Hoiquote:
Nouja, als je wat zwaarder bent kun je wel sneller last krijgen van heup en/of knieënquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
Mja het heeft niet zozeer met de gewrichten te maken, meer met de slijmbeurs er om heen en dat raakt geirriteerd
De dokter zegt dat het komt doordat vrouwen zo'n vrouwelijk loopje hebben
[..]
Maar ik wil mooi weer danquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je kan wel willen, maar als het niet zo is, dan heb je toch echt pech
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de damquote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, als je wat zwaarder bent kun je wel sneller last krijgen van heup en/of knieënMaar idd, slijmbeurs is wel wat anders.
Serieus?Wat was zijn wetenschappelijke onderbouwing voor die uitspraak?
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?quote:
Dus jij loopt vrouwelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de dam
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaat
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoordenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?
Dat bedoelde ik dus ook ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoorden
Dat wisten we al.. oud nieuws he?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht dat iemand ging vragen waarom ik dan mooi weer wil hebben en dan kon ik dat antwoorden
Alleen dan moet ik niet zo moe zijn zo als nuquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook ja.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Of hij was eerst doodgestorven en toen zijn ze aan hem gaan eten omdat ze geen voer kregen
quote:
aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan al 24 jaar jaquote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wisten we al.. oud nieuws he?
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
aha.
he trev, waarom moet het donderdag mooi weer zijn?
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of wil je gewoon graag vertellen dat je dan jarig bent?
Oh. Oké.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doordat vrouwen dat vrouwelijke loopje hebben schuurt de kop meer in de kom en je pezen en dus ook slijmbeurs, als dat eenmaal goed geirriteerd raakt dan is het hek van de dam
Althans zo werd mij dat verteld. Eigenlijk interesseerd het me geen hol, als die pijn maar weggaat
Welnee joh, dat is echt bullshitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2010 21:25:12 ]
Nee hoor daar ben ik niet bang voor en jij begon over dat het van het weekend lekker is, dus toen zei ik dat ik het liever op een andere dag hebquote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
En maar denken dat we zomaar zouden vergeten![]()
Je schat ons weer lekker in Trevvie *gutgutgut* * LovelyLady wijst met vingertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |