Zo te horen niet veel bijzondersquote:Op donderdag 2 september 2010 20:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Boeken opgehaald en toen even langs de MacDrive
Samequote:Op donderdag 2 september 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik verveel me inmiddels ook de tering hee
Aaah, ja, maar toch is het sip inderdaad, en je zou zo graag willen dat je het over kon nemen (tenminste, dat heb ik altijdquote:Op donderdag 2 september 2010 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
9, dus ze kan er wat gemakkelijker mee omgaan dan toen ze 4 was zeg maar. Ze is groot genoeg om te zeggen wat er is enzo, das wel fijn, maar vind t toch rot om dr zo te zien..
Goed, goedquote:
quote:
Haha jaquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah, ja, maar toch is het sip inderdaad, en je zou zo graag willen dat je het over kon nemen (tenminste, dat heb ik altijd)
je heup weer?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Het gaat wel, moe, en zolang ik niet loop ook goed
Met mij is het goed, helaas nog geen weekendquote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, goedWeekend voor mij
En hoe ist met jou?
kijk, mijn bureau met jouw fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat ene waarin ik allemaal leuke dingen doe terwijl jij je uit loopt te slovenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat wel, moe, en zolang ik niet loop ook goed
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
kijk, mijn bureau met jouw foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Nog 1 dagje!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met mij is het goed, helaas nog geen weekend, dat komt morgen pas
en helaas zit mijn laptop weer te flippen
Ohoh, dat is nooit leuk![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |