Eentje laten printen(of zoals wij dat deden van eentje kopiërenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe wil je dat op school dan individueel kunnen lezen met 0,2423 pc per leerling tot je beschikking? En dat zonder aan te nemen dat het in 83,4398% van de gevallen om trage bakken uit het jaar kruik gaat.
ik was toen nog zon mager ielig ventjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van gehad
www.onelaptopperchild.orgquote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe wil je dat op school dan individueel kunnen lezen met 0,2423 pc per leerling tot je beschikking? En dat zonder aan te nemen dat het in 83,4398% van de gevallen om trage bakken uit het jaar kruik gaat.
Ik ook maar als nog wel wat gewentquote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen nog zon mager ielig ventje
ik niet maar goed in die tijd fietste ik wel iedere dag 7 km naar school en 7km weer terugquote:Op donderdag 2 september 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar als nog wel wat gewent
Dat deed ik al toen ik een jaar of 10 was naar de basis school dus het fietsen naar school was ik al gewentquote:Op donderdag 2 september 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet maar goed in die tijd fietste ik wel iedere dag 7 km naar school en 7km weer terug
weer of geen weer fietsen moest ik
Oeh, nice! Die ga ik onthouden! Thanksquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel![]()
En anders heb ik nog een heul goede creme-tip![]()
[ afbeelding ]
Baas boven baasquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Ferb het volgende:
Bij ons fietsen er 17 km heen en 17 km terug
Zeeland
Hey Beertjequote:
Hey Enfequote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Zo. Weekend.Nouja, zondag een avonddienst, maar dan nog vind ik het weekend
[..]
Oeh, nice! Die ga ik onthouden! Thanks![]()
Heb wel enorm zachte hande nu trouwens, zelfs na een dag werken is het nog heerlijk zacht, na vannacht met vaseline![]()
HEY Enferquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
Heb wel enorm zachte hande nu trouwens, zelfs na een dag werken is het nog heerlijk zacht, na vannacht met vaseline![]()
Dan ga je nu ook twee keer zo veel leren als vorig jaarquote:
Pandaquote:
Enfermerelquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
Wil je me aanrakenquote:[..]
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
heeyquote:
ging ik toch wel mooi met de busquote:Op donderdag 2 september 2010 17:01 schreef Ferb het volgende:
Bij ons fietsen er 17 km heen en 17 km terug
Zeeland
quote:
Trevquote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Baas boven baas![]()
[..]
Hey Beertje![]()
[..]
Hey Enfe![]()
Ferbieeeequote:
Hoiiiquote:
Ohjeequote:Op donderdag 2 september 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je nu ook twee keer zo veel leren als vorig jaar.
[..]
Panda. Hoe is het nou?
[..]
Enfermerel![]()
![]()
Fijn hoor, weekend. Ik heb zaterdagavond pas weekend.
[..]
Mag dat?quote:Wil je me aanraken?
Giertjequote:
Maandagmorgen 8.45 weer present zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeDan pas? En nog een beetje lang of maandag alweer aan de bak?
Als jouw handjes écht zo zacht zijn als je beschrijft, graagquote:[..]
Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |