Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Ken ik er tege schuppe?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef MPG het volgende:
En denk eraan Muck, tegen een dokter ken je prima schuppen.
Jaquote:
Jij leest wel vaker selectief.quote:
quote:
Die doen het nog.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
over schuppen gesproken...
hoest met de tegels?
Dan moet ik binnenkort eens gaan stampenquote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort eens gaan stampen
Geef eens één goed reden om iTunes te gebruiken?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
zucht, itunes, vanmiddag maar eens een ander programma installleren om bestanden over te zetten
omdat je een macbook air of ibook hebt en een ipo-d en een ipa-d en een ip-hone en dan heb je geen ander keus dan itu-nesquote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef eens één goed reden om iTunes te gebruiken?
omdat het (bij mij) prima werkt?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef eens één goed reden om iTunes te gebruiken?
o ja, ik heb nog een appeltje in mijn kofferquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat je een macbook air of ibook hebt en een ipo-d en een ipa-d en een ip-hone en dan heb je geen ander keus dan itu-nes
waarom zou ik hem verlengen? hoor geen klachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Iedereen die een iPenisverlenger nodig heeft dus.
Muck. En dat is niet gemeen hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
Wie is er zo gemeen dat die de doker schopt?
Liebchenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen. Ja hoor. En jij?![]()
![]()
[..]
Pauze is goedquote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenRedelijk
Muck, wat vervelend van je longen![]()
Pauze
Omdat 3 longontstekingen in een jaar en dokter er niets aan doetquote:
Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Pauze is goed.
[..]
Omdat 3 longontstekingen in een jaar en dokter er niets aan doet.
Die arts moet aan zijn ballen in een boom gehangen worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
Omdat 3 longontstekingen in een jaar en dokter er niets aan doet.
Ja ja. Je bent vast met je schoolvakantiekind naar Turkije. Beetje in je blote tieten aan de kust liggen van mijn centen hmmquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Hoewel ik mij zo had voorgenomen mij niet ziek te melden moest ik vanochtend mij er toch bij neerleggen dat ik te ziek was om te werken. Ben duizelig en had vernacht verhoging. Bovendien doen al mijn spieren zeer en blijf ik maar niezen. Gelukkig heb ik nog wel honger hihi.
sterkte mevrouw Kentucky Fried Pandaquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Hoewel ik mij zo had voorgenomen mij niet ziek te melden moest ik vanochtend mij er toch bij neerleggen dat ik te ziek was om te werken. Ben duizelig en had vernacht verhoging. Bovendien doen al mijn spieren zeer en blijf ik maar niezen. Gelukkig heb ik nog wel honger hihi.
waar was jij ook alweer zo rond december januarie j.l.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Je bent vast met je schoolvakantiekind naar Turkije. Beetje in je blote tieten aan de kust liggen van mijn centen hmm
Beterschapquote:Op woensdag 1 september 2010 13:03 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja. Je bent vast met je schoolvakantiekind naar Turkije. Beetje in je blote tieten aan de kust liggen van mijn centen hmm
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was jij ook alweer zo rond december januarie j.l.![]()
beetje billen knijpen bij zustertjes van mijn centen
ohwquote:Op woensdag 1 september 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En niet van jouw centen hoorVan de verzekeraar van de dader z'n centen
Ja slapen is wel lekker als je ziek bent helaas doen mijn spieren zo'n zeer dat ik niet lang in bed kan liggen en alleen maar aan het woelen en draaien ben in mijn bed.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohwdan heb ik niks gezegd
ik moet ook maar weer eens ziek worden, lekker bij slapen
dat klinkt als griep en is niet fijnquote:Op woensdag 1 september 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja slapen is wel lekker als je ziek bent helaas doen mijn spieren zo'n zeer dat ik niet lang in bed kan liggen en alleen maar aan het woelen en draaien ben in mijn bed.
grog? was dat geen borrelquote:Op woensdag 1 september 2010 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt als griep en is niet fijn![]()
een flinke grog nemen, dat helpt wel
Ik heb lekker Spa Citroenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
geen cognac in huis. Wel net lekkere kippensoep gegeten vers gemaakt door mijn lieve mamma. Die het speciaal is komen brengen.
Wat een lieve mama heb jijquote:Op woensdag 1 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
geen cognac in huis. Wel net lekkere kippensoep gegeten vers gemaakt door mijn lieve mamma. Die het speciaal is komen brengen.
Hm, vandaag is het echt weer zo'n default day.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds keelpijn, maar verder wel lekker
Met jou?
zelf gemaakte kippensoepquote:Op woensdag 1 september 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan is het gedaan met je luie leventje?
Ik mag zo weer autorijden
Ja best wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan is het gedaan met je luie leventje?
Ik mag zo weer autorijden
RIJSWIJK - Tieners die te zwaar zijn, roken of weinig bewegen, hebben vaker last van terugkerende hoofdpijn dan leeftijdgenoten die er een gezondere leefstijl op na houden.quote:
Hey Trevquote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
Zo en nu weer lekker genieten van mijn pauze
De IPod shuffle die ik heb, is niet in andere vorm te verkrijgen, althans, toen nietquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Iedereen die een iPenisverlenger nodig heeft dus.
Goed eur, daar?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb
Hoe ngaat hij daar dan?
Mooiquote:Op woensdag 1 september 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kon beter, gelukkig nog maar 2 uur werk
Ik kan heul goed rijdenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
vrouw zonder rijbewijs achter het stuur
Naamgenootquote:
Geen stofwolkquote:
Daar kom je achter door je in te lezen. Eerdere topics, werkdagen, ca. 16.00 uur.quote:
Enojyquote:Op woensdag 1 september 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Paar uurtjes gewerkt, duf nu. Bed liggen en Vuelta kijken
quote:
Hoiiquote:Op woensdag 1 september 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Paar uurtjes gewerkt, duf nu. Bed liggen en Vuelta kijken
heb je last van je hormonen dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:12 schreef Enfermera het volgende:
Wat is het rustig hier!
Pffff. Ik haat hormonen.![]()
Ja, die hopeloze hormonen van mn anticonceptie. Bah. Synthetische troepquote:Op woensdag 1 september 2010 18:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je last van je hormonen dan?
whehehe okee echt een vrouwendingetje dusquote:Op woensdag 1 september 2010 18:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, die hopeloze hormonen van mn anticonceptie. Bah. Synthetische troepNouja. Laat me maar. Ik ga zo lekker wat afhaalpatat en kaassouflée's wegwerken, dat wil je niet weten. En dan voel ik me daarna weer soortgelijk maar net iets beter
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe okee echt een vrouwendingetje dus
Verschrikkelijk..quote:Op woensdag 1 september 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier lees dit
ik kan hier echt kwaad om worden
Demente ouderen slecht behandeld in zorgcentrum
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:27 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Viel nog mee met de drukte op de weg. Heb er maar 70 minuten over gedaan vandaag.
mja ik kan het gewoon niet begrijpenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Verschrikkelijk..Inderdaad, daar kan ik me ook kwaad om maken. Vandaag dacht ik er inderdaad nog aan op mn werk, mijn taken gaan meer op aan administratieve dingen regelen dan aandacht aan patiënten geven.. Hopeloos.
[..]
Nee, ik ook gelukkig niet.. Ik snap niet wat je dan als medewerker beweegt om zulke dingen te tolereren, er werken daar toch meer mensen? Deden ze met z'n allen even hard mee of waren er ook meelopers bij?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kan het gewoon niet begrijpen
ik heb dat soort toestanden gelukkig niet mee gemaakt
mja dat staat er niet bij maar goed zal ook wel nodige intimitatie enzo bij geweest zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik ook gelukkig niet.. Ik snap niet wat je dan als medewerker beweegt om zulke dingen te tolereren, er werken daar toch meer mensen? Deden ze met z'n allen even hard mee of waren er ook meelopers bij?
Kan best ja. Maar bizar dat ze zo misbruik maken van die bewoners die geen weerstand kunnen biedenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat staat er niet bij maar goed zal ook wel nodige intimitatie enzo bij geweest zijn
Avond!quote:
Aardappels met Prei en gehaktballen.quote:
triest maar helaas gebeurd hetquote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kan best ja. Maar bizar dat ze zo misbruik maken van die bewoners die geen weerstand kunnen bieden
[..]
Lekker!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Aardappels met Prei en gehaktballen.
Hoidoei mooi lief suikertaartjequote:
Goeie vraag. Ik vind Panda's wel leuk (duh) en wist zo gauw geen naam te bedenken vandaarquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
hoe is iedereen eigenlijk aan zijn fok naam gekomen?
ik heb gewoon mijn bijnaam gekozen
TJ is mijn eigen naam en ik ben groot fan van Robert Doornbosquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
Ze noemden jou altijd al naar een koeienstrontkar, maar dan van Playmobil?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
gier als in de vogelquote:Op woensdag 1 september 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze noemden jou altijd al naar een koeienstrontkar, maar dan van Playmobil?
ik heb het ook niet bedacht das er in geslopenquote:
Zonder file ongeveer 55 minuten, met veel file anderhalf uur minimaal. Ik had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan vandaagquote:Op woensdag 1 september 2010 18:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Verschrikkelijk..Inderdaad, daar kan ik me ook kwaad om maken. Vandaag dacht ik er inderdaad nog aan op mn werk, mijn taken gaan meer op aan administratieve dingen regelen dan aandacht aan patiënten geven.. Hopeloos.
[..]70 min? Damn. Hoe lang is het met heel veel file dan? En zonder file?
awhquote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
Poppekontje, honingbijtje, snoetepetoetje, lievepliefje, poedelewoepsie, suikertaartje![]()
Eén van mijn lievelingskoosnaampjesDe lekkerste
Fha lieve schat? Als ik je ooit zo noem wil je me dan een ros voor m'n kanis geven?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
Poppekontje, honingbijtje, snoetepetoetje, lievepliefje, poedelewoepsie, suikertaartje![]()
Heb jij geen liefkoosnaampjes?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fha lieve schat? Als ik je ooit zo noem wil je me dan een ros voor m'n kanis geven?
Ja hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Fha lieve schat? Als ik je ooit zo noem wil je me dan een ros voor m'n kanis geven?
Hoi Henryquote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Henry is Poekeloequote:
He wat vervelend, heb je al enig idee wat ze gaan/ kunnen doen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver. Oma in zkh, heeft al een week niet meer gepoept.zal wel eens snel afgelopen kunnen zijn
Als ik "snoes" zeg word ik al vermoord zowatquote:
Als je haar suikertaartje noemt heb je sowieso een probleem denk ikquote:Op woensdag 1 september 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maag volpompen met vocht zodat de boel op gang komt. Klinkt niet als een heel doordacht verhaal wmbquote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He wat vervelend, heb je al enig idee wat ze gaan/ kunnen doen?
owhquote:Op woensdag 1 september 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik "snoes" zeg word ik al vermoord zowat
Oh da kenk best eres proberenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je haar suikertaartje noemt heb je sowieso een probleem denk ik
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maag volpompen met vocht zodat de boel op gang komt. Klinkt niet als een heel doordacht verhaal wmbDie boel is natuurlijk steenhard en alles scheurt open en zo. Denk ik dan. Maar we gaan het zien
Enfermera is verpleegkundige in het Spaansquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
Ohh oké.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder file ongeveer 55 minuten, met veel file anderhalf uur minimaal. Ik had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan vandaag.
Maar goed, morgen weer met de trein: zo'n 80 minuten van deur tot deur heen en terug 80 minuten in totaal. Als ik met de fiets naar het station ga, zo'n 10 minuten langer.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Getver. Oma in zkh, heeft al een week niet meer gepoept.zal wel eens snel afgelopen kunnen zijn
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maag volpompen met vocht zodat de boel op gang komt. Klinkt niet als een heel doordacht verhaal wmbDie boel is natuurlijk steenhard en alles scheurt open en zo. Denk ik dan. Maar we gaan het zien
sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
He bahquote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
* MPG schuift snel aan. Wat schaft de pot?quote:
Hoe moet zij nou weten wat Pien eet?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schuift snel aan. Wat schaft de pot?
Eensch. Suikertaartjequote:Op woensdag 1 september 2010 19:03 schreef suikertaartje het volgende:
Eén van mijn lievelingskoosnaampjesDe lekkerste
Pruttelpotquote:Op woensdag 1 september 2010 19:16 schreef MPG het volgende:
* MPG schuift snel aan. Wat schaft de pot?
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe moet zij nou weten wat Pien eet?
Dat klinkt als goed oudhollandsch voerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pruttelpot![]()
Met aardappel, prei, veel worst, laurier, wortel enneh enneh...dan daar een brij van maken
Ghehehehhequote:
Nou, in die verbandpost waar ze d'r heen gebracht hebben heb ik daar zo mijn ernstige twijfels overquote:Op woensdag 1 september 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ze zullen wel weten wat ze doen
Mja, ik weet niet hoe ver het transport gevorderd is zeg maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Geen klysma ofzo? Een week is idd wel erg lang
Iets met het niet kunnen onthouden van de naam van de slechterik van goldeneye en lysdecties zijnquote:
Ooit speelde ik eens met vrienden een potje Need for Speed. Daarvoor bedacht ik een keer de naam 'Da Mart' als racenaam... alleen die naam bleef een beetje hangen bij wat vrienden, die me af en toe ook met die naam aanspraken. Toen begon ik ook een eigen filmforum, waar ik Da Mart als gebruikersnaam registreerde... zo kenden de eerste gebruikers me in het dagelijks leven toch al... sindsdien gebruik ik die naam vaker als ik me ergens registreer. Op FOK! hebben ze alleen mijn spatie gejatquote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
Oh dat is een film toch? Hoe heet die slechterik dan precies?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met het niet kunnen onthouden van de naam van de slechterik van goldeneye en lysdecties zijnmaar ik heb hem ook al een aantal jaar
Oh ik dacht dat het echt ook nog iets met je achternaam te maken hadquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ooit speelde ik eens met vrienden een potje Need for Speed. Daarvoor bedacht ik een keer de naam 'Da Mart' als racenaam... alleen die naam bleef een beetje hangen bij wat vrienden, die me af en toe ook met die naam aanspraken. Toen begon ik ook een eigen filmforum, waar ik Da Mart als gebruikersnaam registreerde... zo kenden de eerste gebruikers me in het dagelijks leven toch al... sindsdien gebruik ik die naam vaker als ik me ergens registreer. Op FOK! hebben ze alleen mijn spatie gejat.
Dat riep ik ook bij mijn vorige baas (nog een stuk verder rijden, en trein was geen optie). Maar toen besloot mijn werkgever een paar jaar geleden te verhuizen van 30 minuten fietsafstand naar ruim een uur auto- of treinafstand.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Ohh oké.Dan was het nog wel oké vandaag. Ik heb ook een tijdlang 60+ reisminuten gehad, maar dat doe ik echt niet meer zeg
Nee, dat dan weer niet... al is er wel een toevallige overeenkomstquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het echt ook nog iets met je achternaam te maken had
Oh.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat riep ik ook bij mijn vorige baas (nog een stuk verder rijden, en trein was geen optie). Maar toen besloot mijn werkgever een paar jaar geleden te verhuizen van 30 minuten fietsafstand naar ruim een uur auto- of treinafstand.
Yup een 007 film en hij heet Trevelyanquote:Op woensdag 1 september 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is een film toch? Hoe heet die slechterik dan precies?
Ik heb wel rondgekeken, maar niet iets gevonden waar ik deze baan voor zou opzeggen. En de reistijd vul ik met lezen of schrijven op de laptop, dus eigenlijk doe ik nog min of meer wat ik anders thuis zou hebben gedaan ookquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh.Minder. Maar voor jou is het geen probleem dus? Of wil/kan je geen andere baan zoeken/vinden?
Oh okee. Strike zequote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup een 007 film en hij heet Trevelyan![]()
Ik ben bowlen
Was het zekerquote:
Gecombineerd van de hoofdpersonen uit de game Metal Gear Solid.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
Ja bungel ze nogquote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik ga ook weer, nog even hangen en dan heerlijk vroeg op bed![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga hamburgers bakken en champignons
Als je daarna nog een toetje wil, kom je hier maar een perenijsje halen!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Als ik mijn bordje bij ST braaf leeggegeten heb, kom ik die kant op.
Leg maar vast een voorraadje koudquote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je daarna nog een toetje wil, kom je hier maar een perenijsje halen!
Die wrap met saté? Jaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme, Fles, zeg je nou dat TJ hem maar in Fha moet douwen![]()
?
WTF, weet Fha dat ook?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
Gatverdamme, Fles, zeg je nou dat TJ hem maar in Fha moet douwen![]()
?
Hm. Ja precies..quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel rondgekeken, maar niet iets gevonden waar ik deze baan voor zou opzeggen. En de reistijd vul ik met lezen of schrijven op de laptop, dus eigenlijk doe ik nog min of meer wat ik anders thuis zou hebben gedaan ook.
Mooi!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Was het zeker![]()
[..]
Gecombineerd van de hoofdpersonen uit de game Metal Gear Solid.![]()
Gebruik deze nickname al meer dan 10 jaar in games/fora en andere zaken waar ik niet mijn echte naam voor nodig hebt.
News fact of the day!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal jullie misschien ontgaan zijn, maar Fha, zoals de meeste vrouwen, heeft meer openingen dan je zou denken. Stelletje pubers.
Ze heeft meer openingen dan haar mond en neusgaten?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zal jullie misschien ontgaan zijn, maar Fha, zoals de meeste vrouwen, heeft meer openingen dan je zou denken. Stelletje pubers.
Orenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft meer openingen dan haar mond en neusgaten?
in dr ogen past die wrap nietquote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt de man met de grootste modelspoorbaan ter wereld gezien?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, TJ en DM. Ik heb jullie absolute held gezien dinsdag.
Voor mij was het een reden om snel weg te gaan
Mario Been?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, TJ en DM. Ik heb jullie absolute held gezien dinsdag.
Voor mij was het een reden om snel weg te gaan
Waarom zou ik in mijn fobo reageren?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
reageer jij ooit nog in je FoBo?
Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou ik in mijn fobo reageren?
Omdat ik daar mijn sociale kant toon?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou ik in mijn fobo reageren?
Ja, maar dat zie jij dan toch niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Omdat ik daar mijn sociale kant toon?
Je snapt me welquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie jij dan toch niet?
In mijn fobo?
Jaaa, maar je houdt wel van ons, geef maar toequote:Op woensdag 1 september 2010 20:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Je snapt me wel
Vrouwen.......moeilijk volk!
Tuurlijk ziet hij dat, zo desperaat als hij om de tien minuten jouw fobo checktquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie jij dan toch niet?
In mijn fobo?
Idd. It's a man's world, but it's nothing without a woman's heartquote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar je houdt wel van ons, geef maar toe
Dat was jij toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet hij dat, zo desperaat als hij om de tien minuten jouw fobo checkt.
Nee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
MacGruberquote:Op woensdag 1 september 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]Leuk toch! Welke film?
Ik zit saaie tv te kijken.
Ken ik niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
MacGruber![]()
Ging helemaal nergens over, maar was wel wreed
Oke,quote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ken ik niet?
Haha oke
Ik ga zo lekker douchenen naar bed. Heb van die witte katoenen handschoentjes gekocht voor 's nachts, mn handen zijn zoooooooooo droog
Dus lekker met vaseline en dan handschoentjes
Het ziet er vast niet uit, maar dat boeit me niet, droge handen is echt auwuwwwww
Slaap lekker, en hopelijk heb je morgenochtend lekker zachte handjesquote:
Zo'n 500 tpoics terug, ofzo...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kom je achter door je in te lezen. Eerdere topics, werkdagen, ca. 16.00 uur.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker, en hopelijk heb je morgenochtend lekker zachte handjes
quote:
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 1 september 2010 21:02 schreef Enfermera het volgende:
Vast wel! Heb het al eens geprobeerd, alleen wat vaseline, was al heerlijk zacht. Maar nu met handschoentjes moet dat nog beter gaan gok ik
Sowieso.quote:
En dat ook.quote:
Ik las eerst iets andersquote:
Nee. Ook iets met hand. Maar dan anders.quote:
Randstad lijkt toch meer op handstand dan groene hartquote:
Hands andersquote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ook iets met hand. Maar dan anders.
Van sommige jah!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar je houdt wel van ons, geef maar toe
jij bent toch geen meisje?quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent toch geen meisje?
Scherpquote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent toch geen meisje?
quote:geslacht: Man
Er zijn ook mannen die graag bemind worden door mannen hoor.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent toch geen mietje?
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die graag bemind worden door mannen hoor.
ik was hier ook een tijdje een man hoorquote:
ja, dat is mij laatst ook duidelijk gewordenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
maar we hadden het over vrouwen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was hier ook een tijdje een man hoor
Ja, echt hoor, ze bestaan, en veel ook!quote:
Eén op tien was het, geloof ik?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt hoor, ze bestaan, en veel ook!
Want ik ben een vrouw, dat weet ik heus, maar dat wist mijn profiel nog nietquote:Op woensdag 1 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Maar dat kan niet. Want want want, nouja jeweetwel.
das een verdomd goeie chirurg geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was hier ook een tijdje een man hoor
Maar nu wel. En als je profiel het niet zou geloven, ik welquote:Op woensdag 1 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want ik ben een vrouw, dat weet ik heus, maar dat wist mijn profiel nog niet
Jaquote:
Ja weet ik..quote:Op woensdag 1 september 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, echt hoor, ze bestaan, en veel ook!
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
das een verdomd goeie chirurg geweest
Jahaaaa, ik ben mooi en lief en ik heb tieten, nu weet ik het welquote:Op woensdag 1 september 2010 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar nu wel. En als je profiel het niet zou geloven, ik wel![]()
![]()
.
Ja.
En wát voor eenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik kon zelfs een kind op de wereld zetten
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik kon zelfs een kind op de wereld zetten
quote:
Goed onthouden hequote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaa, ik ben mooi en lief en ik heb tieten, nu weet ik het wel
Lololquote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaa, ik ben mooi en lief en ik heb tieten, nu weet ik het wel
Uitroeptekens uitroeptekens noemenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
En wát voor een!
Tellen.
Blokjes stapelen.
Wadan?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
waarom heb ik dan zo'n kutbaan?
Ja, I KNOWquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
dat kan ik ook.
baren is heel wat anders
Dat heb je inderdaad heel goed onthoudenquote:
het is een callcenter met debielenquote:
ben jij mijn collega?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is een callcenter met debielen![]()
dat is niet interessant
Callcenterquote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet interessant
Dat zei ik toch, maar neeeeeeeeee, meneer wil het per se wetenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Ferb het volgende:
[..]
Callcenter![]()
Meestal zijn ze te doen, behalve als ze shit verkopen
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, maar neeeeeeeeee, meneer wil het per se weten
Noem jij mij nou shit?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:40 schreef Ferb het volgende:
[..]
Callcenter![]()
Meestal zijn ze te doen, behalve als ze shit verkopen
Wat jij toevallig doet![]()
tele2?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is niet interessant
Doet mijn moeder ookquote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik verkoop alleen niks. Ik tracht mensen te helpen met hun storing.
neh, dat doe ik niet hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Huh?
Had het al even snel ge-edit
Want ik bedoelde ''Doen''
waar jij werkt heb ik operatie stofwolk aan over gehoudenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben de klantenservicequote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |