Waarom zou ik in mijn fobo reageren?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
reageer jij ooit nog in je FoBo?
Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou ik in mijn fobo reageren?
Omdat ik daar mijn sociale kant toon?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou ik in mijn fobo reageren?
Ja, maar dat zie jij dan toch niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat ik daar mijn sociale kant toon?
Je snapt me welquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie jij dan toch niet?
In mijn fobo?
Jaaa, maar je houdt wel van ons, geef maar toequote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Je snapt me wel
Vrouwen.......moeilijk volk!
Tuurlijk ziet hij dat, zo desperaat als hij om de tien minuten jouw fobo checktquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie jij dan toch niet?
In mijn fobo?
Idd. It's a man's world, but it's nothing without a woman's heartquote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar je houdt wel van ons, geef maar toe
Dat was jij toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet hij dat, zo desperaat als hij om de tien minuten jouw fobo checkt.
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
MacGruberquote:Op woensdag 1 september 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]Leuk toch! Welke film?
Ik zit saaie tv te kijken.
Ken ik niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
MacGruber![]()
Ging helemaal nergens over, maar was wel wreed
Oke,quote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ken ik niet?
Haha oke
Ik ga zo lekker douchenen naar bed. Heb van die witte katoenen handschoentjes gekocht voor 's nachts, mn handen zijn zoooooooooo droog
Dus lekker met vaseline en dan handschoentjes
Het ziet er vast niet uit, maar dat boeit me niet, droge handen is echt auwuwwwww
Slaap lekker, en hopelijk heb je morgenochtend lekker zachte handjesquote:
Zo'n 500 tpoics terug, ofzo...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kom je achter door je in te lezen. Eerdere topics, werkdagen, ca. 16.00 uur.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker, en hopelijk heb je morgenochtend lekker zachte handjes
quote:
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 1 september 2010 21:02 schreef Enfermera het volgende:
Vast wel! Heb het al eens geprobeerd, alleen wat vaseline, was al heerlijk zacht. Maar nu met handschoentjes moet dat nog beter gaan gok ik
Sowieso.quote:
En dat ook.quote:
Ik las eerst iets andersquote:
Nee. Ook iets met hand. Maar dan anders.quote:
Randstad lijkt toch meer op handstand dan groene hartquote:
Hands andersquote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ook iets met hand. Maar dan anders.
Van sommige jah!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar je houdt wel van ons, geef maar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |