sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver. Oma in zkh, heeft al een week niet meer gepoept.zal wel eens snel afgelopen kunnen zijn
He bahquote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver. Oma in zkh, heeft al een week niet meer gepoept.zal wel eens snel afgelopen kunnen zijn
* MPG schuift snel aan. Wat schaft de pot?quote:
Hoe moet zij nou weten wat Pien eet?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift snel aan. Wat schaft de pot?
Eensch. Suikertaartjequote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
Poppekontje, honingbijtje, snoetepetoetje, lievepliefje, poedelewoepsie, suikertaartje![]()
Eén van mijn lievelingskoosnaampjesDe lekkerste
Pruttelpotquote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
* MPG schuift snel aan. Wat schaft de pot?
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet zij nou weten wat Pien eet?
Dat klinkt als goed oudhollandsch voerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pruttelpot![]()
Met aardappel, prei, veel worst, laurier, wortel enneh enneh...dan daar een brij van maken
Ghehehehhequote:
Nou, in die verbandpost waar ze d'r heen gebracht hebben heb ik daar zo mijn ernstige twijfels overquote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ze zullen wel weten wat ze doen
Mja, ik weet niet hoe ver het transport gevorderd is zeg maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Geen klysma ofzo? Een week is idd wel erg lang
Iets met het niet kunnen onthouden van de naam van de slechterik van goldeneye en lysdecties zijnquote:
Ooit speelde ik eens met vrienden een potje Need for Speed. Daarvoor bedacht ik een keer de naam 'Da Mart' als racenaam... alleen die naam bleef een beetje hangen bij wat vrienden, die me af en toe ook met die naam aanspraken. Toen begon ik ook een eigen filmforum, waar ik Da Mart als gebruikersnaam registreerde... zo kenden de eerste gebruikers me in het dagelijks leven toch al... sindsdien gebruik ik die naam vaker als ik me ergens registreer. Op FOK! hebben ze alleen mijn spatie gejatquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
hoe is iedereen eigenlijk aan zijn fok naam gekomen?
ik heb gewoon mijn bijnaam gekozen
Oh dat is een film toch? Hoe heet die slechterik dan precies?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met het niet kunnen onthouden van de naam van de slechterik van goldeneye en lysdecties zijnmaar ik heb hem ook al een aantal jaar
Oh ik dacht dat het echt ook nog iets met je achternaam te maken hadquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ooit speelde ik eens met vrienden een potje Need for Speed. Daarvoor bedacht ik een keer de naam 'Da Mart' als racenaam... alleen die naam bleef een beetje hangen bij wat vrienden, die me af en toe ook met die naam aanspraken. Toen begon ik ook een eigen filmforum, waar ik Da Mart als gebruikersnaam registreerde... zo kenden de eerste gebruikers me in het dagelijks leven toch al... sindsdien gebruik ik die naam vaker als ik me ergens registreer. Op FOK! hebben ze alleen mijn spatie gejat.
Dat riep ik ook bij mijn vorige baas (nog een stuk verder rijden, en trein was geen optie). Maar toen besloot mijn werkgever een paar jaar geleden te verhuizen van 30 minuten fietsafstand naar ruim een uur auto- of treinafstand.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Ohh oké.Dan was het nog wel oké vandaag. Ik heb ook een tijdlang 60+ reisminuten gehad, maar dat doe ik echt niet meer zeg
Nee, dat dan weer niet... al is er wel een toevallige overeenkomstquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het echt ook nog iets met je achternaam te maken had
Oh.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat riep ik ook bij mijn vorige baas (nog een stuk verder rijden, en trein was geen optie). Maar toen besloot mijn werkgever een paar jaar geleden te verhuizen van 30 minuten fietsafstand naar ruim een uur auto- of treinafstand.
Yup een 007 film en hij heet Trevelyanquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is een film toch? Hoe heet die slechterik dan precies?
Ik heb wel rondgekeken, maar niet iets gevonden waar ik deze baan voor zou opzeggen. En de reistijd vul ik met lezen of schrijven op de laptop, dus eigenlijk doe ik nog min of meer wat ik anders thuis zou hebben gedaan ookquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.Minder. Maar voor jou is het geen probleem dus? Of wil/kan je geen andere baan zoeken/vinden?
Oh okee. Strike zequote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup een 007 film en hij heet Trevelyan![]()
Ik ben bowlen
Was het zekerquote:
Gecombineerd van de hoofdpersonen uit de game Metal Gear Solid.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
hoe is iedereen eigenlijk aan zijn fok naam gekomen?
ik heb gewoon mijn bijnaam gekozen
Ja bungel ze nogquote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook weer, nog even hangen en dan heerlijk vroeg op bed![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga hamburgers bakken en champignons
Als je daarna nog een toetje wil, kom je hier maar een perenijsje halen!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Als ik mijn bordje bij ST braaf leeggegeten heb, kom ik die kant op.
Leg maar vast een voorraadje koudquote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je daarna nog een toetje wil, kom je hier maar een perenijsje halen!
Die wrap met saté? Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme, Fles, zeg je nou dat TJ hem maar in Fha moet douwen![]()
?
WTF, weet Fha dat ook?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme, Fles, zeg je nou dat TJ hem maar in Fha moet douwen![]()
?
Hm. Ja precies..quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel rondgekeken, maar niet iets gevonden waar ik deze baan voor zou opzeggen. En de reistijd vul ik met lezen of schrijven op de laptop, dus eigenlijk doe ik nog min of meer wat ik anders thuis zou hebben gedaan ook.
Mooi!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Was het zeker![]()
[..]
Gecombineerd van de hoofdpersonen uit de game Metal Gear Solid.![]()
Gebruik deze nickname al meer dan 10 jaar in games/fora en andere zaken waar ik niet mijn echte naam voor nodig hebt.
News fact of the day!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal jullie misschien ontgaan zijn, maar Fha, zoals de meeste vrouwen, heeft meer openingen dan je zou denken. Stelletje pubers.
Ze heeft meer openingen dan haar mond en neusgaten?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal jullie misschien ontgaan zijn, maar Fha, zoals de meeste vrouwen, heeft meer openingen dan je zou denken. Stelletje pubers.
Orenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft meer openingen dan haar mond en neusgaten?
in dr ogen past die wrap nietquote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt de man met de grootste modelspoorbaan ter wereld gezien?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, TJ en DM. Ik heb jullie absolute held gezien dinsdag.
Voor mij was het een reden om snel weg te gaan
Mario Been?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, TJ en DM. Ik heb jullie absolute held gezien dinsdag.
Voor mij was het een reden om snel weg te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |