Zo te horen niet veel bijzondersquote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Boeken opgehaald en toen even langs de MacDrive
Samequote:Op donderdag 2 september 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me inmiddels ook de tering hee
Aaah, ja, maar toch is het sip inderdaad, en je zou zo graag willen dat je het over kon nemen (tenminste, dat heb ik altijdquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
9, dus ze kan er wat gemakkelijker mee omgaan dan toen ze 4 was zeg maar. Ze is groot genoeg om te zeggen wat er is enzo, das wel fijn, maar vind t toch rot om dr zo te zien..
Goed, goedquote:
quote:
Haha jaquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah, ja, maar toch is het sip inderdaad, en je zou zo graag willen dat je het over kon nemen (tenminste, dat heb ik altijd)
je heup weer?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat wel, moe, en zolang ik niet loop ook goed
Met mij is het goed, helaas nog geen weekendquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, goedWeekend voor mij
En hoe ist met jou?
kijk, mijn bureau met jouw fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat ene waarin ik allemaal leuke dingen doe terwijl jij je uit loopt te slovenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel, moe, en zolang ik niet loop ook goed
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
kijk, mijn bureau met jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Nog 1 dagje!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mij is het goed, helaas nog geen weekend, dat komt morgen pas
en helaas zit mijn laptop weer te flippen
Ohoh, dat is nooit leuk![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
quote:quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ene waarin ik allemaal leuke dingen doe terwijl jij je uit loopt te slovenquote:
Stelletje pestkoppen
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
en op een of andere vage manier gaat het bij ons vrijdag middag alleen maar snellerquote:Op donderdag 2 september 2010 20:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nog 1 dagje!
Ohoh, dat is nooit leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
en op een of andere vage manier gaat het bij ons vrijdag middag alleen maar sneller![]()
♥![]()
quote:quote:Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een helquote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kijk, mijn bureau met jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterHoe liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach joh, volgende week werk ik met stage erbij gewoon 52 uurquote:Dus nouja, zoete wraak enzo
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
He gatsquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een hel
[..]
Hoe liefWat heb je aan je heup dan? Iets chronisch?
![]()
Of heb ik iets gemist?
♥![]()
Kusje op je heupquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]Jup nu net 3,5 week terug weer een prik gehad, moet nu over 2 weken alweer terug komen. (normaal is elke 6 weken maar het is deze keer erg hardnekkig) Dus preventief proberen te zijn
Maar wat een hel![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
voor al na half 6 bij het weekend in drinkenVervelend werk heb jij zeg! Of is dat daarna?
Haha!
♥![]()
Slijmbeursontstekingquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsWat heb je aan je heup dan? Iets chronisch?
![]()
Of heb ik iets gemist?
Ik hoop niet dat het chronisch is
Dank jequote:![]()
![]()
Getverdemme meis, wat klote!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat een hel
[..]
Hoe lief![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
het werk zelf is soms wel minderquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vervelend werk heb jij zeg! Of is dat daarna?
Haha!
![]()
Op zich wel goed en helaas morgen nogquote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja genoeg medelijden nu hoor
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?![]()
![]()
Bahquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
SlijmbeursontstekingIk hoop niet dat het chronisch is
Kusje op inderdaad
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Ohhh gatverquote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SlijmbeursontstekingIk hoop niet dat het chronisch is
[..]
Dank jeHe bah joh, wat vervelend.. Ik heb een tijdje terug een peesontsteking gehad in mn schouder, begreep dat een slijmbeursontsteking echt 10x pijnlijker en idd vervelender is, langer duurt enzo
En ik vond die ontsteking van mij al zo pijnlijk
Kusjequote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?Gewoon wat compassie toch?
Heerlijk gewerkt vandaag, maar ben blij dat het voor mij weekend isNieuwe baan is nogal vermoeiend!
♥![]()
Okeuj!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het hier en met jullie, lekker gewerkt?
Haha, ja, het was gekkendag vandaag, iedereen was gek geworden en flipte enorm aan de telefoon.
Dat zijn de leuksten
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Want? Dan doe je overdreven lief terug?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okeuj!
Haha, ja, het was gekkendag vandaag, iedereen was gek geworden en flipte enorm aan de telefoon.
Dat zijn de leukstenKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Godverdommequote:![]()
.
WAAROM?????
WAAROM vind ik je zelfs lief als je me zit te pesten?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Die dag is zo voorbij johquote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Op zich wel goed en helaas morgen nog![]()
En van het weekend wordt het hartstikke mooiDank je welquote:Geen idee, heb nog nooit een peesontsteking gehad maar, ja ik kan nu simpelweg niet op mijn rechterzij slapen dus vermoeide nachten enzo. Ik heb het nu zo'n 3 jaar... af en aan, met een jaartje niks. Maar goed het heeft ook deels met mijn overgewicht te maken (hoera voor vicieus cirkeltje) Want ik kan niet bewegen (zoals ik zou willen) om af te vallen want ik heb last van mijn heup.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh gatverHe bah joh, wat vervelend.. Ik heb een tijdje terug een peesontsteking gehad in mn schouder, begreep dat een slijmbeursontsteking echt 10x pijnlijker en idd vervelender is, langer duurt enzo
En ik vond die ontsteking van mij al zo pijnlijk
Kusje
Heerlijk gewerkt vandaag, maar ben blij dat het voor mij weekend isNieuwe baan is nogal vermoeiend!
Spannend hoor zo'n nieuwe baan, ben je net deze week begonnen?Ohja en hoe kalmer jij blijft hoe meer ze flippenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Okeuj!
Dat zijn de leuksten![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: