quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ene waarin ik allemaal leuke dingen doe terwijl jij je uit loopt te sloven
quote:
en op een of andere vage manier gaat het bij ons vrijdag middag alleen maar snellerquote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nog 1 dagje!
Ohoh, dat is nooit leuk![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
en op een of andere vage manier gaat het bij ons vrijdag middag alleen maar sneller
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, mijn bureau met jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterHoe liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach joh, volgende week werk ik met stage erbij gewoon 52 uurquote:
He gatsquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een hel
[..]
Hoe lief
Kusje op je heupquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een hel
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
voor al na half 6 bij het weekend in drinken
Slijmbeursontstekingquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsWat heb je aan je heup dan? Iets chronisch?
![]()
Of heb ik iets gemist?
Dank jequote:
Getverdemme meis, wat klote!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat een hel
[..]
Hoe lief
het werk zelf is soms wel minderquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vervelend werk heb jij zeg! Of is dat daarna?
Haha!
Op zich wel goed en helaas morgen nogquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja genoeg medelijden nu hoor
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?
Bahquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
SlijmbeursontstekingIk hoop niet dat het chronisch is
Ohhh gatverquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SlijmbeursontstekingIk hoop niet dat het chronisch is
[..]
Dank je
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okeuj!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want? Dan doe je overdreven lief terug?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okeuj!
Haha, ja, het was gekkendag vandaag, iedereen was gek geworden en flipte enorm aan de telefoon.
Dat zijn de leuksten
Godverdommequote:
Die dag is zo voorbij johquote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Op zich wel goed en helaas morgen nog
Dank je welquote:
Geen idee, heb nog nooit een peesontsteking gehad maar, ja ik kan nu simpelweg niet op mijn rechterzij slapen dus vermoeide nachten enzo. Ik heb het nu zo'n 3 jaar... af en aan, met een jaartje niks. Maar goed het heeft ook deels met mijn overgewicht te maken (hoera voor vicieus cirkeltje) Want ik kan niet bewegen (zoals ik zou willen) om af te vallen want ik heb last van mijn heup.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh gatverHe bah joh, wat vervelend.. Ik heb een tijdje terug een peesontsteking gehad in mn schouder, begreep dat een slijmbeursontsteking echt 10x pijnlijker en idd vervelender is, langer duurt enzo
En ik vond die ontsteking van mij al zo pijnlijk
Kusje
Heerlijk gewerkt vandaag, maar ben blij dat het voor mij weekend isNieuwe baan is nogal vermoeiend!
Ohja en hoe kalmer jij blijft hoe meer ze flippenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Okeuj!
Haha, ja, het was gekkendag vandaag, iedereen was gek geworden en flipte enorm aan de telefoon.
Dat zijn de leuksten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |